Asuntosi olomuoto

• 3 373
  • 36

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Janos
Baaaad giiiiirrlll.... :D

Häh, miten niin, minäkö muka tuhma?:)

En todellakaan...Tosin pakkomielle naimisissa olevaan Antti Törmäseen on kasvanut liiankin suureksi...Vaivun johonkin ihme transsiin aina kun nään sen...*ah*

On mulla kyllä myös vähän sellanen "thing for the bad guys"...Puolialaston Eminem on katossa tossa sängyn yläpuolella...;)

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Porukoiden kanssa toistaiseksi maalla omakotitalossa. Asuinkerroksessa 200 neliömetriä. Lisäksi sitten alakerrassa pannuhuone, kellari ja varastotilaa. Yksi kerros löytyy vielä ylhäältäkin päin, mutta toistaiseksi täysin tyhjänä, eli sinne ei mitään ole rakennettu kun tarvetta ei ole ollut.

Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla15

Häh, miten niin, minäkö muka tuhma?:)

En todellakaan...Tosin pakkomielle naimisissa olevaan Antti Törmäseen on kasvanut liiankin suureksi...Vaivun johonkin ihme transsiin aina kun nään sen...*ah*

On mulla kyllä myös vähän sellanen "thing for the bad guys"...Puolialaston Eminem on katossa tossa sängyn yläpuolella...;)

Tykkäät näköjään pandoista...
Soittele mulle kymmenen vuoden kuluttua:D

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Kalkun rusakko

Tykkäät näköjään pandoista...
Soittele mulle kymmenen vuoden kuluttua:D

Ei se Stökön syntymämerkki mua haittaisi...Mutta kun mies on kaksi kertaa mun ikäinen ja naimisissa.:(

Miksi mun unelmieni miehet aina seurustelee?
Ensin Arvi Lind, sitten hänen poikansa meni naimisiin, Antti Törmänen...*sniff*

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti belenos

aargh sori ihan pakko, mikä tämmänen lappeen ranta on, eikös se ole kuitenkin Lappeenranta :)

lappeen Ranta kirjoitusmuoto on tietojeni mukaan saanut alkunsa siitä, kun Nokia piti jotain tilaisuutta teknillisellä korkeakoululla. Tilaisuuden puhuja, kertoi miten heillä panostetaan oikeinkirjoitukseen ja samalla seinälle heijastettiin kalvo missä Lappeenranta oli kirjoitettu lappeen Ranta. Siitä lähtien tuo kirjoitusmuoto on ollut yleinen varsinkin meidän teekkareiden keskuudessa.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma

Ei se Stökön syntymämerkki mua haittaisi...Mutta kun mies on kaksi kertaa mun ikäinen ja naimisissa.:(

Miksi mun unelmieni miehet aina seurustelee?
Ensin Arvi Lind, sitten hänen poikansa meni naimisiin, Antti Törmänen...*sniff*

No, jos sitten Törmäsen pojalla tärppäisi;)

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma

Joo, muuten hyvä mutta se vauveli ei ole vielä edes vuoden vanha...:) Istuivat nimittäin mun takana Joharin joulukirkossa...

but think this, Stökö jr25 ja Girlzilla40, not bad;)

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Palataan takaisin asuntoihin

Rivitalon pääty, 54 neliöö, Pohjanmaan persereiässä Seinäjoella. Tällä hetkellä tilaa tuntuu olevan jopa vähän liikaa kun emäntä kyläilemässä toisella puolella Suomea mutta kohta taas saapuu se ah, niin ihana ahtaus.

Battleaxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pientila Kangasalla,asuinrakennus punainen hirsirunkoinen,navettarakennus(ei elukoita,söisin ne kuitenkin), jossa sauna.
Tontti 1.88ha.
Nyt joku kyllä tunnistaa mut :)

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tuore yhteinen kotimme on kutakuinkin seuraavanlainen: 2000 lokakuussa valmistunut kerrostalokaksio Nummelan keskustassa saunalla, 56 neliötä ja kolmannessa kerroksessa.

Sisustuksessa päävärinä "wanhan wihreä" (en vieläkään ole täysin varma siitä sävystä, vaalea kuitenkin) ja kirsikka. Olohuoneessa, keittiössä ja eteisessä on palapyökkiparketti ja keittiössä kermanväriset kaapit. Olohuoneen matot ja sohvat ovat vaalean (wanhan?) vihreitä, kirjahylly kirsikanvärinen ja kirjoituspöytä hivenen tummempi kuin kirsikka. Makuuhuone on kesken vielä, mutta tulee olemaan enemmän vaaleansävyinen ja hivenen sininen. Kai. Minulla ei pahemmin ole vaikutusta kämpän sisutukseen, olen enemmän sillä joojoo-linjalla. Mutta täytyy sanoa, että ihan kivan näköinen ja todella viihtyisä paikka, siis sellainen koti.

Ainut miinus on meikäläiselle kova vuokra, 587 € kaikkine vesi- ja autopaikkamaksuineen.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
2h+k. 55 m2, vuokra 455 € / kuussa. Kämppä itäisessä keskustassa kerrostalon alimmassa kerroksessa.

Olohuone liian iso ja keittiö lian pieni:( Lasitettu parveke, jossa kiva nauttia olutta työpäivän jälkeen.

Kämpän yleisväri (seinät ja katto)valkoinen. Muuten huonekaluissa punaista ja sinistä. Seinillä muutamia tauluja (isoja ja pieniä). Ulkonäkö asiat kotonamme hoitaa parempi puoliso, minä vain maksan kaiken. Siis selkeä työjako.

Annan kämpälleni arvosanan 8 (asteikko 4-10). Ihan Ok, mutta voisin vaihtaa vaikka samantein.

Unelmien kämppäni olisi iso puinen omakotitalo riittävän isolla tontilla. Ei tarvitse olla keskellä keskustaa, mutta järvi/meri rannassa ei haittaisi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy