Anttila & Kareev – maalivahtipeli kaudella 2021–2022

  • 23 748
  • 87

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Reilu viikko sitten Rale sanoi, että Tepsin suuntaan ei liikkunut rahaa ja nyt taas nostettiin esiin tuo 150k€. Luopuiko Tepsi vaatimuksesta vai valehteliko Rale medialle?
 
Reilu viikko sitten Rale sanoi, että Tepsin suuntaan ei liikkunut rahaa ja nyt taas nostettiin esiin tuo 150k€. Luopuiko Tepsi vaatimuksesta vai valehteliko Rale medialle?

Kumpikaan ei valehdellut. TPS vaati purkurahaa, mutta ei sellaista kukaan maksanut eikä maksa. Ja hyvä niin, en haluaisi yhdenkään liigaseuran käyvän kauppaa venäläisten kanssa.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Tepsille 150k korvaus sopimuksen purkamisesta ja sitten Karejeville palkkaa vielä 590k. Yritäppä siinä sitten kilpailla KHL tason pelaajista.

Ettei vaan Kareev olisi "omasta pussistaan" maksanut tuon 150k, jonka sitten Ufa on sisältänyt miehen palkkaan. En jaksa uskoa, että TPS olisi suoraan yhteistyötä tehnyt Ufan kanssa. Tai ainakaan en halua uskoa!
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Ettei vaan Kareev olisi "omasta pussistaan" maksanut tuon 150k, jonka sitten Ufa on sisältänyt miehen palkkaan. En jaksa uskoa, että TPS olisi suoraan yhteistyötä tehnyt Ufan kanssa. Tai ainakaan en halua uskoa!
Näinhän tuo todennäköisesti on mennyt - Jos on mennyt siis. Samalla tavalla pelaajat joutuvt KHL:ssä itse maksamaan sopimuksensa ulos mikäli haluavat lähteä kesken sopimuksen esim. NHL:ään. Uskoisin siis, että näin on toimittu myös Kareyevin kohdalla - Jos nyt mitään rahoja on koskaan saatukkaan.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Kareevin keississä on kyllä jotain hieman hämärää, tahi ehkä enemmänkin.

Sveitsiin oli paperit jo olemassa, Ruotsinkin suunnasta oli ollut huomattavaa kiinnostusta. Kummassakaan ei olisi tarvinnut ilmaiseksi pelata.

Örkkien sopimus tuli yllätyksenä aika helvetin monelle. Siellä vaihtui myös "edustaja" tämän sopimuksen myötä ymmärtääkseni...

Kunhan ei vaan olisi örkeillä ollut jotain takataskussa millä saatiin pelaamaan tuonne.

Vai uskooko joku jotta länsimaissa elänyt, täällä viihtynyt alkaisi oikeasti väittämään jotta kyllä niitä lapsia on niin vaan helekutin paljon mukavampaa kasvattaa erikoisoperaatioiden maassa. Minä en usko ja olen vetänyt kyllä folioidunhatun helvetin syvälle päähän.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Vai uskooko joku jotta länsimaissa elänyt, täällä viihtynyt alkaisi oikeasti väittämään jotta kyllä niitä lapsia on niin vaan helekutin paljon mukavampaa kasvattaa erikoisoperaatioiden maassa. Minä en usko ja olen vetänyt kyllä folioidunhatun helvetin syvälle päähän.
Itse ainakin ostan tämän kortin ja foliolla vedetään. Oli ennen sotaa hylännyt kohelo tarjoukset. Nytkö kukaan sinne lähtisi?
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Itse ainakin ostan tämän kortin ja foliolla vedetään. Oli ennen sotaa hylännyt kohelo tarjoukset. Nytkö kukaan sinne lähtisi?

Haukkui ennen sotaa miten yhteiskunta skulaa paljon paremmin Suomessa kuin Venäjällä. Rauhallista, tuoretta ruokaa, turvallista jne. Nyt haluisi viedä lapsen ehdottomasti Venäjälle? Kuulostaa oudolle.
 
Täytyy nyt kuitenkin ymmärtää, että Andyn suku ja perhe ovat Venäjällä. Siinä missä valtiot ovat ja menevät, ja ulkopolitiikkakin on normaalioloissa vain muutaman sadan ihmisen harrastus, perhe ja suku ovat kuitenkin aika pirun vahvat ja syvälle ihmisen DNA:han koodatut instituutiot. Itse näen, että tässä tilanteessa ymmärrettävästi ihmisen suurin tarve on saada olla läheistensä luona - olipa läheiset sitten alueella joka on nimellisesti Suomen presidentin, Kiinan keisarin tai vaikkapa sitten Venäjän tsaarin hallintoalueella.

Eihän näistä ikinä tiedä, mutta kyllä minulle ainakin olisi tärkeämpää olla läheisteni luona sotatilanteessa kuin rauhan aikana, ihan sama mitä mieltä itse sodasta tai valtiovallasta olisin.
 

Lehmussaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, Rangers, TPS
Voi olla, että foliohattu on ihan oikea päähine, eihän näistä tiedä.

Itse kuitenkin ostan myös tämän perheen ja ystävien lähellä olemisen, kun ensimmäinen lapsi on tulossa. En tiedä eikö osalla kommentoijista ole lapsia, ettekö enää muista vai ettekö vain osaa asettua toisen saappaisiin, mutta aikamoista epävarmuuden aikaa on ensimmäisen lapsen saapuminen. Puhumattakaan siitä, että olisit lisäksi vieraassa maassa ja perheen isä olisi työn puolesta paljon poissa. Jos vaikka on lapsen kanssa vähän vaikeampaa niin se perheen tuoma tukiverkko on aika tärkeä asia. Ja ilman vaikeuksiakin asia on niin.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä minä ostan ainakin 90%:sti, että Venäjälle lähti juurikin perheen ja läheisten vuoksi. Kyllä se vain kummasti helpottaa omaa elämää, kun sukulaiset auttavat lapsen kanssa, kun se lapsi on vielä ymmärtääkseni ensimmäinen Andylle ja vaimolleen. Toki en samalla yllättyisi yhtään, jos siellä on myös ry... siis Russian puolelta kerrottu miten asepalvelus kutsuu, jos et pelaa KHL ensi kaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös