Arvaa Erva, kesä 2004

  • 3 920
  • 30

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin, hopea ei koskaan tyydytä, vaan hävitty mitali on aina hävitty mitali. En kyennyt pelaamaan omaa peliä, eikä sisäinen joukkuehenkeni ollut parhaimmillaan. Haluan onnitella voittajaa, hän halusi tätä selkeästi enemmän kuin minä, mutta tappion hetkelläkin nöyrästi häntä kunnioitan.

VH87
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Designer
No voi kettu! Hännille jäätiin, ja vielä Tommyn kanssa. Tuli sentään yksi piste, mutta sanonpa suoraan, minne te sen voitte työntää.

Vaadin pisteiden uudelleenlaskentaa, pisteytyksen kriteerien muuttamista, tuomariston kieriskelyä jossain eritteessä sekä luonnollisesti ervatsalon upottamista turhin pää edellä suohon. Se riipaisee, että juuri seeyou@jäähalli voitti. Ei muuten, mutta kun tiedän, että se voittonsa kunniaksi laulaa taas jotain kovaa mutta väärin, ja minä joudun kuuntelemaan.

Oli ihan tyhmä kisa, ja te olitte huono yleisö.

Olipahan loistava kisa. Lopputulos oli ennakko-odotusten mukainen - paras voitti. Ehdotan, että palkinnonjakotilaisuus on tiistaina 21.9.2004 Helsingin Jäähallilla.

Designer tuossa selvästi esittää tilauksen, ja minä olen aina ollut sitä mieltä, että sitä saa mitä tilaa. Näin ollen laulanen yleisön pyynnöstä huolimatta erään etelähämäläisen savusaunan terassilla. Älä ole D kuitenkaan huolissasi - en minä paljon laula, ainakaan selvinpäin.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Ehdotan, että palkinnonjakotilaisuus on tiistaina 21.9.2004 Helsingin Jäähallilla.
Hieno ajatus enkä juuri tällä hetkellä näe estettä moiselle. Saattaa olla todennäköistä että paikalle saamme itse ervan ja myös pronssimitalisti-Rontin. Palataan yksityiskohtiin tuonnempana.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Mikäli tältä suunnalta on joku muukin paikalle lähdössä, niin uskallan jo tässä vaiheessa lausua tuon minulle ah-niin-tutun sanan: mukana!

Alkaa pikkuhiljaa näyttämään siltä, että tulen olemaan henkilökohtaisesti paikalla suurimassa osassa ensi kaudella pelattavissa SM-liiga -otteluissa. Sen verran monelle otteluretkelle olen jo tässä vaiheessa lupautunut mukaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Olipahan loistava kisa. Lopputulos oli ennakko-odotusten mukainen - paras voitti. Ehdotan, että palkinnonjakotilaisuus on tiistaina 21.9.2004 Helsingin Jäähallilla.

Kuulemma tätä palkinnonjakotilaisuutta on tulossa seuraamaan myös Marek.

Onko tilaisuus keskiympyrässä ennen pelin alkua, vai missä ja milloin?
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Kuulemma tätä palkinnonjakotilaisuutta on tulossa seuraamaan myös Marek.

Onko tilaisuus keskiympyrässä ennen pelin alkua, vai missä ja milloin?
Tuskinpa ihan keskiympyrässä sentään, mielummin jossakin oluthanan lähellä. Ennen pelin alkua varmaankin juu. Tai sitten erätauolla. Ei tämä unhoittunut ole, palkinto on tallella ja suunnitelmiini kuuluu saapuminen Ystävyys Areenalle 21.9. Yksityiskohdat saapumiselle ovat hämärän peitossa, asia ratkennee piakkoin.

Palkintojen jaon oheisohjelmana voimme wilcon kanssa mätkiä toisiamme turpaan. Tai vaihtoehtoisesti harrastaa hymistelevää toistohuumoria sikäli mikäli kilpakalu er. ja pronssimitalisti Ron. ovat edelleen paikalle saapumassa. Ainahan voi tietysti käydä vielä niin että myöhästyy lentokoneesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös