Mainos

Asiaa!!

• 5 253
  • 27

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti cobol
Toki voidaan kysyä sitäkin, että pitääkö jääkiekossa jostain syystä hyväksyä se, että ammattiurheilua voidaan markkinoida ja myydä kuluttajille ilman normaalia tuotevastuuta.
Ymmärrän mitä tarkoitat ja mistä olet huolestunut. Aiheeseen liittyy paljon muitakin epäselviä tilanteita (loukkaantumiset, pelaajien myynnit ja vuokraukset kesken kauden), jolloin tuote huononee. Kyllä minä näkisin, että asiakkaan vain pitää ottaa se riski (ja hän myös tietää sen etukäteen) ettei tuotteen laatu ole enää muutaman kuukauden jälkeen sitä, mitä se oli osto hetkellä. On jopa mahdollista, että asiakas saa paremman tuotteen kuin etukäteen olisi ollut odotettavissa.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Kullervo
Aiheeseen liittyy paljon muitakin epäselviä tilanteita (loukkaantumiset, pelaajien myynnit ja vuokraukset kesken kauden), jolloin tuote huononee. Kyllä minä näkisin, että asiakkaan vain pitää ottaa se riski (ja hän myös tietää sen etukäteen) ettei tuotteen laatu ole enää muutaman kuukauden jälkeen sitä, mitä se oli osto hetkellä.

Näinhän se on. Tarkoitan kuitenkin myös myytäviä yrityskausikortteja ja niihin liittyviä maksullisia oheispalveluita. Jatkossa ainakin meidän firma on tarkempi siitä, ostaako kausareita toukokuussa vai vasta kun tuotteen todellinen sisältö on paremmin selvillä. Bisneshommiakaan ei ole kiva hoidella matseissa, joissa kamppaillaan korkeintaan playoffeihin pääsystä. Ei oikein sovi yrityskuvaan...

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti cobol
Näinhän se on. Tarkoitan kuitenkin myös myytäviä yrityskausikortteja ja niihin liittyviä maksullisia oheispalveluita. Jatkossa ainakin meidän firma on tarkempi siitä, ostaako kausareita toukokuussa vai vasta kun tuotteen todellinen sisältö on paremmin selvillä. Bisneshommiakaan ei ole kiva hoidella matseissa, joissa kamppaillaan korkeintaan playoffeihin pääsystä. Ei oikein sovi yrityskuvaan...

Muuten olen samaa mieltä, mutta minusta olennaista vieraiden viihtymisessä ei niinkään ole se, mistä sijoista pelataan, vaan se miltä peli näyttää ja kuinka viihdyttävä itse tapahtuma oheispalveluineen on. Moni kärkijoukkueen pakkopullapeli "huonompia" vastaan on aivan paskaa katsottavaa. Mieluummin sitä katselisi veristä taistelua pisteistä, olipa tavoitteena sitten mestaruus tai playoff-paikka.

Mutta en ole minäkään yrityskausareita vielä lunastanut. Lopulliseen ratkaisuun tulee kyllä vaikuttamaan rosterin lisäksi se, ehdinkö käydä peleissä riittävän usein.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy