Yksi surullinen juttu on tietysti se, että yksi sarjan tyylikkäimmistä peliasuista ja hienoimmista logoista poistuu. Vaikka en ole ollut varsinaisesti koskaan Coyotes fani, oon tykännyt aina todi paljon noista originaaleista peliasuista. Toi paita oli eka jota joskus lukioikäisenä harkitsin ostavani. Mulla oli jotain Niken tms. college-paitoja saman suuntaisilla väreillä, joten kai sekin iski. Samoin oon jostain syystä tykännyt Latvian peliasuista, jossa vähän samaa viininpunaista väriä.
Mua ei sytytä joku Sharks, Kraken, Predators, Panthers tms. eläinaiheinen logo kuten tää Coyotes. Todella ikoninen logo.
Ehkä se pelipaitamme täytyy hankkia nyt.
Edit: 2003-2021 logo ja peliasu oli myös tyylikäs, mutta 1996-2003 ja nykyinen on ehdoton suosikkini.
Edit 2: Vielä tuli sellainenkin mieleen, että jokohan se Jets saisi käyttää jo sitä 1990-96 paitaa ja logoa, jota Selänne käytti aikansa Winnipegissä. Ymmärtääkseni siihen ei ole ollut oikeuksia samalla tavalla kuin 80-luvun Jets-paitaan, joka on joskus ollut Heitage-paitana. Olisi tyylikästä nähdä tuo legendaarinen Jets-logo vielä oikeassa pelissä.