Kyllä on. Ihan ansaitusti pelaa tällä hetkellä enemmän kuin Lehtinen.Mikä homma siellä Raumalla on meneillään. Onko Zagidullin siis oikeesti syrjäyttänyt Lehtisen?
Kyllä se nyt siltä näyttää. Ei Lehtinen ole likimainkaan samassa vireessä kuin viime ja toissa kaudella. Zagidulin pääsee myös koko ajan paremmin joukkueen sisälle ja juonen päästä kiinni.Mikä homma siellä Raumalla on meneillään. Onko Zagidullin siis oikeesti syrjäyttänyt Lehtisen?
Ai mikä homma? Se on semmoinen homma, että juna puksuttaa taas kohti sitä vääjäämätöntä!Mikä homma siellä Raumalla on meneillään. Onko Zagidullin siis oikeesti syrjäyttänyt Lehtisen?
Vanha sanonta kai pätee tähän: "voittavaa maalivahtia ei kannata vaihtaa"Mikä homma siellä Raumalla on meneillään. Onko Zagidullin siis oikeesti syrjäyttänyt Lehtisen?
Vähän luulen, että asia on juuri näin. Zagidulin ei ole kuitenkaan niin merkittävästi paremmin pelannut kuin Lassi, että tällainen peluutus olisi kovin perusteltua.Vähän tulee mieleen että mahtaako Jukurin lisäksi olla Lassikin jollain lailla vaivainen? Selittäisi entistä paremmin yllättävän ja näinkin "ison" maalivahtihankinnan.
Tässä on vähän sellaista kutinaa takalistossa, että Liigan oma Bayern München, eli HIFK käy ryöstökalastamassa miehen.Eiköhän Lehtinen nähdä myös ensi kaudella Liigassa, saa nähdä missä seurassa.
Zagi ei niitä kyllä koppaa, mutta mitä väliä kunhan eivät maaliin asti mene.Ihan sama kuka ne kiekot koppaa, kunhan koppaa.
Varmaan mailan käsittelyn suhteen paras Liigavahti, jonka olen ikinä itse nähnyt.On kyllä erittäin aktiivinen,ei tyydy seisomaan perse rysässä maskin takana vaan hakee terävällä liikkeellä laukauksia.
Mailapelaaminen myös kiitettävällä tasolla.
Varmaan mailan käsittelyn suhteen paras Liigavahti, jonka olen ikinä itse nähnyt.
Nuoren miehen silmät eivät niitä pesäpallo lyöntejä unohda ikinä!!Roloson
Zagidulin on kyllä hyvä ja aktiivinen pelaamaan mailalla, oikeastaan vasta nyt herännyt siihen, että Lassi ei juurikaan edes lähde pelaamaan kiekkoa mailalla.