Aron Kiviharju – oman kylän poika

  • 82 190
  • 383

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Minnesotaan meni!
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Minnesota taitaa muistella lämmöllä edellistä kolmekolmosta.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kesken minkä kauden Kiviharju siirtyi?

Korkki kiinni, alkavat jutut olla kokonaisuutena sitä tasoa.
Kovin herkkä hipiäisiä tunnutte olevan. Kommentoin väärin siinä etä Aron siirtyi HIFK:hon kesken kauden . Sen virheen kyllä myönnän. Mutta jos itse joutuisin palkkaamaan itselleni työntekijän nii aivan varmasti minua kiinnostaisi mitkä o olleet syyt työpaikan hakijan työpaikka vaihdoksiin. Samaa väitän myös muidenkin työnantajien kohdalla joihin myös NHL seurat kuuluu. Vai väitättekö vastaan.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hieno homma että Aron varattiin NHL:llään! Eikä minulla todellakaan ole häntäkohtaa mitään vastaan.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Kovin herkkä hipiäisiä tunnutte olevan. Kommentoin väärin siinä etä Aron siirtyi HIFK:hon kesken kauden . Sen virheen kyllä myönnän. Mutta jos itse joutuisin palkkaamaan itselleni työntekijän nii aivan varmasti minua kiinnostaisi mitkä o olleet syyt työpaikan hakijan työpaikka vaihdoksiin. Samaa väitän myös muidenkin työnantajien kohdalla joihin myös NHL seurat kuuluu. Vai väitättekö vastaan.
Jäbä tulee tänne selittämään täyttää höpöhöpöä ja kun siitä huomautetaan, on muut herkkähipiäisiä. Älä nyt kehtaa.
 
Viimeksi muokattu:

Greffin

Jäsen
En millään pahalla mutta ei se tuo Aronin seuranvaihto TPS:stä HIFK:hon näytttänyt kovin hyvältä NHL seurojenkaan silmissä. Sillä on isompi merkitys tuohon NHL varaukseen kuin loukkaantumisella.

Isompi merkitys. Miten kassalla joku voikaan olla. Katkeruutta vai mitä tällainen sekoilu on?

Tuolla ei ole paljoa seurasiirrot varausnumeroihin vaikuttaneet ennenkään. Esimerkkinä vaikkapa Granlund, Lehkonen, Hemming ja melkoinen kasa muita. Kiitos kuitenkin päivän nauruista!
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kovin herkkä hipiäisiä tunnutte olevan. Kommentoin väärin siinä etä Aron siirtyi HIFK:hon kesken kauden . Sen virheen kyllä myönnän. Mutta jos itse joutuisin palkkaamaan itselleni työntekijän nii aivan varmasti minua kiinnostaisi mitkä o olleet syyt työpaikan hakijan työpaikka vaihdoksiin. Samaa väitän myös muidenkin työnantajien kohdalla joihin myös NHL seurat kuuluu. Vai väitättekö vastaan.
Lopeta nyt jo. Ihan älyvapaita kirjoituksia viljelet.

Kauas tippui Kiviharjun varausnumero. Aika näyttää saiko Minnesota todellisen ryöstön, mahdollisuudet siihen on.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kovin herkkä hipiäisiä tunnutte olevan. Kommentoin väärin siinä etä Aron siirtyi HIFK:hon kesken kauden . Sen virheen kyllä myönnän. Mutta jos itse joutuisin palkkaamaan itselleni työntekijän nii aivan varmasti minua kiinnostaisi mitkä o olleet syyt työpaikan hakijan työpaikka vaihdoksiin. Samaa väitän myös muidenkin työnantajien kohdalla joihin myös NHL seurat kuuluu. Vai väitättekö vastaan.

Juu. Nuori pelaaja vaihtaa ensimmäisen kerran seuraa kausien välissä ja NHL-organisaatiot varmaan pitävät sen pohjalta ongelmapelaajana. Yritä päästä yli katkeruudestasi ja nauti ongelmapelaaja Otto Salinista koppia myrkyttämässä. Siirtyi muuten kesken kauden. Hymiö.
 

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juu. Nuori pelaaja vaihtaa ensimmäisen kerran seuraa kausien välissä ja NHL-organisaatiot varmaan pitävät sen pohjalta ongelmapelaajana. Yritä päästä yli katkeruudestasi ja nauti ongelmapelaaja Otto Salinista koppia myrkyttämässä. Siirtyi muuten kesken kauden. Hymiö.
Vai voisiko kyse olla valmiiksi myrkytetystä kopista. Salin ja Teissala ei ole täällä tehnyt mitään muuta kuin positiivisen vaikutuksen joukkueeseen
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kovin herkkä hipiäisiä tunnutte olevan. Kommentoin väärin siinä etä Aron siirtyi HIFK:hon kesken kauden . Sen virheen kyllä myönnän. Mutta jos itse joutuisin palkkaamaan itselleni työntekijän nii aivan varmasti minua kiinnostaisi mitkä o olleet syyt työpaikan hakijan työpaikka vaihdoksiin. Samaa väitän myös muidenkin työnantajien kohdalla joihin myös NHL seurat kuuluu. Vai väitättekö vastaan.
Sinä tunnut olevan kovin katkera siitä, että Kiviharju vaihtoi TPS:n HIFK:hon. Ensinnäkin jääkiekossa seuran vaihtaminen on ihan normaalia, suorastaan arkipäivää eikä taatusti kiinnosta yhtäkään NHL-seuraa tuolla minkä vuoksi TPS vaihtui HIFK:hon. Toisekseen kun miettii tuota aikaa, niin TPS oli tuolloin sekaisin. Taustalla kiehui, TPS pelasi paskaa jääkiekkoa tuloksellisesti ja muutenkin. En yhtään ihmettele, että nuori pelaaja halusi tuolta pois. IFK:lla oli kaikesta huolimatta tuohon hetkeen ihan hyvä pöhinä päällä, kun se oli noussut kauden aikana pohjalta kärkikahinoihin ja varmasti Kiviharjukin tiesi, että ovat kasaamassa kovaa rosteria seuraavalle kaudelle. Jos olisin NHL-seuran GM, niin ottaisin tuon enemmänkin positiivisena asiana, että oli valmis nuorena vaihtamaan seuraa, koska halusi voittaa jotain eikä jäänyt lähtökohtaisesti huonompaan joukkueeseen vain sen takia, että kilpailu pelipaikoista on helpompaa. Kiviharju osoitti, että voittaminen kiinnostaa ja on valmis taistelemaan peliajasta.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juu. Nuori pelaaja vaihtaa ensimmäisen kerran seuraa kausien välissä ja NHL-organisaatiot varmaan pitävät sen pohjalta ongelmapelaajana. Yritä päästä yli katkeruudestasi ja nauti ongelmapelaaja Otto Salinista koppia myrkyttämässä. Siirtyi muuten kesken kauden. Hymiö.
Siis todellakaan en ole katkera vaan näen asiat ihan työnantajan kantilta. Huomaa hyvin että täällä ei monikaan asjattele asiaa tältä kantilta. Haukkukaa ja ilkkukaa vain minua ihan vapaasti mutta ikävä kyllä näin se asia vaan menee.
 

Skib71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis todellakaan en ole katkera vaan näen asiat ihan työnantajan kantilta. Huomaa hyvin että täällä ei monikaan asjattele asiaa tältä kantilta. Haukkukaa ja ilkkukaa vain minua ihan vapaasti mutta ikävä kyllä näin se asia vaan menee.
Tunnet siis henkilökohtaisesti pelaajan niin kerro toki lisää.
 

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, HIFK
Siis todellakaan en ole katkera vaan näen asiat ihan työnantajan kantilta. Huomaa hyvin että täällä ei monikaan asjattele asiaa tältä kantilta. Haukkukaa ja ilkkukaa vain minua ihan vapaasti mutta ikävä kyllä näin se asia vaan menee.
Miksi se ei vaikuttanut Hemmingin kohdalla. Vai eikö vaikuttanut, koska siirtyi nimenomaan TPS:ään?
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sinä tunnut olevan kovin katkera siitä, että Kiviharju vaihtoi TPS:n HIFK:hon. Ensinnäkin jääkiekossa seuran vaihtaminen on ihan normaalia, suorastaan arkipäivää eikä taatusti kiinnosta yhtäkään NHL-seuraa tuolla minkä vuoksi TPS vaihtui HIFK:hon. Toisekseen kun miettii tuota aikaa, niin TPS oli tuolloin sekaisin. Taustalla kiehui, TPS pelasi paskaa jääkiekkoa tuloksellisesti ja muutenkin. En yhtään ihmettele, että nuori pelaaja halusi tuolta pois. IFK:lla oli kaikesta huolimatta tuohon hetkeen ihan hyvä pöhinä päällä, kun se oli noussut kauden aikana pohjalta kärkikahinoihin ja varmasti Kiviharjukin tiesi, että ovat kasaamassa kovaa rosteria seuraavalle kaudelle. Jos olisin NHL-seuran GM, niin ottaisin tuon enemmänkin positiivisena asiana, että oli valmis nuorena vaihtamaan seuraa, koska halusi voittaa jotain eikä jäänyt lähtökohtaisesti huonompaan joukkueeseen vain sen takia, että kilpailu pelipaikoista on helpompaa. Kiviharju osoitti, että voittaminen kiinnostaa ja on valmis taistelemaan peliajasta.
En todellakaan ole katkera. Miksi olla katkera pelaajalle joka haluaa edustaa toista seuraa kuin mitä itse kannatttaa? Sehän on vain parempi kun vaihtaa maisemaa. Kyseinen pelaaja ei pelaa silloin kannustamalleni joukkueelle.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kauas tippui Kiviharjun varausnumero. Aika näyttää saiko Minnesota todellisen ryöstön, mahdollisuudet siihen on.
Veikaan, että sai.

Kiviharju on todella lupaava kaveri ja ennen muuta täysipäinen nuori. Tulee varmasti tekemään valtavasti duunia tullakseen parhaaksi mahdolliseksi pelaajaksi.
 

Kepakko

Jäsen
Hienoa, että Kiviharju sai varauksen. Minnesota on varmasti hyvä paikka Kiviharjulle.

Paljon saa muutosta toki tapahtua, että pääsisi NHL:n puolelle. Melkoista alamäkeä ollut viimeiset pari vuotta ja toki paha loukkaantuminen ja loukkaantumiset yleensäkin vaikuttaneet urakehitykseen.

Näkisin, että Kiviharjulta löytyy edelleen visio ja syöttörepertuaari, jota monelta ei löydy. Fysiikka kuntoon, luisteluun räjähtävyyttä ja itseluottamus ehjän kauden kautta kuntoon. Vilpittömästi toivon, että loistaisi ensi kaudella vaikka minulle Lukolle sydän sykkiikin.
 

Bromse

Jäsen
En millään pahalla mutta ei se tuo Aronin seuranvaihto TPS:stä HIFK:hon näytttänyt kovin hyvältä NHL seurojenkaan silmissä. Sillä on isompi merkitys tuohon NHL varaukseen kuin loukkaantumisella.

Kaikenlaista paskaa täälläkin suolletaan. Tykkäät väittää älyvapaita mutuilujasi faktoiksi, niin voin kertoa sulle niitä pari.

A) sillä että tässä tapauksessa junnupelaaja vaihtaa ammattilaisliigassa seuraa ensimmäistä kertaa, ei ole mitään merkitystä varausnumeron tippumiseen. Ei mitään.

B) totta helvetissä lähes koko kauden kestänyt loukkaantuminen varausvuotena on se isoin syy miksi varausnumero putosi.

Ei kai tätä itsestäänselvyyttä pitäisi edes joutua ääneen sanomaan.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos asia menee näin, miksi se ei menny näin aikanaan Olli Jokisen, Mikael Granlundin, Roope Hintzin tai nyt Emil Hemmingin osalta?
Heillä ei ollut keskeneräisiä opiskeluja kuten Kiviharjulla. Se että pikku Stouni varmasti pystyi järjestämä'än opiskelunsa myös Helsingistä käsin. Mutta silti. Kaikki vaikuttaa kaikeen vaikka ette uskokkaan minua.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Heillä ei ollut keskeneräisiä opiskeluja kuten Kiviharjulla. Se että pikku Stouni varmasti pystyi järjestämä'än opiskelunsa myös Helsingistä käsin. Mutta silti. Kaikki vaikuttaa kaikeen vaikka ette uskokkaan minua.
Onhan se ihmeellistä, kun opiskelut voi hoitaa muutenkin kuin Turussa asumalla. Edelleenkään seurasiirrolla ei ollut merkitystä, vaan loukkaantuminen on se perimmäinen syy varausnumeron putoamiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös