Mark Twain
Kent.Mikä tupakkamerkki tunnettiin ennen nimellä Barclay?
Arvaan West, koska tuo barclay toimi formuloissa ja katosi jossain vaiheessa, mutta sen sijaan formuloihihn ilmestyi West mikä taas oli ehkä kokonaan uusi merkki.Mikä tupakkamerkki tunnettiin ennen nimellä Barclay?
Kent.
Näköjään pitäisi aina oikean vastauksen tullessa vastata hetimmiten. Vuokralaisen vastaus on oikein.Arvaan West, koska tuo barclay toimi formuloissa ja katosi jossain vaiheessa, mutta sen sijaan formuloihihn ilmestyi West mikä taas oli ehkä kokonaan uusi merkki.
Mihin kaupunkiin ja minä vuonna perustettiin Suomen ensimmäinen pizzeria?
Vittu nää mun muutamat pähkinät mitä oon tänne laittanut, on molemmat menny rikki, ku täällä on niin paljon fiksumpaa porukkaa ku mitä ite oon. Minigrip-pussisa se kivi tosiaan säilyy kuivana myös pohjassa.
Haminaan vuonna 1961
Sillä on 21 silmää, mutta mitään se ei näe. Mikä ihme se on? Mikä se voi olla?
Olisikohan vastaus Noppa?
Olen kuullut vastaavanlaisen, ja silloin vastaus oli kartta, mutta tuo rakennukset tuossa hämää. Tai onhan joissain kartoissa toki rakennuksiakin.On meriä, mutta ei vettä. On kaupunkeja ja rakennuksia, mutta ei ihmisiä. On metsää, mutta ei puita. Mikä tämä voi olla? Voiko tälläistä ollakaan?
Olen kuullut vastaavanlaisen, ja silloin vastaus oli kartta, mutta tuo rakennukset tuossa hämää. Tai onhan joissain kartoissa toki rakennuksiakin.
Autoa katsastaessa tuli huomattua seinältä tällainen tieto, josta voikin muodostaa kelpo kysymyksen, vaikkakin helpohkon.
Suomeen on avattu sen hetken Euroopan suurin katsastusasema. Mihin katsastusasema avattiin ja milloin? Tarkka paikka, ja ajalta riittää pelkkä vuosiluku.
Pääkaupunkiseudulla, Kekkosen aikaan.Laitas vähän vinkkiä ettei ketju kuole pystyyn.