Puhunko mä nyt Raulin vai Radiomaston kanssa??
Kaikki täällä foorumilla pystyy pätemään tietämyksellään koodistostosta, ihan kuka vaan. Älkää nyt hyvät ihmiset muuta kuvitelko.
Tuntuu vaan hieman huvittavalta, kun Pelicansin "koivisto" vedetään levyksi niin kaikki on yhtäkkiä ihan helvetin lajikooditietoisiahokijätkiä....
Kuinka todennäköistä sama reaktio, jos kohteena ikoni Lada-Latvala?
Juuri tuollaisia Koiviston levyksi vetämisiä varten tämä koodisto on olemassa ja hyvä niin. Mielestäni tässä ei ole kukaan pätenyt tietämyksellään koodistosta, sillä siihen ei ole mitään tarvetta. Mikäli Latvala olisi kolattu, niin koodiston mukaan kolaaja olisi varmasti joutunut myös kantamaan vastuun teostaan, hyvin yksinkertaista.
Pääasia on se että Lada on juuri kolattu kyynärpäällä päähän päin laitaa ja lahessa osataan olla objektiivisia.
Onneksi Pitkänen tajusi ihan itse mitä tuli tehtyä! Huh!
Tämä menee jo ihan absurdiksi. Ladalla ilmeisesti tarkoitetaan Ladea, jota ei nyt ole kolannut kukaan. Pitkänen tajusi itse mitä tuli tehtyä ja hyvä niin, saman tajusivat myös kaikki muut, paitsi tuomarit ja sen takia koodisto pääsi valloilleen.
Tämä meinaa nyt mennä vähän lahtelaisittain yksi vs everybodyksi, joten eiköhän tämä ollut tässä ja muut varmasti ymmärsivät tuon tilanteen. Tyrväinen ja Pitkänen ainakin osoittivat tämän teoillaan, eikä Matikaisella tai Heikkiselläkään ollut asiasta mitään valittamista.
Editointi:
@Henriq kerrotko sitten vielä sen pointin? Omat pointtinihan olivat juuri nuo, törkytaklaus ja kuitti, kaksi ihan eri asiaa ja kurinpidosta kuuluu varmasti.