Artyom Zagidulin – Lukon ykkösmaalivahti

  • 154 054
  • 1 004

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Zagi ja Vuorio ovat tehneet valtavasti työtä kesän ja alkusyksyn aikana.

Meillä on heittää maalilla TOP3 - kassari.

Kyllä vasta pelit näyttävät suuntaa. Ainakaan itseäni Zagi ei ole vielä vakuuttanut. Ei missään nimessä kauden alkaessa top3 maalivahti Liigassa, edes värilaisen katsottuna.

Lukolla on vahva joukkue, suurimmat kysymysmerkit ovat omasta mielestäni Zagi ja Veltsu. Jos mv-peli onnistuu ja Veltsu saa pelikirjansa myytyä joukkueelle, on ilmassa mitalipelien tuoksu.

Zagi ailahteli viime kaudella pahasti ja kevään peleissä koppi ei tarttunut riittävän hyvin. Veltsu taas ruuvasi pelikirjaa suoraviivaisesta takaisinpäin vanhaan kesken kauden. Nuo eivät koskaan ole hyviä merkkejä.
 

Raspikurkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Kyllä vasta pelit näyttävät suuntaa. Ainakaan itseäni Zagi ei ole vielä vakuuttanut. Ei missään nimessä kauden alkaessa top3 maalivahti Liigassa, edes värilaisen katsottuna.

Lukolla on vahva joukkue, suurimmat kysymysmerkit ovat omasta mielestäni Zagi ja Veltsu. Jos mv-peli onnistuu ja Veltsu saa pelikirjansa myytyä joukkueelle, on ilmassa mitalipelien tuoksu.

Zagi ailahteli viime kaudella pahasti ja kevään peleissä koppi ei tarttunut riittävän hyvin. Veltsu taas ruuvasi pelikirjaa suoraviivaisesta takaisinpäin vanhaan kesken kauden. Nuo eivät koskaan ole hyviä merkkejä.
Tähän on helppo yhtyä. Itsekkin näen niin, että lukon heikkoudet...tai siis sanotaan suurimmat kysymysmerkit ovat juuri maalivahdit ja päävalmennus. Itse näen Zagin sellaisena motivaatio-vahtina, että hyvänä päivänä koppi tarttuu ja pitää joukkuetta pystyssä kun taas huonona päivänä on sitten ihan ääripäätä.

Myös olen huolissani Zagin hanskakädestä sillä jo viime kaudella meni luvattoman paljon juuri hanskan puolelta sisään. Sama homma jatkui mielestäni myös pre-seasonilla. Mutta luotan Vuorioon kyllä, että osaa senkin laittaa kuntoon ja toivottavasti minä olen väärässä ja se homma on jo hoidettu kuntoon. Kohta ollaan viisaampia.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Myös olen huolissani Zagin hanskakädestä sillä jo viime kaudella meni luvattoman paljon juuri hanskan puolelta sisään. Sama homma jatkui mielestäni myös pre-seasonilla. Mutta luotan Vuorioon kyllä, että osaa senkin laittaa kuntoon ja toivottavasti minä olen väärässä ja se homma on jo hoidettu kuntoon. Kohta ollaan viisaampia
Minula oli välillä jopa olo että Zagi jätti tarkoituksella hanskan puolelle tilaa ja haastoi hyökkääjän ampumaan sinne. Jos näin tekisi niin ne vedot pitäisi sitten toki poimia.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minula oli välillä jopa olo että Zagi jätti tarkoituksella hanskan puolelle tilaa ja haastoi hyökkääjän ampumaan sinne. Jos näin tekisi niin ne vedot pitäisi sitten toki poimia.
Metsola teki tuota Tapparassa ja mun mielestä nykyisin myös Heljanko tekee tuota samaa, eli räpylälle jää tilaa tilaa ja sinne ainakin Lukko veteli antaumuksella. Zagidulinilla tuo räpylä ainakin treenimatseissa oli saippuoitu hyvin. Kiekot kyllä sinne osuivat, mutta mitään ei oikein tahtonut jäädä sinne räpylään. Pitää toivoa että Vuorio tekee Zagin kanssa samanlaisen uroteon kuin aikanaan Zapolskin kanssa ja jos johonkin Zagia voi mun mielestä verrata, niin juurikin Zapolskiin. Sen verran raakileita tänne tullessaan olivat molemmat ja Zagi tuntuu olevan sitä vieläkin. Aihiota kuitenkin on, kuten viime kaudella nähtiin.
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Metsola teki tuota Tapparassa ja mun mielestä nykyisin myös Heljanko tekee tuota samaa, eli räpylälle jää tilaa tilaa ja sinne ainakin Lukko veteli antaumuksella. Zagidulinilla tuo räpylä ainakin treenimatseissa oli saippuoitu hyvin. Kiekot kyllä sinne osuivat, mutta mitään ei oikein tahtonut jäädä sinne räpylään. Pitää toivoa että Vuorio tekee Zagin kanssa samanlaisen uroteon kuin aikanaan Zapolskin kanssa ja jos johonkin Zagia voi mun mielestä verrata, niin juurikin Zapolskiin. Sen verran raakileita tänne tullessaan olivat molemmat ja Zagi tuntuu olevan sitä vieläkin. Aihiota kuitenkin on, kuten viime kaudella nähtiin.
Ja eiköst Zapolskillakin ollut juuri hanska se mikä oli pielessä aluksi?
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja eiköst Zapolskillakin ollut juuri hanska se mikä oli pielessä aluksi?
Molemmille puolille yläseen heilahteli Zapolle (=kädet perusasennossa liian sivulla ja alhaalla). Jalat Zapolla olivat torjunnoissa kuin piiskat ja liikkuminen oli hyvää alusta lähtien, mut toisinaan samanlaista heilumista kuin Zagillakin. Paljon mun mielestä samaa tosiaan näissä kahdessa ja Zagi on jo sisäänajettu viime kaudella, joten kyllä homman pitäisi nyt (jo) toimia tasaisemmin.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Molemmille puolille yläseen heilahteli Zapolle (=kädet perusasennossa liian sivulla ja alhaalla). Jalat Zapolla olivat torjunnoissa kuin piiskat ja liikkuminen oli hyvää alusta lähtien, mut toisinaan samanlaista heilumista kuin Zagillakin. Paljon mun mielestä samaa tosiaan näissä kahdessa ja Zagi on jo sisäänajettu viime kaudella, joten kyllä homman pitäisi nyt (jo) toimia tasaisemmin.

Zagi on tosim minusta aktiivisempi ja välillä erikoisia torjunta-asentoja ala Hasek. Zagi on myös aika temperamenttinen, mm. turhia haastoja tuli viime kaudella aika monta. Se voi olla uusilla säännöillä hyväkin, kun hakee kontakteja hyökkääjiin. Larmi ja Metsola osasivat tuon myös. Nythän maali päivitetyillä säännöillä hylätään aina, jos kontakti mv alueella. Onneksi sentään se visuaalinen häirintä on poistettu säännöistä. Oli minusta todella typerä sääntö ja siinä sai suuri yleisö ihmetellä, kun selvä maali hylättiin, kun hyökkäävän pelaajan luistin käväisi mv-alueella.
 
Viimeksi muokattu:

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Zagi on tosim minusta aktiivisempi ja välillä erikoisia torjunta-asentoja ala Hasek. Zagi on myös aika temperamenttinen, mm. turhia haastoja tuli viime kaudella aika monta. Se voi olla uusilla säännöillä hyväkin, kun hakee kontakteja hyökkääjiin. Larmi ja Metsola osasivat tuon myös. Nythän maali päivitetyillä säännöillä hylätään aina, jos kontakti mv alueella. Onneksi sentään se visuaalinen häirintä on poistettu säännöistä. Oli minusta todella typerä sääntö ja siinä sai suuri yleisö ihmetellä, kun selvä maali hylättiin, kun hyökkäävän pelaajan luistin käväisi mv-alueella.
Lehtinen osasi tuon aika huonosti, mielestäni selkeä etu Zagille siinä. Siis se että haetaan se fyysinen kontakti jos vastustaja on maalivahdin alueella.

Aika paljon tuosta säännöstä on kitinää kuulunut, itse kyllä tykkään tuosta. Selkeät rajat ja jää turha arpominen pois.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oli vitun paha virhe tehdä tämän kanssa jatkosopimus. Mieluummin olisi pitänyt antaa Lehtiselle mottipäinen. Ei ole voittava maalivahti. Kaikki vedot pomppii.
Kannattaa myös muistaa, että Lehtisen ei pitänyt olla edes vaihtoehto, vaan oletettiin miehen lähtevän ulkomaille täksi kaudeksi kaikkien mukaan.

Zagidulin ei harjoituskaudella pahemmin vakuuttanut, mutta tänään ei kyllä saanut joukkueelta tukea edes sitä pienen palasen vertaa. Varsinkin Vidgrenin maalissa koko viisikon puolustus oli niin järkyttävää, että siellä olisi käytännössä jokainen kenttäpelaaja ansainnut mailasta päähän.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Rönnin ihan saatana paska pumppu
EI pelannut kovin hyvin, kun tepsukka ei edes haastanut. Tälläisissä peleissä on aikaa antaa avaavia syöttöjä ja päästä pisteillekkin.

Pettymys, mistä saadaan voittava veska?
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
EI pelannut kovin hyvin, kun tepsukka ei edes haastanut. Tälläisissä peleissä on aikaa antaa avaavia syöttöjä ja päästä pisteillekkin.

Pettymys, mistä saadaan voittava veska?
Sarkasmi on niin vaikea taiteenlaji, että älä edes yritä enää.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eiköhän Zagi viimeistään maskimaalauksellaan ottanut kantaa maansa politiikkaan, joten siitä ei tarvinne jauhaa enempää.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Nollapeli johtui selvästikkin siitä ku sai päähänsä todella tyylikkään maskin. Olisi kiva nähdä tuo maski vielä kuvattuna edestäpäin. Nyt nähty kuvasta vasta taakaviisto.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Itävalta vs Tanska
  • 3.90
  • 4.35
  • 1.70
Puola vs Latvia
  • 9.00
  • 6.90
  • 1.22
Norja vs Tshekki
  • 13.00
  • 9.00
  • 1.13
USA vs Saksa
  • 1.26
  • 6.30
  • 8.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös