Arkisia pähkinöitä

  • 44 544
  • 465

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Googlailin kans, eikä asia selvennyt. Asiaa on siis kysyttävä itseltään Tukiolta. Samassa voi kysyä niistä varaluistinten varaluistimista että saadaan täysi selvyys vai oliko niitä lainkaan ja miten paljon luistimia Tukiolla oli. Liekö Arto FB:ssä. Tai muissa yhteisöpalveluissa. Hetkonen... Ilveksen kannattajat vois tietää.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Luistimia etsiessä virkistäydytään tällä.

Kymmeniä minulla on viisi enemmän kuin ykkösiä. Satoja minulla on kahdeksan vähemmän kuin kymmeniä. Mikä luku olen?
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Katselen juuri family guy:ta ja sain sieltä idean seuraavaan pähkinään.

Minkälaisessa nyrkkeilyottelussa ottelijat voivat vuotaa verta jo ennen ottelua?
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Naisten nyrkkeilyottelussa, jossa kummallakin ottelijalla on menkat.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olisin tasan tarkkaan tiennyt ton. Toihan on versio siitä, mikä bliidaa vittu viikon eikä kuole.
 

cornix

Jäsen
Minulla on kaksi jalkaa mutta en kävele, minä tärisen ja vapisen mutta en ole tehosekoitin, minä tiedän kaiken mutten kerro mitään, minä katselen maailmaa mutta en näe mitään, minun toisen puolikkaani paikka on kotona & minun paikkani on siellä minne toinen puolikkaani minut unohtaa. Kuka/Mikä minä olen minä olen?
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Minulla on kaksi jalkaa mutta en kävele, minä tärisen ja vapisen mutta en ole tehosekoitin, minä tiedän kaiken mutten kerro mitään, minä katselen maailmaa mutta en näe mitään, minun toisen puolikkaani paikka on kotona & minun paikkani on siellä minne toinen puolikkaani minut unohtaa. Kuka/Mikä minä olen minä olen?

Timo T.A. Mikkonen
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
TimoTA muuten, mutta hänen paikkansa on Mäntsälässä.

Vai mihin se lähti?
 

Nick Neim

Jäsen
Edessäni on litran (tai siis kilon) purkki mansikkajogurttia. Kuinka monta sokeripalaa on tuossa yhdessä kilon purkissa?

Yksi sokeripala painaa noin 2,6 grammaa, ja kuvittelen muistavani vastauksen ulkoa. Mulla siis ei ole kilon jogurttipurkkia edessä josta tarkistaa koska en jogurttia syö, mutta heitelkääpä arvauksia.
 

Nick Neim

Jäsen
Ei ainuttakaan, miksi jogurttipurkissa olisi sokeripaloja.
Lisäät kahviisi sokeripalan, mutta hetken päästä sitä ei ole pohjassa. Oliko kahvissasi sokeripalaa vai ei?

Taitaa noiden hillojen valmistukset olla hyshys-kamaa, joten eipä siitä sen enempää. Saatiin tosin toinenkin pähkinä.
 
Viimeksi muokattu:

Wolves

Jäsen
Edessäni on litran (tai siis kilon) purkki mansikkajogurttia. Kuinka monta sokeripalaa on tuossa yhdessä kilon purkissa?

Yksi sokeripala painaa noin 2,6 grammaa, ja kuvittelen muistavani vastauksen ulkoa. Mulla siis ei ole kilon jogurttipurkkia edessä josta tarkistaa koska en jogurttia syö, mutta heitelkääpä arvauksia.

Kai tässä on joku miina johon menen.

Valion sivut olivat alhaalla, joten en päässyt tarkistamaan mansikkajogurtin sokeripitoisuutta, mutta...

Arlan litran Hedelmäjogurtti sisältää 50 palaa sokeria

Arlan litran Mansikka-Metsämansikka jogurtti sisältää 46,1 palaa sokeria.
 

Nick Neim

Jäsen
Kai tässä on joku miina johon menen.

Valion sivut olivat alhaalla, joten en päässyt tarkistamaan mansikkajogurtin sokeripitoisuutta, mutta...

Arlan litran Hedelmäjogurtti sisältää 50 palaa sokeria

Arlan litran Mansikka-Metsämansikka jogurtti sisältää 46,1 palaa sokeria.

Tuo Arlan Mansikka-Metsämansikka maun lukema oli se mitä hain, eipä tässä sen kummoisempaa miinaa ollut.

Aina jaksaa ihmetyttää tuo sokerimäärä, sekä jengi joka kitisee virvoitusjuomista ja niiden huonosta vaikutuksesta hampaisiin, mutta samaan aikaan kiskotaan aamulla puoli kiloa jogurttia nassuun. Kaiken lisäksi jogurtti maistuu aivan kamalalle paskalle. Ihme sakkia.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tuo Arlan Mansikka-Metsämansikka maun lukema oli se mitä hain, eipä tässä sen kummoisempaa miinaa ollut.

Aina jaksaa ihmetyttää tuo sokerimäärä, sekä jengi joka kitisee virvoitusjuomista ja niiden huonosta vaikutuksesta hampaisiin, mutta samaan aikaan kiskotaan aamulla puoli kiloa jogurttia nassuun. Kaiken lisäksi jogurtti maistuu aivan kamalalle paskalle. Ihme sakkia.

Jep. Miksi syödä jukurttia, kun saman tien voi vetää hillomunkin ja lasin maitoa? Jos tuohon päälle syö vaikka tomaatin ja pari siivua kurkkua, niin tuskin se hirveästi puolen litran jukurttiannosta epäterveellisempi vaihtoehto on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös