palle fontän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RDS
Tyypillinen virhe on avata ketju aiheesta, mille on jo oma olemassa.
Minkälaisen solmun teet kengännauhoihisi vuonna 2024?
Tyypillinen virhe on avata ketju aiheesta, mille on jo oma olemassa.
All work and no play makes Jack a dull boy.Lähde: IMDB (sis. linkkejä sivustolle)
- Jack Torrance: Wendy, let me explain something to you. Whenever you come in here and interrupt me, you're breaking my concentration. You're distracting me, and it will then take me time to get back to where I was. Understand?
- Wendy Torrance: Yeah.
- Jack Torrance: Fine. Then we're going to make a new rule. Whenever I'm in here and you hear me typing
- [types]
- Jack Torrance: or whether you don't hear me typing, whatever the fuck you hear me doing, when I'm in here, that means that I am working, that means don't come in. Now, do you think you can handle that?
- Wendy Torrance: Yeah.
- Jack Torrance: Good. Now why don't you start right now and get the fuck out of here? Hm?
:)
IS: Oletko hirttänyt itsesi aina väärin? Asiantuntijat kertovat - "No nyt onnistui!"Minkälaisen solmun teet kengännauhoihisi vuonna 2024?
Nättinen Anahaimiin.Tamba Bay, Chigago, Galgary, Anahaim ja Makselli.
Riippuu nauhasta. Varmaan saman kuin tuossa ikivanhassa linkissä, jos nauha luistaa.Minkälaisen solmun teet kengännauhoihisi vuonna 2024?
Tämän ketjun aiheeseen sopii se, kun joka ja mikä menevät sekaisin. :)Tyypillinen virhe on avata ketju aiheesta, mille on jo oma olemassa
Olen kyllä perustanut myös kielipoliisi-ketjun tänne.Tämän ketjun aiheeseen sopii se, kun joka ja mikä menevät sekaisin. :)
Näin kerran rannalla kun joku laittoi kilokaupalla vielä klo 20 aikaan aurinkorasvaa naamaan, vaikka aurinko nippanappa näkyi vielä puurajan takaa. Ihmisillä on ihme käsitys, että sitten vaan pitää rasvata kun aurinko tuntuu kuumalta iholla. Sitten jos ollaan vaikka veneilemässä ja tuuli tuntuu iholla niin ei tietty rasvata.Aurinkorasvaa lisätään iholle Suomen kesässä klo 17 jälkeen. Ei mitään hyötyä.
Mitalli. Tekisi mieli joka kerta antaa oikein kunnolla sukkasaippuaa niille jotka tuota sanaa käyttävät.Kielipoliisina minua häiritsee jatkuvasti väärin kirjoitettavat sanat kuten kyynerpää ja enään
Samaan sarjaan yhdyssanavirheet, päivämäärävirheet ja porilainen muuten kuin syötävänä sekä vastaavat.Mitalli. Tekisi mieli joka kerta antaa oikein kunnolla sukkasaippuaa niille jotka tuota sanaa käyttävät.
Turussa edelleen syönyt parhaan porilaisen, hampurilais sämpylään missä jotain maggaraa ja salaattia ja majjoneessia turun tuomiokirkko puiston grilillä...tä entinen paikka ansaitsisi mitallin!!Samaan sarjaan yhdyssanavirheet, päivämäärävirheet ja porilainen muuten kuin syötävänä sekä vastaavat.
Sattuuko sydämmeen?Noinko luulet.? Minä soitan hälyytysnumeroon!
Autan, soita nolla nolla nolla, selveämmin 000Noinko luulet.? Minä soitan hälyytysnumeroon!
No comments.Autan, soita nolla nolla nolla, selveämmin 000
Olumppiamitalli. Sukka ja saippua lyöntikuntoon.Mitalli. Tekisi mieli joka kerta antaa oikein kunnolla sukkasaippuaa niille jotka tuota sanaa käyttävät.
Saitko jostain Saukkosen Mikan haparoimaan kyseistä sanaa?Olumppiamitalli. Sukka ja saippua lyöntikuntoon.
Osaan näin törkeän kielenkäytön ihan itse, tähän mitään Saukkosia tarvita.Saitko jostain Saukkosen Mikan haparoimaan kyseistä sanaa?
Aika kovis olet! Mika on useamman vuoden kokemuksella pikkupoikarähinöineen törkeydessään ihan omaa luokkaansa.Osaan näin törkeän kielenkäytön ihan itse, tähän mitään Saukkosia tarvita.
Eikös olympiakin ole joku translitterointivirhe? Pitäisi oikeasti olla olimpia?Olumppiamitalli.
Ei Wikipediakaan osannut kertoa totuutta tästä, sanotaan jatkossa olimpia.Eikös olympiakin ole joku translitterointivirhe? Pitäisi oikeasti olla olimpia?