Kerrassaan mukavaa, että JYP sai maajoukkuetason pelimiehen.
Totta, mutta on kai sitä silti käytävä varmuuden vuoksi lähikaupasta pari lisäolutta hakemassa. :) Virallista infoa odotellessa. Mietin jo myös sitä, että onko joukkueesta ennen siirtorajan umpeutumista tiedossa liikettä ulospäin. Laitureita alkaa olla omiin ja D-Teamin tarpeisiin ja jää vielä ylikin.Eiköhän kannata kaikkien odotella että JYP ilmottaa tästä siirrosta. Itse en pidä ennen sitä mitään varmana!
Pihlström itse on ainakin kommentoinut että Ruotsin pelityyli ja saatu vastuu eivät miehelle sopineet.
Jokerit hankkii nylanderi ja battaligan rinkiin jenkeistä.
Jyppi vastaa kahdella tällä kaudella flopanneena pelaajalla.
Kokonaisuutena, kun tätä kautta katsotaan, Nylander & Battaglia > Makkonen & Pihlström.Nylander&Battaglia,uransa ehtoopuolella olevia Nhl-raakkeja.
Makkonen&Pihlström,uraa vielä edessä,kehityskelposia kavereita.
Kummat valitsisit?Aivan,jälkimmäiset.
Ja jottei mee ihan OT-osastolle,onnittelut naapuriin kovista hankinnoista.
Joo, kuuntelin samaa.Onkohan nyt kyse jatkosopimuksista? Olisi kyllä huikeaa, jos siellä julkistettaisiin Mikko Hakkaraisen jatkosopimus.Radio Jyväskylässä Timo Lievemaa ja Aleksis Ärje tiesivät kertoa hetki sitten, että JYPillä on sopimusuutisia vielä tämän illan aikana.
Ei muuta kuin onneksi olkoon tämän Jokerikasvatin hankinnasta.
JYPpi on sitten ostojoukkue nykyään! No jos täppää riittää niin mikäpä siinä on pelimiehiä ostellessa! Seppäselle pitää pistää pydeen nyt kolme patsasta sanon minä!
Pihlströmin tulo muuten voi tarkoittaa sitä, että Pihlmanin vamma on vakavampi ja olisi mahdollista, että Pile ei palaisi enää tällä kaudella.
Menee hulinaksi. Hallilla liikkuvien villien huhujen mukaan JYP tiedottaisi Pihlströmin sopimuksen lisäksi pakista koodinimellä "NHL". Paavo M. Petäjää imitoiden: Kyseessä on vasta huhu.
Jos tuokin huhu muuttuu todeksi, niin täytyy kyllä todeta, että mitäköhän helvettiä.
Kyllä!! Kiitos Seppänen ja RD!!!
Kiitos Virmanen! Kiitos Hjallis!