Aran kohtalo joskus..?

  • 1 927
  • 2

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Eli.Nyt minä haluaisin herättää keskustelun maailman parhaasta jiäkiekkovalmenturista.Ensinnkäkin(tokkopa oikea suomen kielen sana)mieleeni painuu aikaisemmat SUOMEN JÄÄKIEKKOJOUKKUEEN saavutukset.(Loistavaa,Leikut!)Jos jollakin on sanottavaa noista suorituksista,voi painua hevon #ittuun.
Toiseksi Artsu on ainoa K(huomaa koolla)otimainen valmentaja,jota olen seurannut valmentajatasolla useita vuosia,on omannut ajatuksia,jolla SUOMEN voi luotsia vähintään pronssille tällä vuosituhannella.(Ei sinänsä,Suomelle ja Minulle kelpaa vain kirkkain ja ihanin mitali.Kulta.)Kuitenkin,lapset,SUOMEA parempaa joukkuetta jääkiekon jalosta urheilulajista ei löy-y.KIITOS.Pidän myös myskihäristä.Kysyttävää?
:)
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Spencer
jiäkiekkovalmenturista.Ensinnkäkin(tokkopa oikea suomen kielen sana)
***
(Loistavaa,Leikut!)Jos jollakin on sanottavaa noista suorituksista,voi painua hevon #ittuun.
***
Toiseksi Artsu on ainoa K(huomaa koolla)otimainen valmentaja,jota olen seurannut valmentajatasolla useita vuosia,on omannut ajatuksia,jolla SUOMEN voi luotsia vähintään pronssille tällä vuosituhannella.(
***
Pidän myös myskihäristä.Kysyttävää?
:)

Ei sinänsä. Onkohan tässä nyt kieli poskessa, vai olenko muuten vaan tyhmä?

Jiäkiekkovalmenturi- sanaa ei Nykysuomen sanakirja tunne. "Leikut"?

"Artsu" lienee kaverisi.

Olisiko kuitenkin mallia FF- provo?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös