Kyllä Tuulola taisi tuota hakea. Kuuluu jääkiekkoon. Molemmille pitäisi tulla vain vitonen näistä ja sen jälkeen kehiin.Mitäs järkeä tuossa oikeasti oli? Hyvä taklaus ja sitten käytännössä itse hakee tappelun? Eikö kokenut olevan peliin mitään tarjottavaa vai miksi lähteä pihalle ihan oma-alotteisesti?
Joku idiootti Mouhijärveltä käy kyselemässä niin pitäähän se puhelimeen vastata!Mitäs järkeä tuossa oikeasti oli? Hyvä taklaus ja sitten käytännössä itse hakee tappelun? Eikö kokenut olevan peliin mitään tarjottavaa vai miksi lähteä pihalle ihan oma-alotteisesti?
Tuulola se idiootti oli kun puhtaan taklauksen jälkee haluaa saada turpaan.Mitäs järkeä tuossa oikeasti oli? Hyvä taklaus ja sitten käytännössä itse hakee tappelun? Eikö kokenut olevan peliin mitään tarjottavaa vai miksi lähteä pihalle ihan oma-alotteisesti?
Minun tulkinnan mukaan Tyrväinen on pelannut nyt useamman ottelun jonkun vamman kanssa ja haki tällä Tapparan viidennen puolustajan pois. Nyt sinne jäi 4 liigatason pakkia jäljelle. Hieno mies. Nyt palauttelemaan Lehterää varten.Mitäs järkeä tuossa oikeasti oli? Hyvä taklaus ja sitten käytännössä itse hakee tappelun? Eikö kokenut olevan peliin mitään tarjottavaa vai miksi lähteä pihalle ihan oma-alotteisesti?
Nimenomaan Tuulola tuon haki Tyrskyn taklauksen jälkeen.... ja eihän nyt kohteliaasti esitetystä pyynnöstä kehtaa kieltäytyäkään.Kyllä Tuulola taisi tuota hakea. Kuuluu jääkiekkoon. Molemmille pitäisi tulla vain vitonen näistä ja sen jälkeen kehiin.
Nyyh, pakkohan tuosta oli sitten alkaa itkemään. Halli syttyi, jengi syttyi ja jatkoaika syttyi. Lisää näitä.Mitäs järkeä tuossa oikeasti oli? Hyvä taklaus ja sitten käytännössä itse hakee tappelun? Eikö kokenut olevan peliin mitään tarjottavaa vai miksi lähteä pihalle ihan oma-alotteisesti?
Tolla varmaan jokunen katsoja lisääkin saadaan perjantaille!Nyyh, pakkohan tuosta oli sitten alkaa itkemään. Halli syttyi, jengi syttyi ja jatkoaika syttyi. Lisää näitä.
Ei. Se oli kysymys. Huomaa ero.Nyyh, pakkohan tuosta oli sitten alkaa itkemään. Halli syttyi, jengi syttyi ja jatkoaika syttyi. Lisää näitä.
Nimenomaan!Nyyh, pakkohan tuosta oli sitten alkaa itkemään. Halli syttyi, jengi syttyi ja jatkoaika syttyi. Lisää näitä.
Tyrskylle ehdottomasti pisteet tuosta... siitä ei kahta sanaa.
Ainut moka tuosta ei liity Tyrskyyn vaan Alumni Taaviin joka nosti Tyrskyn pelin tähdistöön?.
Ei perkl kun esim kahden maalin tekijöitäkin oli kaksi+ muita onnistujia Niin tämä valitsee muutaman minuutin peliaika otannalla silti Tyrskyn. EI SIIS MITÄÄN POIS Itse Tyrskyltä. Saipahan sai jo omista valinnoistaan vähän lokaa niin tämä piti sitten "lähes/Lahes" kopioida.
Niin. Sulle ei siis missään vaiheessa auennut miksi TAAVI valitsi TYRSKYN tähdistöön tän päivän esityksellä ( olkoonkin palttiarallaa 5 min peliaikaa ja siinä saavutettu syöttöpiste + jotain, helpotan hieman arvuuttelua ) ?Tyrskylle ehdottomasti pisteet tuosta... siitä ei kahta sanaa.
Ainut moka tuosta ei liity Tyrskyyn vaan Alumni Taaviin joka nosti Tyrskyn pelin tähdistöön?.
Ei perkl kun esim kahden maalin tekijöitäkin oli kaksi+ muita onnistujia Niin tämä valitsee muutaman minuutin peliaika otannalla silti Tyrskyn. EI SIIS MITÄÄN POIS Itse Tyrskyltä. Saipahan sai jo omista valinnoistaan vähän lokaa niin tämä piti sitten "lähes/Lahes" kopioida.
Aukee kyllä mutta nyt oli muita(KIN) jopa enemmän onnistujia ja mielummin olis valkattu niistä. Tyrsky on ihan saletisti ollut Taavin idoli mutta en usko että tämä oli tänään se ratkaiseva Ja käänteen tekevä juuri tämä mylly jota se toki olisi voinut olla JOS oltais oltu selkeesti takamatkalla ja tuosta olis lähtenyt huikee takaa-ajo. No arvomaailma on ainakin selkeä. Kuten sanoin pisteet Tyrskylle.Niin. Sulle ei siis missään vaiheessa auennut miksi TAAVI valitsi TYRSKYN tähdistöön tän päivän esityksellä ( olkoonkin palttiarallaa 5 min peliaikaa ja siinä saavutettu syöttöpiste + jotain, helpotan hieman arvuuttelua ) ?
On se hieno mies!