Antti Tyrväinen #89

• 42 363
  • 217

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Varma tieto: pikku vikoja, helppo korjata! Onneksi on tänään takas laatikossa.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Tyrskylle tänään uran 400:s runkosarjaottelu Pelicans-paidassa! Jos pysyy koko kauden ehjänä, niin nousee tällä kaudella seurahistorian kaikkien aikojen tilastossa kolmanneksi pelattujen runkosarjaottelujen määrässä heti sellaisten "jonkinlaisten ikonien" kuin Jan Latvalan ja Toni Koivusen kantaan.

surfa

Jäsen
Mitäs järkeä tuossa oikeasti oli? Hyvä taklaus ja sitten käytännössä itse hakee tappelun? Eikö kokenut olevan peliin mitään tarjottavaa vai miksi lähteä pihalle ihan oma-alotteisesti?

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Mitäs järkeä tuossa oikeasti oli? Hyvä taklaus ja sitten käytännössä itse hakee tappelun? Eikö kokenut olevan peliin mitään tarjottavaa vai miksi lähteä pihalle ihan oma-alotteisesti?
Joku idiootti Mouhijärveltä käy kyselemässä niin pitäähän se puhelimeen vastata!

SEBA92

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Florida Phanters #16
Tuulola se idiootti oli kun puhtaan taklauksen jälkee haluaa saada turpaan.

Rapala

Jäsen
Minun tulkinnan mukaan Tyrväinen on pelannut nyt useamman ottelun jonkun vamman kanssa ja haki tällä Tapparan viidennen puolustajan pois. Nyt sinne jäi 4 liigatason pakkia jäljelle. Hieno mies. Nyt palauttelemaan Lehterää varten.

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Kyllä Tuulola taisi tuota hakea. Kuuluu jääkiekkoon. Molemmille pitäisi tulla vain vitonen näistä ja sen jälkeen kehiin.
Nimenomaan Tuulola tuon haki Tyrskyn taklauksen jälkeen.... ja eihän nyt kohteliaasti esitetystä pyynnöstä kehtaa kieltäytyäkään.

Hieno voitto Tyrskylle (propsit Tuulolalle) ja erityismainista kypärän riisumisesta kesken leikin ja kädet säilyy helpommin ehjänä.

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Nyyh, pakkohan tuosta oli sitten alkaa itkemään. Halli syttyi, jengi syttyi ja jatkoaika syttyi. Lisää näitä.
Nimenomaan!

Kentällä jo parin kauden ajan puolustavana loistavasti esiintynyt Tyrsky tiputti hanskansa, niin lopulta tulos vielä komeampi!? Kyllä näillä on merkityksensä ja etenkin silloin kun sinne taustalle jää vielä nimiä Jordan, Vukojevic, Falk... yksi pikku kapina silloin tällöin, ei tee muuta kuin hyvää!

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Tyrskylle ehdottomasti pisteet tuosta... siitä ei kahta sanaa.
Ainut moka tuosta ei liity Tyrskyyn vaan Alumni Taaviin joka nosti Tyrskyn pelin tähdistöön?.
Ei perkl kun esim kahden maalin tekijöitäkin oli kaksi+ muita onnistujia Niin tämä valitsee muutaman minuutin peliaika otannalla silti Tyrskyn. EI SIIS MITÄÄN POIS Itse Tyrskyltä. Saipahan sai jo omista valinnoistaan vähän lokaa niin tämä piti sitten "lähes/Lahes" kopioida.

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ainut moka tuosta ei liity Tyrskyyn vaan Alumni Taaviin joka nosti Tyrskyn pelin tähdistöön?.
Ei perkl kun esim kahden maalin tekijöitäkin oli kaksi+ muita onnistujia Niin tämä valitsee muutaman minuutin peliaika otannalla silti Tyrskyn. EI SIIS MITÄÄN POIS Itse Tyrskyltä. Saipahan sai jo omista valinnoistaan vähän lokaa niin tämä piti sitten "lähes/Lahes" kopioida.

Hienoa, että nosti. Varmasti katsonut nuorempana Tyrskyä ylöspäin ja arvostaa sitä duunia mitä mies tekee/teki.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Hemmetti kun tappelusta annetaan Euroopassa suihkukomennus. Ilman sitä Tyrskyllä olisi ollut hyvät mahkut jopa Gordie Howe hat trickiin. Syöttöpiste check, tappelu, check. Vaan se maali jäi uupumaan.

Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Niin. Sulle ei siis missään vaiheessa auennut miksi TAAVI valitsi TYRSKYN tähdistöön tän päivän esityksellä ( olkoonkin palttiarallaa 5 min peliaikaa ja siinä saavutettu syöttöpiste + jotain, helpotan hieman arvuuttelua ) ?

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Niin. Sulle ei siis missään vaiheessa auennut miksi TAAVI valitsi TYRSKYN tähdistöön tän päivän esityksellä ( olkoonkin palttiarallaa 5 min peliaikaa ja siinä saavutettu syöttöpiste + jotain, helpotan hieman arvuuttelua ) ?
Aukee kyllä mutta nyt oli muita(KIN) jopa enemmän onnistujia ja mielummin olis valkattu niistä. Tyrsky on ihan saletisti ollut Taavin idoli mutta en usko että tämä oli tänään se ratkaiseva Ja käänteen tekevä juuri tämä mylly jota se toki olisi voinut olla JOS oltais oltu selkeesti takamatkalla ja tuosta olis lähtenyt huikee takaa-ajo. No arvomaailma on ainakin selkeä. Kuten sanoin pisteet Tyrskylle.

Cinderblox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Blue Jackets, Mighty Ducks & Kraken

Liitteet

• obama-medal.jpg
    obama-medal.jpg
    427,8 KB · kertaa luettu: 105

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Sinänsähän Tyrskyn valinta ei ihan täysin perusteetonta ollut. Tuo mylly saattoi jopa olla yksi kulminaatiopisteitä tuossa matsissa. Tapparan yksi johtohahmoista yrittää sytyttää joukkuettaan, mutta Tyrsky antoikin isän kädestä ja roihautti Pelsua entistä kovempaan liekkiin.

Tappara oli täysin lapanen tuon jälkeen.

Suosikkijoukkue
Paikalliset
Nyt katoin vielä videolta eilisen myllyn ja vaikken siinä hetkessä innostunut, kun pelkäsin mitä merkitsee loppupelille, niin täytyy todeta että olihan tuo komea oikea koukku, millä Tapparan mies lensi nurin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy