No minä olen sitten, vaikka joku "insider-huhumies", kun näköjään poijat täällä pistää raportteja eetteriin minkä kerkiävät. Hieno voitto ja hieno nollapeli, tästä on hyvä taas vaihteeksi jatkaa.
Niin niistä huhuista, eli HFBoardseilta bongasin, että Pierre McGuire oli kertonut jonkun etelän joukkueen olevan tekemässä "blockbuster"-treidiä lähiviikkoina. No ketäs joukkueita sitä etelässä nyt onkaan.. hmm.. kappas Atlantahan se siellä. En nyt mene sanomaan, että uskoisin meidän olevan tekemässä treidiä, mutta Ben Wright raportoi Tampa pelistä, että pressiboxissa oli ollut 7 eri joukkeen scouttia. Kun niitä tavallisesti ei ole kuin pari, jos niitäkään. Sitten lähdetäänpäs spekuloimaan, että ketä pelaajia voisi olla vapaana Atlantasta. Itselleni tulee mieleen kolme nimeä. Vähän vaisusti kauden aloittanut Todd White, ensi kesänä todennäköisesti lähtevä Colby Armstrong ja hauislihastaan kasvattava Kari Lehtonen. Jos oletetaan, että scouttimäärän takia Atlanta olisi joukkue, joka on treidaamassa, niin tämä sulkee Lehtosen laskuista pois. Siispä kohdistaisin tähtäimen Whiteen ja Armstrongiin. Sitten lähdetään miettimään mikä joukkue voisi kaupan tehdä tällä hetkellä. Päällimäisenä tulee mieleen palkkakurimuksessa ensi kesänä oleva Chicago. Uskoisin heillä olevan kiinnostusta Armstrongiin, jonka soppari loppuu tähän kauteen. Joten olisikohan mahdollista, että Chicago treidaisi Armstrongin päittäin Dustin Byfuglieniin? Pelaajat ovat saman tyylisiä, mutta sillä erotuksella, että Bafflin' rokottaa Chicagon capia 3M$ ensi kaudella. Eli, jos huhuttu "etelän joukkue" on Atlanta, niin veikkaisin kauppaa Armstrong-Byfuglien aika todennäköiseksi. Minulle kävisi oikein mainiosti tuo kauppa. Ja tämä kausi treidihuhu-spekuloinnin osalta on korkattu! Fawkes where r u?