Kärki ois kyllä aika must hankinta. Giroud on hyvä, mutta niin perkeleen epätasainen, että siihen ei kyllä voi luottaa koko kautta. Mutta mielestäni Wenger tekee oikein, että jos tarjolla ei ole ketään oikeasti parempaa ysiä kuin Giroud niin kannattaako sellaiseen edes käyttää rahaa? Ei mun mielestä.Niin vain City ja Chelski vahvistavat jo ennestään laajoja kokoonpanojaan laatuäijillä! Vanupuikko elää taas hiljaiseloa, vaikka edelleen puuttuu kärki ja puolustava keskikenttä! No onhan transfer deadlineen aikaa...
Ei Arsenal tule tälläkaan kaudella pelaamaan mestaruudesta. Wenger on päättänyt jälleen näyttää oman luonteensa huonoimman puolen ja jättänyt vahvistamatta joukkuetta, uskoen ilmeisesti nykyisen miehistön riittävän. Itse uskon vahvasti meillä olevan muuten riittävän laadukas miehistö, mutta Coquelin ei voi kestää koko kautta kasassa ja tässä vaiheessa viimeistään tipumme karuun arkeen. Artetan ja Flaminin taso ei vain millään riitä ja piste. Myös se ykköspyssy hyökkäykseen pitäisi vain naarata joukkueeseen hinnalla millä hyvänsä. Ihan hyvä joukkue on kasassa, mutta ei riittävä, joten kiinnostus tulevaan kauteen on hiukan alavireinen, koska uskoin ja toivoin tilanteen muuttuvan kesän aikana meille suotuisaksi. Mutta ei koira pääse eroon karvoistaan ja Wengerin kohdalla vanha sanonta todellakin pitää paikkaansa.
Mä haluaisin nähdä Alexis-Walcott-OX "yläkolmikon" edes yhdessä pelissä. Tuolla juoksuvoimalla ois vihun pakit ihmeissään.
Varsinkin jos Wenkuli paskoo housuihinsa jälleen kerran siirtoikkunassa eikä osta hyökkääjää.
Kuka hyökkääjä siellä on saatavilla? Benzeman perässä Wenger on ollut vuosia, mutta kun Real Madrid ei myy, niin ei myy. Joku Higuain ei ole niin paljoa eteenpäin menoa Giroudista tai Walcotista, että kannattaa €50m+ maksaa.