Arvaa biisi -visa

  • 1 059
  • 7

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Tämän visan idea on yksinkertaisuudessaan se, että minä laitan tänne joka päivä lyhyen pätkän jonkin kappaleen sanoista, ja kyseisen kappaleen ensimmäisenä oikein arvannut saa yhden pisteen.

Kappaleet pitää tietää tai arvata ulkomuistista. Googlea, YouTubea yms. ei saa käyttää apuna. Tätä sääntöä ei tietenkään voi valvoa, joten sen noudattaminen jää jokaisen omalle vastuulle.

-Sekä esittäjän että kappaleen pitää olla oikein (tätä sääntöä saatan muuttaa)
-Esittäjäksi käy myös cover-version tehnyt artisti
-Vain yksi arvaus per nimimerkki

-Laitan kappaleita yhteensä 100, yhden per päivä, eli viimeinen tulee 31. tammikuuta ellei joitain päiviä jää välistä
-Kaikki kappaleet ovat julkaistu ennen vuotta 1995
-Genret ovat pääosin rock ja pop, mukana on jonkin verran metallia ja vähäsen sitä sun tätä
-Pyrin laittamaan päivän vihjeen noin kello 16:00-20:00, riippuen omista aikatauluistani

Jos vihje on liian vaikea eikä oikeaa vastausta kuulu, annan lisävihjeen, jonka jälkeen saa aina arvata uudestaan, vaikka sitä ennen olisi jo arvannut. Muutenkaan minulla ei ole harmainta aavistusta sopivasta vaikeustasosta, joten säädän sitä visan edetessä jos on tarvetta.

Idea visaan tuli @Everton in muutama vuosi sitten järjestämästä “Päivän kysymys” -visasta, joka mainittiin viikonloppuna tuossa “Mikä on isoin yksittäinen asia, jonka olet kokenut Jatkoajassa” -ketjussa.

Onko kysyttävää? Tai edes kiinnostusta tähän...
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Aloitetaan. Vastaukset ihan vain tähän ketjuun, ei tarvitse laittaa yksityisviestinä tai spoilereiden sisään. Minkä kappaleen sanoista tämä pätkä on?

Biisi #1, 23.10.

Well I make a pussy purr with the stroke of my hand

Saa suorittaa.
 

Canis Lupus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, LuPo
Sorry, vähän tylsää, mutta tiedetään. Ted Nugent - Cat Scratch Fever. Olen laulanut karaokessa, ja tässä kohdassa on hankala pitää pokkaa.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Tuleeko tähän seuraava kysymys vielä tämän päivän puolella?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös