Ei noiden tuuletusten jälkeen voi ensi kaudella pelata ainakaan Tapparassa :D
Olisko soppari taskussa Poriin?
Ei noiden tuuletusten jälkeen voi ensi kaudella pelata ainakaan Tapparassa :D
Tuuletusten perusteella sanoisin että on.Olisko soppari taskussa Poriin?
Ei ainakaan Tapparaan voi olla, itse en ainakaan tykkäisi hyvää jos lainapelaaja tuulettelisi noin.Olisko soppari taskussa Poriin?
Esim. Viitala Jukureissa kun olisi noin Ässiä vastaan tuuletellut, olisin kyllä katsonut että mitä helvettiä.Ei ainakaan Tapparaan voi olla, itse en ainakaan tykkäisi hyvää jos lainapelaaja tuulettelisi noin.
Menisi ainakin oman ihon alle ihan täysin, en usko että urheilujohtokaan tykkäisi hyvää. Tuuletti Tapparafaneja kohti rajusti ja vielä heilutteli patalogoa penkille.Esim. Viitala Jukureissa kun olisi noin Ässiä vastaan tuuletellut, olisin kyllä katsonut että mitä helvettiä.
Kuulinko oikein, että kova vihellyskonsertti Kärjen ollessa kiekossa? Ajattelin että tämän takia tuuletteli sinne suuntaan maalin jälkeen.
Samaa kyllä mietin ja on kuitenkin Tapparan laina pelaaja.Ei noiden tuuletusten jälkeen voi ensi kaudella pelata ainakaan Tapparassa :D
Voitti tosiaan ainakin minua hieman puolelleen noilla tuuletuksilla. Aina sytyn kun joku heiluttaa Ässälogoa.Nämä on niitä ns. isoja pieniä juttuja joilla saa omia faneja taakseen, varsinkin kun palstallakin pyörinyt juttuja oudosta käytöksestä risteilyllä. Ei muutakun kiekkoa reppuun ja näyttää tuuletuksissa, ja muussakin yhteydessä, että Patalogo merkkaa niin viimeinenkin yleisö ottaa äijän nopeasti taas omakseen.
Ei ollut kyllä vahinko, piti sen verran pitkään katsekontaktin Tapparalaisiin ja vähän näytti sormillaankin että buuatkaa lisää.Mä veikkaan että täysin vahingossa tuuletti juuri sinne kulmaan jossa vierasfanit ovat. Eipä tartte ainakaan Tapparassa enää pelata urallaan.
Mä veikkaan että täysin vahingossa tuuletti juuri sinne kulmaan jossa vierasfanit ovat. Eipä tartte ainakaan Tapparassa enää pelata urallaan.
Ja eiköhän tässä ole Mulkku#2. Toivottavasti viihtyy paremmin täällä kuin se ykkönen.Eka osio saattoi olla vahinko, mutta Patalogo Möuhijärven vaihtoaitioon ei ollut.
Toki toiminta indikoi jatkopahvin suuntaan.
Juu kyllä Arttu varmasti jo tietää missä seisomakatsomo Porissa on..Heh! Olihan tuo nyt melkoisen suora ”keskisormen näyttö” Tapparafaneille, eikä missään nimessä vahinko.
Viheltely alkoi maalin jälkeenKuulinko oikein, että kova vihellyskonsertti Kärjen ollessa kiekossa? Ajattelin että tämän takia tuuletteli sinne suuntaan maalin jälkeen.
Viheltely alkoi maalin jälkeen
Mää ihmettelisin, että miksi Pori on niin paha paikka Metsolalle.Tappara-palstalla ihmetellään Kärjen logo-tuuletusta. Kymmeniä viestejä.
Hyvä. Oli kyllä asiallista meininkiä. Mikäs sen hienompaa kuin kairata sut ulostanutta jengiä kunnon lämärillä anneliin megamatkafanien edessä. Toivottavasti Grönborg näki sen logotuuletuksen oikein läheltä. Röyhkeä ja taitava pentu joka voidaan vielä kasvattaa Ässissä tavoille. Tykkään.Tappara-palstalla ihmetellään Kärjen logo-tuuletusta. Kymmeniä viestejä.