Mainos

Asema 62 (Rescue Me)

• 17 155
  • 62

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Parastahan tässä on, että sarja tulee säännöllisesti torstaisin klo 22.00.
Mutta minkä helvetin takia tämä tulee otsikolla "toimintatorstai"?
Itselläni on hiukan eri käsitys toimintapläjäyksistä.

Vitunko väliä sillä on löytävätkö uudet katsojat tämän sarjan, kunhan itse oon kartalla...

Viimeksi muokattu:
Jotenkin pelkäsin, että koko huippusarja on hukattu Nelosen toimesta kun ei pitkään aikaan kuulunut mitään. Jenkeissä kyseinen kausi on pyörinyt jo kaksi vuotta sitten. No mutta niin vain itsekin viime viikolla huomasin, että ensi viikolla taas jatkuu! Mahtawaa! Parhaimpia sarjoja kautta aikojen mitä omasta telkustani näkyy. Tuskin maltan odottaa ensi viikkoa.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Taas saa olla julistamassa ilosanomaa.

Nyt Nelonen on onnistunut piilottamaan tämän sarjan keskiviikkoiltaan. Sarja siis jatkuu tulevana keskiviikkona klo 23.50.

En sitten tiedä mikä se aiempi ilmoitus oli missä mainittiin sarjan jatkuvan JIM:llä sunnuntai-iltaisin, mutta nyt mennään kuitenkin näin.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Melkein yksinpuhelua tämän sarjan osalta näköjään. Olen pariin otteeseen kysellyt Neloselta sarjan jatkumisesta ja vastauksen mukaan se kyllä jatkuu, mutta ajankohtaa he eivät osanneet sanoa.
Filmnetillä sarja olisi katsottavissa alusta loppuun ja Filmnet maksaisi kokeilukuukauden osalta 0,10€, joten taidanpa käyttää sen kymmenen senttisen nähdäkseni sarjan loppuun.

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Filmnetillä sarja olisi katsottavissa alusta loppuun ja Filmnet maksaisi kokeilukuukauden osalta 0,10€, joten taidanpa käyttää sen kymmenen senttisen nähdäkseni sarjan loppuun.

Joo, 10 senttiä ei oo paha ja itelläki oli ko. palvelu keväälllä Game of Thronesin ajan käytössä. Tuli tääki sarja väijyttyä sitten välipäivinä ja olihan se ihan viihdettä.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tämä loistava sarja jatkuu ensi yönä kuudennen tuotantokauden jaksoin Nelosella kello 01.25.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tänään alkoi Neloselta klo 23.00 viimeisen ja seitsemännen tuotantokauden jaksot. Onhan nämä katsottava, vaikka kuudes kausi oli jo aikamoista kuraa. Sarjan ekat kaudet olivat kuitenkin niin loistavaa kamaa ettei tätä voi keskenkään jättää.

Senaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tietääkö joku onko tätä mainiota sarjaa nähtävillä jostain suoratoistopalvelusta? Omat etsinnät ei tuottanu haluttua tulosta.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tietääkö joku onko tätä mainiota sarjaa nähtävillä jostain suoratoistopalvelusta? Omat etsinnät ei tuottanu haluttua tulosta.
Olen samaa etsintää tehnyt aina silloin ja tällöin, mutta toistaiseksi tuloksetta.

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus

Muistelen, että jostain mikä mulla oli olisi löytynyt kaikki kaudet. HBO Nordic, Viaplay ja Netflix mulla on joskus ollut, mutta en saa päähäni mistä noista se löytyi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy