Diasectral
Jäsen
Saapa nähdä onko Virtanen matkalla mikkeliin. Huhuja liikkuu myös mikkelin päässä asiasta, tosin niin monen muunkin kovemman pelaajan suhteen..
Saapa nähdä onko Virtanen matkalla mikkeliin. Huhuja liikkuu myös mikkelin päässä asiasta, tosin niin monen muunkin kovemman pelaajan suhteen..
Vemmu olisi mun puolestani saanut JYPissä jatkaa, mutta olisiko sitten ollut tyytyväinen omaan rooliinsa? Ykkös-ja kakkosketjuihin ei oikein enää liike riitä. Taitojen puolestahan Virtanen olisi pärjännyt edelleenkin ja tulee varmasti olemaan Mestiksessä todella kova sana.
Vemmu olisi mun puolestani saanut JYPissä jatkaa, mutta olisiko sitten ollut tyytyväinen omaan rooliinsa? Ykkös-ja kakkosketjuihin ei oikein enää liike riitä. Taitojen puolestahan Virtanen olisi pärjännyt edelleenkin ja tulee varmasti olemaan Mestiksessä todella kova sana.
Nää tarkastaa aina taustat! :DJaah... Ettei olisi Lukon miehiä, kun on kerta viime keväänä saanut prossia... :) iltapulun kiekkoläppää
Onnea ja menestystä vaan Antille!
Nyt RD:n lähdettyä, voisiko olla mahdollista, että Ana palaisi JYPiin ensi kaudella? Eikös tuo tehnyt yhden (1) vuoden sopimuksen TuToon?
Edit. Joo elikkä vuoden sopimus. Josko se taiteilija ensi kaudella tulisi heittämään kärkikynää. Olisi hyödyllinen jos/kun JYP jatkaa kiekollisen pelin sisäänajamista.
Nyt RD:n lähdettyä, voisiko olla mahdollista, että Ana palaisi JYPiin ensi kaudella? Eikös tuo tehnyt yhden (1) vuoden sopimuksen TuToon?
Edit. Joo elikkä vuoden sopimus. Josko se taiteilija ensi kaudella tulisi heittämään kärkikynää. Olisi hyödyllinen jos/kun JYP jatkaa kiekollisen pelin sisäänajamista.
Olisiko nyt kuitenkin syytä katsella uudistumisen edessäollessa pelaajia, joilla kenties on edessä HIEMAN enemmän pelivuosia kuin Antilla? Järki käteen taas.
No ehkäpä joukkue tarvitsee myös kokemusta, eikä Rööki ole kuin 34 vuotias, joten ei vielä mikään raihnainen kehäraakkikaan ole. Esim. Perrinikin on vuoden vanhempi ja hän neppailee vielä ihan hyvällä tahdilla liigassa. Mielestäni Ana kuitenkin on vielä hyvä pelaaja liigatasolla, sekä myös varsin kykenevä kiekollisempaan JYPiin, unohtamatta JYP-ikonin asemaa ja kokemusta. Että kyllä oman käsitykseni mukaan minulla on vielä jokunen järjenhiven matkassa.
Oliko Virtanen tuolloin jo TuTon miehiä? Eikös kysymys Vemmun mahdollisesta jatkosta JYPissä ollut aika pitkään auki? Vai muistanko/olenko käsittänyt ihan väärin?
Immonen on itse haastattelussa sanonut, että kun (ei siis 'jos') hän joskus palaa Suomeen, seura tulee olemaan JYP. Kaikkea voi sanoa, kaikkea tapahtua ja Immosella on uraa vielä pitkälle edessä. Mutta jos Jake pelaa upean kv-uran ja palaa jäähdyttelemään JYPiin (hyvissä ajoin) ja vielä johdattaa joukkueen uuteen mestaruuteen, niin kyllä se paidan nosto ihan realistinen juttu mielestäni on. Hytösen paitaahan ovat monet jo olleet laittamassa kattoon, mutta entä jos seuraavat 3 vuotta katkuu samanlainen kahlaaminen? Itse olisin vetänyt Dufvan paidan kattoon, mutta tuskin Seppänen alkaa enää sitä sirkusta minulle järjestämään.Immosen paidanjäädytyspuheille ei voi taas muuta kuin nauraa. Ei tule tapahtumaan.
Immonen on itse haastattelussa sanonut, että kun (ei siis 'jos') hän joskus palaa Suomeen, seura tulee olemaan JYP. Kaikkea voi sanoa, kaikkea tapahtua ja Immosella on uraa vielä pitkälle edessä. Mutta jos Jake pelaa upean kv-uran ja palaa jäähdyttelemään JYPiin (hyvissä ajoin) ja vielä johdattaa joukkueen uuteen mestaruuteen, niin kyllä se paidan nosto ihan realistinen juttu mielestäni on. Hytösen paitaahan ovat monet jo olleet laittamassa kattoon, mutta entä jos seuraavat 3 vuotta katkuu samanlainen kahlaaminen?
Kyllähän se nyt olisi suoraan sanottuna parempi, että jos Skrbekin numero ei tulisi olemaan #42. Mutta eiköhän tuo pian selviä.