Arkisia pähkinöitä

  • 44 792
  • 465

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
" En ole koskaan antanut koulunkäyntini haitata oppimistani." Kuka lausui näin?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mikä tupakkamerkki tunnettiin ennen nimellä Barclay?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Arvaan West, koska tuo barclay toimi formuloissa ja katosi jossain vaiheessa, mutta sen sijaan formuloihihn ilmestyi West mikä taas oli ehkä kokonaan uusi merkki.
Näköjään pitäisi aina oikean vastauksen tullessa vastata hetimmiten. Vuokralaisen vastaus on oikein.

Jussi_j:n pointti on kyllä siinämielessä hyvä että moni sponsori formuloissa on avautunut ajan myötä tupakkimerkiksi. BAR-Honda muunmuuassa. Suurimman wtf-ilmeen itselle kyllä aiheutti aikoinaan että Jordanissa ollut Benson & Hedges on tupakkimerkki kanssa. Tämä nimittäin meni itsellä aikalailla sekaisin Briggs&Stratton-konsernin kanssa.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Mihin kaupunkiin ja minä vuonna perustettiin Suomen ensimmäinen pizzeria?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Heleposti uppoaa, esim minigrip-pussissa.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Vittu nää mun muutamat pähkinät mitä oon tänne laittanut, on molemmat menny rikki, ku täällä on niin paljon fiksumpaa porukkaa ku mitä ite oon. Minigrip-pussisa se kivi tosiaan säilyy kuivana myös pohjassa.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vittu nää mun muutamat pähkinät mitä oon tänne laittanut, on molemmat menny rikki, ku täällä on niin paljon fiksumpaa porukkaa ku mitä ite oon. Minigrip-pussisa se kivi tosiaan säilyy kuivana myös pohjassa.

No mutta lohdutuksena voi myös todeta, että ei se ole ihan pohjassa, ellei nyt katsota minigrip pussin kuuluvan järven pohjakalustoon.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
On meriä, mutta ei vettä. On kaupunkeja ja rakennuksia, mutta ei ihmisiä. On metsää, mutta ei puita. Mikä tämä voi olla? Voiko tälläistä ollakaan?
 

Nick Neim

Jäsen
On meriä, mutta ei vettä. On kaupunkeja ja rakennuksia, mutta ei ihmisiä. On metsää, mutta ei puita. Mikä tämä voi olla? Voiko tälläistä ollakaan?
Olen kuullut vastaavanlaisen, ja silloin vastaus oli kartta, mutta tuo rakennukset tuossa hämää. Tai onhan joissain kartoissa toki rakennuksiakin.
 

Nick Neim

Jäsen
Autoa katsastaessa tuli huomattua seinältä tällainen tieto, josta voikin muodostaa kelpo kysymyksen, vaikkakin helpohkon.

Suomeen on avattu sen hetken Euroopan suurin katsastusasema. Mihin katsastusasema avattiin ja milloin? Tarkka paikka, ja ajalta riittää pelkkä vuosiluku.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Autoa katsastaessa tuli huomattua seinältä tällainen tieto, josta voikin muodostaa kelpo kysymyksen, vaikkakin helpohkon.

Suomeen on avattu sen hetken Euroopan suurin katsastusasema. Mihin katsastusasema avattiin ja milloin? Tarkka paikka, ja ajalta riittää pelkkä vuosiluku.

Laitas vähän vinkkiä ettei ketju kuole pystyyn.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös