Luuletko sinä tosiaan ettei rapakon takana seurata pelaajan liikkeitä kuten esim. seuran vaihtoja ja mistä syystä ne tapahtuu?
Mitä pahaa on vaihtaa seuraa, jos vanha seura pelaa pelkkää träppiä?
Luuletko sinä tosiaan ettei rapakon takana seurata pelaajan liikkeitä kuten esim. seuran vaihtoja ja mistä syystä ne tapahtuu?
Eihän tässä minun mielipiteestäni ole kysymys. Urama ja kumppanit ilmeisesti neuvotteluissa vetivät juuri tätä linjaa, mikä ei Kiviharjun poppoolle kelvannut.Jos sä et pysty sitä peliotteilla osoittamaan, niin ei kai sitä sukunimen takia anneta? Kuten olet monta vuotta putkeen huutanut että paikka ansaitaan peliotteilla eikä nimellä selässä.
Pitäisikö edes luvata kauden näytöillä? Minun mielestä ei. Mulla on kutina, että jonkun täällä parjaama Arttu Kärki (ensi kesän 2kierrosvaraus) tekee paremman uran.Jos ei sulle luvata edes pelipaikkaa liigajoukkueessa, niin eipä siinä NHL- unelmat silloin kovin korkealle nouse.
Sitäkin voi pelata hyvin ja se kuuluu jääkiekkoon . Myös NHL:ssä pitää osata pelata träppiä. No osoittiko Stouni junior erityisosaamista träppiä kohtaan? Eipä osoittanut. Olisikohan ehkä kannattanut.Mitä pahaa on vaihtaa seuraa, jos vanha seura pelaa pelkkää träppiä?
Pelisilmä, syöttötaito, kiekollinen taito eliitti tasoa. Luistelu on jonkinlainen heikkous, mutta onko vaan voimatasoista kiinni? Mutta jos esim. Heiskaseen vertaa niin saman ikäisenä luistelu oli huimasti edellä.Täysin samaa mieltä! Ja ei takuuvarmasti ole NHL:n ykkösvaraus! Hyvä jos ekalla kierroksella menee! Mikä ominaisuus tekee Aronista ykkösvarauksen arvoisen? Mikä se on miksi tuota poikaa hehkutetaan ja perään itketään? Itse en ole sitä keksinyt. Luistelu? Ei. Fyysisyys? Ei. Kokonaisvaltainen pelaaminen? Ei. Isokokoinen? Ei. Kova laukaus? Ei. Syötöt menee lapaan, mut niin menee monella muullakin. On tosi hyvä 17 vuotias mutta siihen se jääkin. Haiskahtaa kaikin puolin Brad Lambert kakkoselta. Paljon hehkutusta mutta siihen se jääkin.
Sitäkin voi pelata hyvin ja se kuuluu jääkiekkoon . Myös NHL:ssä pitää osata pelata träppiä. No osoittiko Stouni junior erityisosaamista träppiä kohtaan? Eipä osoittanut. Olisikohan ehkä kannattanut.
Sitäkin voi pelata hyvin ja se kuuluu jääkiekkoon . Myös NHL:ssä pitää osata pelata träppiä. No osoittiko Stouni junior erityisosaamista träppiä kohtaan? Eipä osoittanut. Olisikohan ehkä kannattanut.
Taitaa nykyään olla neljän edellisen kauden mukaan, eli Tepsille 3/4 ja hesalaisille sitten loput.Mites noi korvaukset menee jos Kiviharju siirtyisi heti 1.vuoden jälkeen änäriin? 2/3 Tepsille ja 1/3 Hifkille?
Eihän tässä minun mielipiteestäni ole kysymys. Urama ja kumppanit ilmeisesti neuvotteluissa vetivät juuri tätä linjaa, mikä ei Kiviharjun poppoolle kelvannut.
Jaa että nyt Urama päättää jo yksittäisten pelaajien peluutuksestakin norsunluutornista käsin? Noh, kaipa sekin kuuluu seuramme "urheilujohtajan" toimenkuvaan.Eihän tässä minun mielipiteestäni ole kysymys. Urama ja kumppanit ilmeisesti neuvotteluissa vetivät juuri tätä linjaa, mikä ei Kiviharjun poppoolle kelvannut.
Kuinka moni yksilö on erottunut edukseen Ahokkaan pelitavassa? Juuso Pärssinen. Muita?
No peli on siellä muutenkin ihan toisenlaista. Pelataan sielläkin välillä ns. träpppiä ja jopa viivelähtöjä. Siellä pelataan valmentajan pelikirjan mukaan ellei sitten ole todellinen poikkeuslahjakkuus jolle annetaan vapauksia pelitavan suhteen.Kerrotko jonkun joukkueen NHL:stä ketä pelaa träppiä:D
Breaking news. NHL:ssä ei paljoa keskialueella odotella perse pystyssä vastustajaa.
Vittu että pää halkeaa tällaisesta ”analyysista”. Lehtonen ja Kiviharju ovat täysin eri tyylin puolustajia. Kerro nyt ihmeessä, miten 17-vuotiaan puolustajan pitäisi erottua. Ihan diibadaabaa koko teksti ja ihan faktana kerron sinulle ja ”ystävällesi” et Ahokas ei todellakaan olisi halunnu Teissalaa takas Turkuun, kun ei peluuttanu sitä edesKouvolas. Ja mitä itse kuulin Hgistä, siirto ei ole lukittu.Hienoa, että jo tässä vaiheessa tuli esille olematon sydän Seuralle. Olin eilen katsomassa jo toisen U20 semifinaalin Jokereita vastann. Kummassakaan pelissä Aaron ei erottunut mitenkään. Sisu-Petteri Lehtosesta puhutaan oudon vähän täällä, vaikka on pelillisesti edellä ” Kiviparkujaa”
Surullista oli eilenkin katsoa, kun U20 liigajunnut eivät löytäneet mitään tehoja kaukalossa ja Jokerit taisteli isolla sydämellä. Myös Onni Lind, joka on kuuluisamman legendan kuin Kiviharju, Juha Lindin poika. Hienoa nähdä seurauskollisuus ja iso sydän joukkueelle, vaikka organisaatio on ihan paska tällä hetkellä. Koko Jokerit pelasi suurella sydämellä ja jatkaa finaalissa. Näitä pelaajia ja tällaista sydäntä tarvitaan myös Seuran liigajoukkueeseen.
Emme tarvitse ” Kiviparkujaa” Seuraan ja olen melko varma, että IFK:ssa ei saa peliaikaa, jollei ole myös näyttöjä kentällä. IFK:ssa nimi selässä ei tuo mitään lisäarvoa, paikallinen media ja fanit ei nosta pilviin pelaajaa ja joukkueen päävalmentajalla on hyökkääjän tausta, joten tervemenoa. Ei tarvita. KaaPo Kakko olisi varmasti aikanaan päässyt IFK:n Junnunäytöillä, mutta pelasi Seuralle suurella sydämellä loppuun asti ja valittiin NHL draftissa sijalla 2. Olen kuitenkin hieman surullinen, että pojan ja isän pää ei kestänyt meidän ja sosiaalisen mediaan paineita. Ilman isoa anteeksipyyntöä Seuralta ja meiltä faneilta ei tarvitse enää koskaan tulla Tepsiin, kiitos.
Sen sijaan olen sitä mieltä, että jäämme voitolle IFK:n verrattuna koskien pelaajasiirtoja. Saamme takaisin oman junnumme Leevi Teissalan 22v. Hyvä ystäväni ja IFK: n kausikorttilainen kehui koko kauden ajan, että loistavat kädet kaverilla. Olin katsomassa ystäväni kanssa IFK-TPS runkosarjan viimeisen pelin. Tepsi voitti 0-2 ja Leevi olin IFK:n parhaita pelaajia ko. ottelussa. Leevi on KaaPo Kakon ikäluokkaa ja hyvä ystävä. Itseasiassa KaaPo kertoi mediassa, että seuraa liigaa enemmän kuin NHL:ää ja erityisesti Tepsiä ja IFK:ta. IFK:ta vain siksi, että Leevi pelaa siellä tällä kaudella. Leevi on hyvin Topias Haapasen tapainen hyökkääjä, mutta vielä paremmat kädet. Nyt kenkää vihdoinkin Tepsin hyökkäysvalmentajalle Kari Kaltolle ja tilalle Josea auttamaan Turkulainen menestynyt entinen hyökkääjäpelaaja, niin hyvää tulee. Olemme joka tapauksessa suuri voittaja näissä kahdessa pelaajasiirtossa.
Eli: Aronin ois pitäny jäädä jätskipalkalla pelaamaan träppiä, kun muuten Jackia harmittaa?Etkö sä ole tunkenut tätä samaa nyt jo joka tuutista. Usko nyt jo, että Rene Nummelin ei ole Aron Kiviharju. Toinen näistä on potentiaalinen NHL:n ykkösvaraus ja toinen on parhaimmillaan mestis-tason lupaus. Turha pillittää siellä turo.
Ei varmaan mikään Palloseuraan viittaava ole ikinä vituttanut niin paljon kuin tämä uutinen.
Ilman muuta pysyn puheitteni takana. Toivottavasti myös TPS:n urheilujohto pysyisi. Valitettavasti en tästä ole ollenkaan varma, kun mietin, miten tällä kaudella pelipaikkoja edustuksessa annettiin.
Täytyy kuitenkin aina muistaa, että nuorille pelaajille pitää pystyä tarjoamaan kehityspolku eteenpäin. Se ei onnistu, jos et pääse pelaamaan edustuksessa melkoisen säännöllisesti. Nuorten kehitys kun tapahtuu hyppäyksin, joten jollei heille anneta edes mahdollisuutta pelata edustuksessa, niin eipä noita kehityshyppäyksiä välttämättä juniorisarjojen peleissä pysty samalla tavoin ottamaan.
Jumalauta! Aurajoki ja iso kirja mainittu! On se vaan perkele sit näin oltava. Vielä jos Jussi Leppäsyrjä tämän siunaa ni amen!En minä sille sitten mitään voi, jos et usko. Autuaita ovat uskossaan vahvat kuten Isossa Kirjassa sanotaan.
Mistä sinä tiedät että kyseinen kirjoittaja ei ole pelannut mitään urheilulajia? Niinpä…Vittu että pää halkeaa tällaisesta ”analyysista”. Lehtonen ja Kiviharju ovat täysin eri tyylin puolustajia. Kerro nyt ihmeessä, miten 17-vuotiaan puolustajan pitäisi erottua. Ihan diibadaabaa koko teksti ja ihan faktana kerron sinulle ja ”ystävällesi” et Ahokas ei todellakaan olisi halunnu Teissalaa takas Turkuun, kun ei peluuttanu sitä edesKouvolas. Ja mitä itse kuulin Hgistä, siirto ei ole lukittu.
Vaihdon vaihtoo et oo koskaan pelannu mitään urheilulajii ja ihan Stindenä täällä heittää analyysii. Parempi mennä nukkumaan.
Minähän juuri kerroin, että 17-vuotias poika ei mitenkään erottunut ja siksi ihmettelen tätä jumalointia. Mistä sinä tiedät että Ahokas ei halua Teissalaa? Minä olen nähnyt pelaajan kentällä ja näytöt riittävät minulle. Teissala ainakin itse hehkuttaa julkisuudessa, että on tulossa Tepsiin ja siksi ei pleijareissa mahdu IFK:ssa kentälle, vaan IFK:n oma kasvatti on saanut peliajan pienemmillä runkosarjan näytöillä ja tämä on faktaa. Ymmärrän hyvin IFK:n peluutuksen syyn.Vittu että pää halkeaa tällaisesta ”analyysista”. Lehtonen ja Kiviharju ovat täysin eri tyylin puolustajia. Kerro nyt ihmeessä, miten 17-vuotiaan puolustajan pitäisi erottua. Ihan diibadaabaa koko teksti ja ihan faktana kerron sinulle ja ”ystävällesi” et Ahokas ei todellakaan olisi halunnu Teissalaa takas Turkuun, kun ei peluuttanu sitä edesKouvolas. Ja mitä itse kuulin Hgistä, siirto ei ole lukittu.
Vaihdon vaihtoo et oo koskaan pelannu mitään urheilulajii ja ihan Stindenä täällä heittää analyysii. Parempi mennä nukkumaan.
Jos puhut tässä pullista tai tuomistosta niin ei tasan kumpikaan tule ensikaudella pelaamaan mitään helvetin änäriä :DDD