Kausi on sitten ohi ja jotain pientä voitettiin vaihteeksi, vaikka itse en anna kyseiselle FA cupin voitolle kovin suurta arvoa. Itse pelihän oli Arsenalille hyvin tyypillinen. Suuri ottelu ja joukkue on täysin pihalla, hermostunut ja valmentaja ei pysty lataamaan pelaajia peliin oikealla tavalla. Lopulta joukkueiden välisen materiaalin suuri taitoero kääntää pelin Arsenalille, mutta vaikeimman kautta. Vaikka olen yksi suurimmista Wengerin inhoajista, niin hienoa on se, että mies kerrankin voittaa jotain, samoin tietysti kaikille noille nuorille pelaajille.
Kokonaisuutena kausi oli tyypillinen, paljon lupauksia ja meidän mestaruus 4. sija saatiin jälleen kerran. Suuret joukkueet "raiskaavat" meidät kotikentällään kerta toisensa jälkeen olemalla taktisesti huomattavasti meitä edellä. Myös vanha kaava sarjan suurimmasta sairastuvasta jatkui entiseen malliin, samoin kuin se, että meillä ei ole vaihtoehtoja hyökkäyksen kärkeen. Hyvin paljon pistän tuosta paskasta managerin piikkiin ja ensi vuosi jatkunee samalla tavalla, vanha koira ei vain opi uusia temppuja. Se mikä oli hyvää vuoden aikana, oli tietysti muutaman pelaajan nousu uudelle tasolle, kärkenä tietysti Ramsey, joka on joukkueen johtohahmo tällä hetkellä ja samalla tärkein yksittäinen pelaaja.
Ensi kaudelle tullee suurempia muutoksia, kuin tälle kaudelle ja muutama vahvistus tarvittaneen, itse en usko yhteenkään todelliseen suureen pelaajaan, ennen kuin näen hänet omin silmin pelaamassa Arsenalin paidassa. Suuremmalla todennäköisyydellä sieltä saadaan pari junnua ja yksi Källströmin tapainen hankinta tuomaan leveyttä rinkiin, sitten jos kausi lähtee päin sitä itseään, niin Wenger tekee jonkun paniikkihankinnan siirtoajan viimeisellä hetkellä pieneen ylihintaan ja pelaaja tulee juuri sille paikalle, minne vähiten on tarvetta. Toivon managerimme osoittavan pessimisten ajatteluni kerrankin vääräksi ja osoittavan tekemisillään jotain järkeä, edes tämän yhden kerran. Arsenal tarvitsisi luokkaa Giroudia kovemman miehen piikkiin, keskikentän pohjalle maailmanluokan pelaajan, samoin Sagnalle korvaajaksi ykköskorin pakin, nämä ovat minimivaatimus ensi kaudelle. Lisäksi tarvittaneen pari pelaajaa poislähtevien tilalle.