Oma käsitykseni kuitenkin on, että sama joukkue ei kahta kertaa peräkkäin voita Cupia 2000-luvulla. Ottawa, Tampa Bay, Carolina ja esim. Edmonton ovat kaikki olleet muutaman vuoden sisään finaaleissa, mutta miten nyt? Jokaisella joukkueella on joskus tilaisuutensa, mutta kaikki eivät sitä onnistu käyttämään. Detroit on toki poikkeus, mutta uskon kuitenkin, että idästä tulee kovempi ja nälkäisempi haastaja, ja lännessäkin on mustekaloilla ihan tarpeeksi painimista. En usko, että Detroit edes finaaleihin pääsee, sori.
Olen samaa mieltä, mutta meinaa aihe karata vähän käsistä, sillä tämä on Thrashers-ketju. Ja Thrashersilla ei nyt ainakaan ole mitään asiaa taistelemaan Cupista, joten näistä voittajaehdokkaista voi sitten spekuloida muualla. Itse veikkaan San Josen suuntaan aika vahvasti, mutta myös Boston ainakin tässä vaiheessa on myös vahvoilla.
No sitten itse asiaan ja Thrashersin tapahtumiin. Ensi yönä sitten seitsemän ottelun mittaisen voittoputken siivittämä Bruins-lauma saapuu Philipsille. Ennakkosuosikki on tietenkin tiedossa, mutta katsotaan miten käy.
Garnet Exelby on laitettu IR-listalle, mikä ei todellakaan koloa pakistoon jätä. Bogosian on puolestaan nostettu pois IR-listalta ja hänkin palaa varmaan piakkoin kehiin. Saa nähdä, että kuka väistyy farmiin vai mitä tehdään.