Aika mielenkiintoista maalivahtipeliä Kärpissä. Eiköhän maalivahtivalmentajalla ole oma osuus näissä maalivahdin valinnoissa. Ei vain tällä kaudella , mutta myös viime kaudella.
Lauantain Jukurit pelin jälkeen Meriläinen vaihdettiin pois. Kahden erän jälkeen. Minulle tuli kyllä sellaiset aatokset ettei siinä mitään loukkaantumista tapahtunut. 19 torjuntaa 4 päästettyä maalia. Torjunta % 82,91 ( eivät olleet maalivahdin maaleja paitsi ensimmäinen, joka lurahti helposti) Jotenkin Meriläinen näytti hermostuneelta ja kehonkeli oli hermostunut. Siis minun silmiin.
Kävi mielessä , että Meriläistä säästellään tuleviin sääleihin.
Sisään kakkosmaalivahti Westerholm 8 torjuntaa 1 päästetty. Torjunta % 88,89
Yleensä, jos ykkönen on poissa tulee tilalle kakkonen. Ei kai tämän päivän maalivahti valinnasta muuta voi päätellä, kuin Westerholmilla ei ole luottoa.
Maaliin Blomgvis. Täytyy olla , että Blomgvist on terve ja vetänyt kunnon treeniä alle. Koppi on harjoituksissa tarttunut.
Onhan tuo kuitenkin uskomattoman kova veto valmennusjohdolta laittaa kolmisen kuukautta pelaamatta ollut maalivahti maaliin.
Maalivahdeista
Eli Meriläisellä täytyy olla flunssaa tai vastaavaa, muuten tuota ei voi ymmärtää ???
Westerholmiin ei valmennusjohdolla ole luottoa.
Blomgvistin on pakko vetää reserveistä kehiin.
Viimekaudella valmennusjohdon luotto Galimoviin oli rajaton ja Blomgvist paleli viltissä. Monet ottelut ajattelin, että nyt on Blomgvistille hyvä tilaisuus antaa näyttöä, mutta ei.
Muistanko väärin, mutta lopulta Blomgvist sai alkaa antamaan näyttöjä pakko raossa Galimovin pelin alkaessa tökkiä.
Ei silti , että kyseenalaistan Benny Hilliä. Hilli on nostettu jalustalle ja jalustalla olevaa ei tietenkään sovi kyseenalaistaa. Hyi minua, paha poika.
Nyt sitten katsotaan millä maalivahti tandemilla lähdetään Kouvolaan. Onhan meillä tällä kaudella ollut jo Kaarlehto, Ruusu, Westerholm, Meriläinen, Blomgvist ja Kokkokin on tainnut avata luukkua jossain pelissä.
No toivotaan , että koppi tarttuu ja valmennusjohdossa tiedetään mitä tehdään.
Iltaa kohti. Sydän täynnä toivoa, taas kerran.