Arvaa urheilijan nimi kuvasta

  • 14 920
  • 185

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Pasi Nurminen
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jatketaan. Urheilija, joka voi olla jääkiekkoilija - tai voi olla olematta. Jonnet ei tiedä - tietäjät tietää.
Melkein ja täysin.
 

Liitteet

  • Urheilijat.png
    Urheilijat.png
    120,8 KB · kertaa luettu: 112

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Iisoppi oli hajulla, mutta nuorempana henkilönä ei erottanut nimiä Pekko ja Pekka, vaikka vihjaisin, että "melkein".
Kyllähän minä tiedän tämä kestävyysjuoksijan, Lätsä-Pekan. Siksi nauroin itselleni kun näin Kamikin vastauksen. Vähän on piuhat pitkät ja jopa sekaisin. Ja kaikkea ei pidä ottaa niin kirjaimellisesti mutta mitä sitä luonnolleen voi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minullakin on tässä vielä pari kuvaa... Eikä taaskaan ole jääkiekkoilija mutta aktiiviurheilija sentään tällä kertaa.
 

Liitteet

  • Screenshot_20210106-213920~3.png
    Screenshot_20210106-213920~3.png
    200,1 KB · kertaa luettu: 104
  • Screenshot_20210106-214046~3.png
    Screenshot_20210106-214046~3.png
    609,2 KB · kertaa luettu: 118

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Josko vielä yksi...

Suomalaisittain tervehdin tuota eteläruotsalaisen ootonta rauhaisaa hahmoa, joka myös prinssinä lasten parissa tunnetaan.

Ei ole helppo, joten kerrottakoon, että kyse on jääkiekkoilijasta. Tai voihan tämä olla helppokin @Hangon keksi , vai mitä?
 

Liitteet

  • Urheilija10.png
    Urheilija10.png
    368,5 KB · kertaa luettu: 115

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kyllä. Miro Heiskasta hain ja sen sain.
Kuvittelin tämän olevan haastava, mutta kuvittelin väärin - ainakin sinun kohdallasi.

Olen aika paska näissä yleensä. Nyt vähän pyörittelin sanoja ja näin valon.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen aika paska näissä yleensä. Nyt vähän pyörittelin sanoja ja näin valon.
Paska ja paska, mutta ymmärtää kysyjän ajattelu- ja kysymyksenasettelutapa voi tuottaa vaikeuksia. Minä en ymmärrä useimmiten lainkaan tällaisia kuva- tai sana-arvoituksia, koska ne on rakennettu eritavoin kuin minun ajattelutapani.
 

Nick Neim

Jäsen
Jatketaan, kun ei muita halukkaita kysyjiä näemmä ole. Ehkä astetta helpompi, mutta taaskaan en kerro alkuun edes sitäkään, kummasta kuvasta muodostuu etunimi ja kummasta sukunimi.

Toiseen kuvavihjeeseen liittyy myös sana tissit. Paljastetaan tarvittaessa myöhemmin, että kummasta kuvasta on kyse.
 

Liitteet

  • 20210107_112136.jpg
    20210107_112136.jpg
    20,6 KB · kertaa luettu: 88
  • images (1).jpeg
    images (1).jpeg
    12,9 KB · kertaa luettu: 89
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös