Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 252 720
  • 7 359

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Telsussa tuli mainos sarjasta nimeltään duudsonit tuli taloon. Ihmettelin, että mitäs se tuollainen on ja netin välityksellä minulle aukeni, että kyseinen ohjelma on voittanut jotain palkintojakin. Minulle ei aukene, miten kyseisentyyppinen sekoiluun keskittyvä, feikkireality-sarja voi olla niin suosittu?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei oikein avaudu, miksi noilla potkupallisteilla on lähes kaikilla sama ruma kampaus. Korvan päältä kaikki pois, samoin niskasta takaraivoon asti. Törkeen näkönen.

Eikö sitä samaa hiusmuotia tule vastaan ihan kaduntallaajillakin nykyään vähän väliä? Samaa muotia kai futaajat yleisesti seuraavat kuin muukin maailma.

Kukahan rohkea käynnistää käänteisen muotiversion tuosta, eli ns. Merrill Stubing- tai Risto Dufva -malli vapaaehtoisesti ajeltuna. Päältä klani ja korvien päällä sekä takaraivolla sitten enemmän.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kukahan rohkea käynnistää käänteisen muotiversion tuosta, eli ns. Merrill Stubing- tai Risto Dufva -malli vapaaehtoisesti ajeltuna. Päältä klani ja korvien päällä sekä takaraivolla sitten enemmän.
Hassua kyllä, mutta mietin viikko sitten ihan samaa. Sellainen 15 cm jakaus olisi aika räyhäkäs.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö sitä samaa hiusmuotia tule vastaan ihan kaduntallaajillakin nykyään vähän väliä? Samaa muotia kai futaajat yleisesti seuraavat kuin muukin maailma.

Mistä tulikin mieleeni - futispelaajien suosimat hiuspannat. Ei aukene, miksi aikuinen mies sitoo hiuksiaan ottelua varten tuollaisella pannalla. Valioliigassa tai missään muussakaan arvokkaat perinteet omaavassa liigassa noita ei näe, mutta Suomen Veikkausliigassa aina aika ajoin kyllä.
 

sinikettu

Jäsen
Miten tuosta Tappara-osiosta on tullut tuollainen aavekaupunki? Elämää ei näy, paitsi hämärän langettua sinne saattaa eksyä joku irtolainen tai kulkukoira jättäen pienen ja huomamattoman raapustuksensa tuvan nurkkaan. Kaksi kertaa olen tuonne uskaltanut hippailla. Ekalla kerralla siellä oli kirjoitettu vain kolmeen trediin viimeisen kuukauden sisällä. Ajankohtaa en muista, taisi olla liian traumaattinen kokemus. Äskettäin livahdin sisään toista kertaa ja vain kahteen ketjuun on kirjoitettu tässä kuussa. Ja viimeinen posti on kolme päivää vanha. Playoffit vielä menneillään. En taida kolmatta kertaa käydä. Ties vaikka vahingossa herättäisin vanhan linnanvartijan haamun. Tapparalla se sitten hätyyttelisi minua pitkin autioita saleja. Eikä kukaan olisi kuulemassa tuskankiljahduksiani ja avunhuutojani. Kääk, sanoisi eräs Ankka.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Lueskelin tänään hieman Kilon poliisia ja siellä on yksi vitsi joka ei avaudu:
Mitä tarkoittaa lyhenne SLL? (Vastaus: Seksilippalakki)

Oikeasti olen todella pettynyt jos minulle joskus avautuu tuossa jokin oikea vitsi. Olen jo kohta 30 vuotta nauranut sille katketakseni ihan puhtaana camp-huumorina ja maailman huonoimpana väkisin väännettynä mukahassutteluna. En tiedä miten reagoisin jos saisin tietää totuuden.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sara-Maria Forsberg. Siis se tumma neitokainen, joka oli ladannut YouTubeen jotain omituisia höpinöitään ja nyt tehdään jo uraa ihan Hollywoodissa asti? Ei kyllä avaudu, että mitä tämä mimmi siis oikeasti osaa. Muuta kuin puhua sujuvaa siansaksaa kymmennellä eri "kielellä". Ilmeisesti osaa myös laulaa. Ja näillä avuilla siis lähdetään heti Amerikkaa valloittamaan? En ymmärrä.
 
Ehkä enemmän itkunauru- tai ihmettelykamaa (jos nyt mitään), mutta ei vaan pysty käsittämään, mitä aikuinen mies tekee vuodesta toiseen täällä spämmäämässä useamman ketjun täyteen todisteita kyvyttömyydestään a)sanojen takana seisomiseen b)omaan ajatteluun c)minkäänlaiseen keskusteluun. (Kuvittele oma isäsi tai kukaan samanikäinen tolkun ihminen... ei v-ttu, ei pysty:).
Se, miksi moderaattorit katsovat em. monomaanista spämmäystä ja jatkuvaa ohi aiheesta kirjoittamista, mainostamista jne. läpi sormien, taas mennee joko myötähäpeän tai tunnetun nettipojuilun piikkiin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Täällä on taas muutama ketju esimerkkejä täynnä... Ei vain avaudu miksi helvetissä ei voida puhua täällä anonyymillä keskustelupalstalla asioiden oikeilla nimillä. Jotain vitun "tietyt nimimerkit", "se yksi arvaatte varmaan kyllä kuka" -paskaa saa lukea melkein päivittäin vaihtelevista ketjuista. Eikö sitä munaa löydy edes sen verran, että kun toista dissaa niin voi edes sanoa nimimerkillä? Ja nyt ennen kuin joku helvetin oman elämänsä koomikko tulee toteamaan, että luulen esim. yllä olevan kirjoittajan puhuvan meikästä, niin en. Niin ja se saatanan vakiomukahassuttelu, ei avaudu ei. Tai linkittämättä jättäminen. "Nauroinpa tuolla yhdellä sivulla yhtä asiaa, hohhoh." Vittu, linkkiä. Niin ja kirosanojen sensurointi. Ei avaudu. Käytöstapoja saatana tännekin. Mikä on niin vaikeaa? Ei avaudu ei. Listan jatkeeksi tahallaan väärinymmärtäminen/väärään asiaan puuttuminen/jankkaus/porilaisuus. Perkele.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Täällä on taas muutama ketju esimerkkejä täynnä... Ei vain avaudu miksi helvetissä ei voida puhua täällä anonyymillä keskustelupalstalla asioiden oikeilla nimillä. Jotain vitun "tietyt nimimerkit", "se yksi arvaatte varmaan kyllä kuka" -paskaa saa lukea melkein päivittäin vaihtelevista ketjuista. Eikö sitä munaa löydy edes sen verran, että kun toista dissaa niin voi edes sanoa nimimerkillä?

erkua ei saa sanoa erkuksi, palstan säännöt kieltävät sen. Tulee penalttia.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
erkua ei saa sanoa erkuksi, palstan säännöt kieltävät sen. Tulee penalttia.

Tämä nyt varmaan lipsuu väärään ketjuun, mutta entä jos käyttää hieman ennakkosensuuria, tyyliin "nimimerkki er*u" siis tiedättehän sen e*kun.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Ei vain avaudu miksi helvetissä ei voida puhua täällä anonyymillä keskustelupalstalla asioiden oikeilla nimillä. Jotain vitun "tietyt nimimerkit", "se yksi arvaatte varmaan kyllä kuka" -paskaa saa lukea melkein päivittäin vaihtelevista ketjuista. Eikö sitä munaa löydy edes sen verran, että kun toista dissaa niin voi edes sanoa nimimerkillä?
Sama on vituttanut minua pitkään. Mielestäni pitäisi rinnastaa "kuvailemattomiin linkkeihin" tai "ei uutta annettavaa keskustelulle", eli pelikieltoa saisi napsahtaa. Yhtä ärsyttäviä kun facebookpäivitykset tyyliin "Sain hyviä uutisia tänään, JEE! :)".
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
erkua ei saa sanoa erkuksi, palstan säännöt kieltävät sen. Tulee penalttia.

Uskon itse ko. nimimerkin olevan trolli, joka kirjoittaa tahallaan provoja juuri sellaisista asioista, joista tietää/olettaa keskustelun leimahtavan. Vaikea uskoa, että tyyppi olisi oikeasti ajatusmaailmaltaan sellainen kuin kirjoitusten perusteella näyttää. Intohimonaan vain on ns. valtavirran ärsyttäminen. Mitä perustellumpia argumentteja hänen "mielipiteitään" vastaan esitetään, sitä varmemmin ne jäävät häneltä kommentoimatta.

Jossain maastohiihtokeskustelussa ja yleisurheilukeskusteluissa on esiintynyt normaalia analyysia.

Yksi onneton ja liian läpinäkyvä provoheitto Räikkösestä tässä hiljattain sai ainakin minut lopullisesti sille kannalle, että kaveri on trolli.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Yhtä ärsyttäviä kun facebookpäivitykset tyyliin "Sain hyviä uutisia tänään, JEE! :)".

Ja joku erehtyy kysymään, että mitä ne hyvät uutiset ovat. Siihen tilapäivittäjän vastaa: "En viitti täällä kertoo". Ei jumalauta en tiedä mitään tuon raivostuttavampaa sosiaalisessa mediassa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Yhtä ärsyttäviä kun facebookpäivitykset tyyliin "Sain hyviä uutisia tänään, JEE! :)".
Ja joku erehtyy kysymään, että mitä ne hyvät uutiset ovat. Siihen tilapäivittäjän vastaa: "En viitti täällä kertoo". Ei jumalauta en tiedä mitään tuon raivostuttavampaa sosiaalisessa mediassa.
Tuohan on tietenkin sitä maanmainiota huomiohuorausta, jota varsinkin naiset harrastavat. On ärsyttävää kyllä. Niin kuin on sekin, että aina jotkut ns. lankeavat tuohon ja alkavat kysellä huoraajalta, että "No mitä, kerrokerro!".

Turpaan kaikkia, saatana.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Turpaan kaikkia, saatana.

Vanha Len ja ihan vitun moni muu tykkää tästä!

Joo tuo mainitsemasi huomiohuoraaminen on perin ärsyttävää. Ja sitä harrastavat myös miehet. Tämä vasta korpeaakin. Alkoipa ärsyttämään oikeen kunnolla. Keitän sumpit.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei avaudu miksi kahvia pitää juoda ja jos pitää, niin miksi sitä pitää juoda niin paljon.

Ai niin, koska sitä nyt vain kuuluu juoda.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei avaudu miksi kahvia pitää juoda ja jos pitää, niin miksi sitä pitää juoda niin paljon.

Ai niin, koska sitä nyt vain kuuluu juoda.
Joo mä olen kanssa ihmetellyt samaa. Varsinkin maaseudulla ja erityisesti vanhemmilla ihmisillä on pakko saada vähän väliä kahvia. Ja vieraillekin täytyy aina tarjota. Hitto mua ei mitkään sota-aikaiset tavat kiinnosta. Vettä voin juoda jos janottaa.

Joo mä en juo kahvia. Tai no eilen just join kaks kuppia kun Linda linen terminaalissa sai ilmaiseksi, heh. Vissiin oli Lindan päivä tai jotain.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Ei avaudu, miten joku voi nähdä mitään hauskaa Pulttibois-ohjelmassa... Hirveetä sontaa, sanoisin. Eniten tässä vituttaa se APUUVA! -mies, ei vaan pysty käsittämään mitä hauskaa tässä on. Kertokaa te, jotka tästä ohjelmasta tykkäätte?!
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Ei avaudu, miten joku voi nähdä mitään hauskaa Pulttibois-ohjelmassa... Hirveetä sontaa, sanoisin. Eniten tässä vituttaa se APUUVA! -mies, ei vaan pysty käsittämään mitä hauskaa tässä on. Kertokaa te, jotka tästä ohjelmasta tykkäätte?!

Se oli 80-luvulla huumorin huipentuma. Nyt en enää ole ihan varma. Toisaalta eipä nämä Arja Laineet ja köntsä housuissa miehet juuri kummoisempia ole.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Se oli 80-luvulla huumorin huipentuma. Nyt en enää ole ihan varma. Toisaalta eipä nämä Arja Laineet ja köntsä housuissa miehet juuri kummoisempia ole.

Pulttiboisia tosin tehtiin 90-luvulla. Paskaahan se silti on, ei siitä mihinkään pääse. PPP:n uran mustin hetki, Aake Kalliala nyt ei ole hauska koskaan ollutkaan.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Pulttiboisia tosin tehtiin 90-luvulla. Paskaahan se silti on, ei siitä mihinkään pääse. PPP:n uran mustin hetki, Aake Kalliala nyt ei ole hauska koskaan ollutkaan.

No perskeles. Hetken tosin arvoin, että oliko kuitenkin vasta 90-luvulla. En uskaltanut kuitenkaan Googlesta katsoa, ettei tule sanomista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös