Mainos

Apua julkaisun nimelle!

• 2 564
  • 41

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Kun kirja on suomenkielinen, niin pysytään suomenkielisissä nimissä.

Tuo "Tanssiinkutsu" vaikutti myös hyvältä, muttä tässä omat, trenditietoiset ehdotukseni:

"Sä koulutat niitä!"
"Sä et uskalla tapella!"
"Nyt tulee Noutaja"

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
"Wanna go?" kuulostaa kyllä hyvältä, vaikka lontoon kieltä onkin...
samoin "Laki & Järjestys" tai "Kova laki". :D

hmm....

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Kyllä tuo "Senkka nenästä" oli aika ehdoton.. naureskelin monta minuuttia..:D

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"mä oon täällä vaan sua varten"
"Kentän laki"

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Monia todella hienoja nimi ehdotuksia tullut... menin suorastaan kipsiin enkä keksi itse mitään nasevaa... nolottaa.

Muistui tosin mieleeni Don Cherryn lausahdus Rock'em Sock'em-videoissa ennen tappeluosuuden alkua "it's tea time" eli ne jotka eivät tappeluista välitä voivat poistua (laita tähän jokin sovelias kirosanapari).

Mieleeni tuli myös NHL'n legendaarisista tappelijoista Probert & Kocur käytetty nimitys heidän pelatessa samaan aikaan Red Wingseissä eli "Bruise brothers".

Mutta että omia nimiehdotelmia...

"TAHDOTKO... tahdon", ehkäpä hivenen koominen ehdotus mutta menköön nyt tämän kerran.

"Verta, hikeä ja jääpaloja".

"Rystyset".

"Poliisiopisto...".

Sorry jos tuli semmoisia jotka jo ovat listalla, nämä vaan nyt tulivat äkkiseltään mieleeni.

vlad#16

Järvätsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, NyR
Ei sillon tietenkään tuu mitään mieleen kun pitäs, ainoa mikä itselle tulee mieleen noiden jälkeen mitä lueskelin oli Kaukalon karpaasit. Mutta varmasti tulossa mukavaa luettavaa.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nimi on päätetty....

...ja se on sitten kuitenkin lontoon kiälellä:

"Wanna go?"

ja ehkä mahdollisesti vielä jollain alaotsikolla.

Kiitoksia jokaiselle joka ehdotteli nimiä!!!

Ruma lapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC
Turpakäräjät

pojat vs tytöt

ihanat poijaat kaukalossa

Kovat Jätkät

sivarihipit

hau hau champions

Ruma lapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC
persus ,valinta olikin jo tehty, noh onnea hienosta nimestä:)

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Re: Nimi on päätetty....

Viestin lähetti Cairns
...ja se on sitten kuitenkin lontoon kiälellä:

"Wanna go?"

ja ehkä mahdollisesti vielä jollain alaotsikolla.

Kiitoksia jokaiselle joka ehdotteli nimiä!!!
Hey cool, mun ehdotus voitti! :cool:

md17

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä mun mielestä...

Sen nimen pitäis olla "Hanskat jäässä". Double meaning yaknow. Tai ehkäpä jopa Triple-.

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Cairns, tämän tyyppisen esipuheen sitten kirjoitat (ja mulle creditit ;) ):

Ensiksi jotain turhaa lätinää ja sitten...

"Innostukseni tappeluihin lähti alunperin (päläpäläpälä...). Kannatan Helsingin IFK:ta juuri sen takia, että se osaa pelata agressiivisesti ja joukkueessa on pelaajia, jotka osaavat höyhentää kaikki turhat markomäkiset. Kahvaamista ja neitikiekkoa en halua katsoa.

Mikä sitten sai minut tekemään tämän jutun?
Kiinnostukseni tappeluihin on levinnyt laajalti, aina jatkoaika.com-sivulle asti. Sieltä Jatkoajan asiallisimmat kävijät ovat lukeneet juttujani ja kommentoineet niitä ahkerasti keskustelupalstalle. Totuushan on, että kunnon jääkiekkofanit arvostavat kunnon saunantakanaonvielätilaa-kekkereitä. Minua sitten vaadittiin tekemään tällainen julkaisu.

Omat kokemukseni jääkiekosta fyysisesti rajoittuvat Itä-Helsingin Noutajiin, jossa pelaan itse. Tottakai yritän vetää joka pelissä jotain vastustajaa turpaan, aina se ei vain onnistu, pituutta kun ei 'oikein' ole. No, yritys on kova. Noutajien ensi kauden otteluohjelma on tämän julkaisun takakannessa, jos lukijat haluavat nähdä todellisia jääkiakkotappeluita. Tuomarit eivät aina ole yritysteni kannalla, mutta niistä en piittaa."

Ellei toi löydy sieltä niin mää en osta!

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
"Pysyykö hanskat kädessä?"

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
hehehe...

"Sieltä Jatkoajan asiallisimmat kävijät ovat lukeneet juttujani ja kommentoineet niitä ahkerasti keskustelupalstalle."

"joo"... ... itseasiassa, olen yv-viestinä saanut sellaista palautetta, jota olen kaivannutkin, kuten vihjeitä kirjoitustyyliin jne. risut ja ruusutkin kuuluvat asiaan, mutta ehkä eniten se ilahduttaa että ne ihmiset jotka eivät pidä tai hyväksy tappeluista, ovat kuitenkin kiitelleet että tarinat ovat hyviä.
Etenkin John Kordicin tarina herätti aikoinaan sympatioita aika monessa meistä...syystäkin...

edittiä väliin:
olen myös saanut vihamielisiä ja uhkailevia maileja/viestejä kautta aikain. Mielenkiintoisin viesti tuli tämän vuoden puolella joka meni about näin:
"etsä tajuu et ei niitä tappeluita pidä tolleen ylistää? ei ne kuulu lätkään ja sä pilaat lätkän mainetta. sua pitäis vetää turpaan"...siis...hmm...mua pitäis vetää turpaan, koska kirjoitan tappeluista? totanoin.... hehe, see ya at the rink, tough-guy!

Totuushan on, että kunnon jääkiekkofanit arvostavat kunnon saunantakanaonvielätilaa-kekkereitä. Minua sitten vaadittiin tekemään tällainen julkaisu.

kunnon jääkiekkofanit, hahah =) tää olisi kyllä loistavan provosoiva, mutta... kun liikkeellä olen sillä mielellä että aiheena tappelijat, sisältö asiallinen, niin ei tälläistä (valitettavasti) nähdä lehden sivuilla. Sitäpaitsi, eiköhän kunnon jääkiekkofani ole sellainen joka kannustaa omia suosikkejaan (joukkue / pelaaja) silloinkin kun aurinko ei paista?

Omat kokemukseni jääkiekosta fyysisesti rajoittuvat Itä-Helsingin Noutajiin, jossa pelaan itse. Tottakai yritän vetää joka pelissä jotain vastustajaa turpaan, aina se ei vain onnistu, pituutta kun ei 'oikein' ole. No, yritys on kova. Noutajien ensi kauden otteluohjelma on tämän julkaisun takakannessa, jos lukijat haluavat nähdä todellisia jääkiakkotappeluita. Tuomarit eivät aina ole yritysteni kannalla, mutta niistä en piittaa."

hmm... :D tähän voin sanoa että jälkeenpäin on _oikeasti_ v*tuttanut kun pelikaveri tuli väliin kun sain ekan kerran ne hanskat heitettyä pois... voi j*malauta että otti kupoliin...ok, se vastustaja oli noin 193-195cm ja minä 175cm mutta 'yrittänyttä ei laiteta' :mad:

Kyllä mä yritän pelata, mutta kai mä liian helposti suutun / turhaudun...mutta mä pelaan katsos niiiiiin suurella sydämellä ;)

Voi luoja...miksi vastasin tähänkin näin vakavasti...että mä olen tylsä..:o

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Re: hehehe...

Viestin lähetti Cairns
olen myös saanut vihamielisiä ja uhkailevia maileja/viestejä kautta aikain. Mielenkiintoisin viesti tuli tämän vuoden puolella joka meni about näin:
"etsä tajuu et ei niitä tappeluita pidä tolleen ylistää? ei ne kuulu lätkään ja sä pilaat lätkän mainetta. sua pitäis vetää turpaan"...siis...hmm...mua pitäis vetää turpaan, koska kirjoitan tappeluista? totanoin.... hehe, see ya at the rink, tough-guy!
Heh, vanha kunnon "Se on peace tai turpaan" meininki... ei hyvänen aika. :D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy