Aralle vihellyskonsertti

  • 3 363
  • 42

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipa tosi nolo tempasu IFK-faneilta alkaa viheltämään ja buuaamaan sekä huutamaan narria kun kuuluttaja ilmoitti että Ara jakaa ottelun parhaille palkinnot...kyllä hävetti olla IFK-fani sillä hetkellä! Todella noloa...
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Varmasti hävetti.
Kyllä se ottaa koville kun omasta joukkueesta ei löydy pelaajaa maajoukkueeseen mutta naapurilta löytyy muutama.

Eiköhän tuokin selity lauantailla.
KOFF on virrannut hallissa.
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Joo.. kumma reaktio munkin mielestä. Kuitenkin viime vuosina IFK-pelaajiakin otettu mukaan maajoukkueeseen ihan kiintiön mukaisesti. Ja varsinkin menestyksellä mitattuna pidän Aravirtaa yhtenä onnistuneimpana maajoukkuevalmentajana.

Ehkäpä päälle vedetty punainen paita nostaa oman joukkueen kaiken muun yläpuolelle. Vai onko se juuri punainen paita joka aiheuttaa tällaiset hölmöilyt..? :rolleyes: Vihellys varmaan oli tarkoitettu protestiksi siitä aikakaudesta jolloin maajoukkuepelaajaksi vaadittiin pelkkä jokeripaita, mutta kuten sanoin, mielestäni nykyisessä maajoukkueessa pelaa jo tasapuolinen määrä pelaajia muistakin seurajoukkueista.

Ja tietenkin IFK-fanit haluavat elää uudestaan sen hetken kun Martin Saarikangas vislattiin Tammisaareen asti vuoden 1998 kolmannen finaalin jälkeen. Noloa vaan että se tehdään kohteesta välittämättä.

-EDIT- Tommy: On IFK:lla maajoukkuepelaajia omiin tarpeisiimme, kiitos vaan huolenpidostasi.
 

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
jaa..

No eipä ainakaan tuonne kirkkopäätyyn (=D-pääty) asti kuulunut kuin ihan pientä pihinää, eikä tuo kovin kauaa edes kestänyt. Itsekin kuitenkin mietin, mille nyt mahdetaan vihellellä. Onhan noita rajumpiakin tahdittomuuksia jäähalleissa kuultu, nolo homma silti.
 

JanJ

Jäsen
Tapio Levo tais nousta pakkien kaikkien aikojen pisteykköseksi joskus ja se peli pelattiin IFK:n hallissa.
IFK:n yleisö tietenkin buuasi asiaan kuuluvalla tavalla.
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Viestin lähetti JanJ
Tapio Levo tais nousta pakkien kaikkien aikojen pisteykköseksi joskus ja se peli pelattiin IFK:n hallissa.
IFK:n yleisö tietenkin buuasi asiaan kuuluvalla tavalla.

Arto Javanainen rikkoi Matti Hagmanin SM-Liigan kaikkien aikojen piste-ennätyksen. Java ainakin loukkaantui tästä möykästä, omasta mielestäni se oli esitys IFK-kannattajien lojaalisuudesta omia kohtaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tommy

Mitä, jos muuttaisit suosikkijoukkueesi paikalle Bluesin sijaan "ei-HIFK", sillä HIFK tuntuu olevan sinulle todellinen ongelma..Ehditkö mukaan Bluesin omiin ketjuihin ollenkaan? Enpä jaksa edes luetella niitä HIFKin pelaajia, jotka ovat Aran aikana maajoukkueessa pelanneet ja loistaneetkin, mutta pienenä vihjeenä muutamia nimikirjaimia: JK, JR, MT, KT, OJ. Ei mitään Araa vastaan tällä suunnalla eikä varmasti kenelläkään HIFKin piirissä. Ja sana "vihellyskonsertti" tähän päivään liittyen on vahvaa liioittelua. Typerää mölinää kuuluu hallissa kuin hallissa, varsinkin lauantaisin. Sama vaikka siellä olisi ollut Paavi jakamassa plakaatteja.

Ai niin, olen Espoosta ja vankka kakkosjoukkueeni on Blues. Ja tämä ei ollut vitsi. Kunhan sanoin, ettei Blues-vihasta syytellä.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Itsekin muistan tuon Paten kertoman tapauksen. Aika erikoista, mutta toisaalta lojaalia toimintaa Hakkia kohtaan.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Pate 00


Arto Javanainen rikkoi Matti Hagmanin SM-Liigan kaikkien aikojen piste-ennätyksen. Java ainakin loukkaantui tästä möykästä, omasta mielestäni se oli esitys IFK-kannattajien lojaalisuudesta omia kohtaan.

Äh, just näin ja Levon jo lopetettua Pepe Lehtonen nousi Levon ohi pisteissä vähän sen jälkeen.
Tuo matsi sitten pelattiinkin Porissa. Ässät antoi asiaankuuluvat kukat jne. ja yleisö taputti vaikka aluks mietitytti se Javan kohtelu.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Tommy pidä linjasi

sen verran on meidän naapureilta tullut kuraa sun silmille, että nyt oli kuittailun aika kun torstaina peli päättyi mukavasti 2-1 ja sitä paitsi pidit jalat maassa etkä ryhtynyt ihmeemmin kalavelkoja makselemaan!

Hienoa tavataan 22.9.
 
Viimeksi muokattu:

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti JanJ


Äh, just näin ja Levon jo lopetettua Pepe Lehtonen nousi Levon ohi pisteissä vähän sen jälkeen.
Tuo matsi sitten pelattiinkin Porissa. Ässät antoi asiaankuuluvat kukat jne. ja yleisö taputti vaikka aluks mietitytti se Javan kohtelu.

Ehkäpä Porissa on sitten sitä kulttuuria. Muiden joukkueiden fanit ulisivat juuri tosta Javanaisen jutusta jo silloinkin, että NHL:ssä olisi oltu todella Javan ystäviä vastaavassa tapauksessa. Ihan sama, vei meidän mieheltä ennätyksen ja teki vastustajalle maalin samaan aikaan.

Aravirralle vihellettiin, ihan sama jos Tommy tai joku muu loukkaantui siitä, niin ei mahda mitään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi kun kauheata , minä ainakin buuasin siellä oli kaksi entistä narria Leo Äikäs ja Aravirta. Ja miksi minun pitäisi pitää Aravirrasta? MM kullan 95 vaihtaisin milloin vain IFK mestaruuteen.
Vai että sinua ihan hävetti readbeast, jaa minä taas olen ylpeä siitä että IFK fanit muistavat äijän menneisyyden eivätkä rakasta Áravirtaa, pitäisikö sinun mahdollisesti hävetä kun vihellän Juudas Peltoselle, hänhän on maajoukkueen kapteeni.

Ja sitten viellä se Javanainen juttu, silloin buuasi tasan viisi ihmistä, silloisen fani clubin "johtaja" joka nykyään ei edes käy peleissä, tämä idiootti huusi hakin nimeä, moni muu esim. minä taputti. En kyllä jaksa ymmärtää miksi 10 vanha juttu pitää kaivaa esiille, ja miten se tähän liittyy.

Tommy yritä nyt jo ymmärtää IFK faneja ei kiinosta seura nimeltä espoo blues, arvaa mitä Jokerit voitti eilen se ärsyttää minua, Blues taisi hävitä, mutta kun ei kiinosta.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Re: Tommy pidä linjasi

Viestin lähetti hull16
sen verran on meidän naapureilta tullut kuraa sun silmille, että nyt oli kuittailun aika kun torstaina peli päättyi mukavasti 2-1 ja sitä paitsi pidit jalat maassa etkä ryhtynyt ihmeemmin kalavelkoja makselemaan!

Hienoa tavataan 22.9.

Tavataan todellakin.
Pitäisi vielä oppia viheltämään sormet-suussa-tyylillä, siis Banhamille.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti Nuorempi Nelson
Voi kun kauheata , minä ainakin buuasin siellä oli kaksi entistä narria Leo Äikäs ja Aravirta. Ja miksi minun pitäisi pitää Aravirrasta? MM kullan 95 vaihtaisin milloin vain IFK mestaruuteen.
Vai että sinua ihan hävetti readbeast, jaa minä taas olen ylpeä siitä että IFK fanit muistavat äijän menneisyyden eivätkä rakasta Áravirtaa, pitäisikö sinun mahdollisesti hävetä kun vihellän Juudas Peltoselle, hänhän on maajoukkueen kapteeni.

Niin kerroppas nyt kuinka vanha olet Nuorempi Nelson?

Siis mua ei vois vähempää kiinnostaa Aravirran entinen seuratausta, mitä helvetin väliä sillä on että se valmensi Jyppiä ja Jokereita joskus 10 vuotta sitten??

Ei taida olla sinultakaan Nelson liikaa pyydetty jos vähän kunnioittasit Aravirtaa joka on tehnyt kumminkin erittäin paljon KOKO Suomen jääkiekon eteen. Ilman Aravirtaa ja 95 kultaa kiekkoboomi todennäköisesti paljon pienempi ja se on varmasti vaikuttanut HIFK:in jollain tavalla (paremmat pelaajat tod.näk. tämän boomin ansiosta)

Ei siis voi olla pyydetty liikaa että pitäisit vastaavissa tilanteissa edes turpasi kiinni, ymmärrän jos et halua taputtaa mutta minkä helvetin takia pitää alkaa buaamaan??

Uskomatonta.

Btw, ettet vaan buuannut sen takia että Aravirta edustaa väärää kieliryhmää?
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
No miksi ihmeessä suomensvedut nyt Suomen maajoukkueen esityksestä välittäisi?
Antaa poikien buuata ja nauttia torpedo taktiikan tuloksista..
 
Suosikkijoukkue
HIFK
da espoo olen 28 ja minulla on korkeakoulututkinto joten se siitä, mitä maajoukkueseen tulee se ei kiinosta minua lähes ollenkaan, ja minä buuaan ihan kenelle haluan, ja näköjään buuaa aika moni muukin IFK fani,

Se on ikävää jos sinä et pidä siitä.

Aravirta on maajokkueen valmentaja, ei mikään jääkiekon suuri visionääri kuten daespoo yrität väittää, hän ei ole voittanut yhtään mitään ja kyllä te häntä arvostelette kun maajoukkue häviää, mutta aralle ei saa buuaata, koska hän on suomen jääkiekkomaajoukkueen valmentaja joka on melkein sama kun presidentti, uskomatonta sanon minä

btw. saako matikaiselle buuaata, hänkin on ollut maajoukkuevalmentaja, entä suhoselle, narrit olivat tosi ilkeitä hänelle niillä sivari jutuilla.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
mielipiteen ilmaisusta

Nykyinen TPS-valmentaja Hannu Virta on joskus haastattelussa
sanonut, että lippunsa maksaneilla on oikeus huutaa, vapaalippulaiset olkoot hiljaa. Se oli hyvin sanottu. Eli jos Nuorempi Nelson on lippunsa maksanut buuatkoon ihan rauhassa.

Muistakaa kaikki kuitenkin pitää kaukalon sisäiset asiat kaukalon sisällä ja elää muutoin sulassa sovussa. Se ON vain urheilua.

btw. En itsekään välitä maajoukkueesta sen kummemmin JOKERIT ON PALJON TÄRKEÄMPI!

Eli tänäänkin tulen filosofiaani noudattaen huutamaan Jokereiden puolesta HIFK:ta vastaan (mm.Lindfors saa kuulla kunniansa) ja toivon että Nuorempi Nelson masentuu tänäänkin. EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA MITÄÄN HENKILÖKOHTAISTA, Jääkiekko on show, johon myös fanit osallistuvat. Kyllä Aravirtakin sen tietää vaikka tuskin hän ainakaan ilahtui vastaanotostaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Erittäin hyvin sanottu siellä takana kolmastoista pakki! Toivottavasti jääaikaa on tiedossa enemmän :). Ei Ara nyt erikoisempaa vihellyskoserttia mielestäni saanut. Katsomossa, jossa itse olin, ainoastaan kaksi kännistä buuasi. Olisivat varmaan buuanneet kenelle tahansa, paitsi alastomille cheerleadereille.
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
NARRI!

Olipas taas erittäin asiallinen kommentti NARRI#42:lta. Siinä taas huomaa osan jokeri fanien älyllisen tason. MEE SINNE JAFFIKSELLE KASVAA!!
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Viestin lähetti Nuorempi Nelson
Voi kun kauheata , minä ainakin buuasin siellä oli kaksi entistä narria Leo Äikäs ja Aravirta...

....En kyllä jaksa ymmärtää miksi 10 vanha juttu pitää kaivaa esiille, ja miten se tähän liittyy.


Ihmetelen vaan, että jos sinua ei kiinnosta 10 vuotta vanhat
jutut niin miksi sitten jotkut vanhat jokerien työntekijät, eikös
siitä ole useampi vuosi kun Ara on Jokereissa vaikuttanut ?

Vai onko se raja juuri tuo 10 vuotta... no ihan sama.

IMHO jääkiekkossa tuo vaihtuvuus on jo sitä luokkaa, että
useimmilla pelaajilla on visiittejä yhdessä jos toisessa seurassa, aikamoiseksi vieheltämiseksi menee :)
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja jos vihellyskonserteista puhutaan...

...niin mun suosikki Nordenskiöldinkadulla on mestaruusottelun jälkeinen Saarikankaan puheen kokonaan allensa peittänyt buuaus- ja vihellyskonsertti. Johon osallistuin täysin rinnoin.

Monelle muulle mäkin olen buuannut ja suon Aran osalta ilomielin sen ilon myös muille. Mikä tässä nyt on ongelmana?

Jos jengi sen sijaan olisi mussuttanut Brewerin hiljaisen hetken aikana, olisin paukuttanut suoraan käkättimeen. Jonkilaiset käytöstavat sentään täytyy olla, p§¤!#ele!
 

Tuamas

Jäsen
Minun mielestäni...

Tuo buuaaminen kertoo fanikulttuurin ala-arvoisuudesta. Ei mielestäni tippaakaan siitä että kulttuuria edes olisi.

Jopa porissa osataan käyttäytyä ja olla buuaamatta tuollaisissa paikoissa.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Minun mielestäni...

Viestin lähetti Tuamas
Tuo buuaaminen kertoo fanikulttuurin ala-arvoisuudesta. Ei mielestäni tippaakaan siitä että kulttuuria edes olisi.

Jopa porissa osataan käyttäytyä ja olla buuaamatta tuollaisissa paikoissa.

Oliko se juuri Porissa jossa heiteltiin kausareita kentälle jonkun hävityn pelin jälkeen? Oon varmaankin väärässä, jossain vain kuulin tommosta. On se hyvä että kuittaillaan vain omille :p

Hauskoja on kanssa pelin alussa jaetut kiekot ja broileri kentälle hifkin peleissä. Muistaako joku muita samanlaisia tapahtumia?
 

Tuamas

Jäsen
Täällähän se.

Täällä tosiaan osataan pistää omat maanrakoon.

Tietysti nuo broileri ym. tempaukset ovat aivan loistavia, mutta esim.piste-ennätyksen rikkoutuessa buuaaminen, legendoille, on mielestäni ala-arvoista.

Tämä on minun mielipiteeni, ei absoluuttinen totuus.
 

apo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Wild
Minä en ihmettele muuta kuin että mitä pahaa se Ara on teille hifkiläisille tehnyt? Valmentanut joskus vuosikymmen sitten naapuriseuraa? Voi hellanlettas. Kauhea rikos ihmisyyttä vastaanhan se semmoinen on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös