Antakaa se Lundell takaisin, niin saatte Pillun nanosekunnissa.Voidaan ottaa takasin, jos ei kelpaa!
Antakaa se Lundell takaisin, niin saatte Pillun nanosekunnissa.Voidaan ottaa takasin, jos ei kelpaa!
En kumpaakaan ja ei se tule takaisin. Sekin vielä.Kumman laitat jäälle pleijareissa puolustamaan maalin johtoa viimeisille minuuteille: Pihlströmin vai K.Lundellin? ja hei se Lundell tulee muutaman kk päästä takaisin.
Juu toki, mikäs siinä.Vaihtuuko Lundelliin? Ymmärretään toki ettei Lundellin kaltainen timantti ilmaiseksi liiku, joten saatte 25 000€ Pillun lisäksi.
Hetkinen, siis mitä maalin johtoa?? Ja missä pleijareissa?Kumman laitat jäälle pleijareissa puolustamaan maalin johtoa viimeisille minuuteille: Pihlströmin vai K.Lundellin? ja hei se Lundell tulee muutaman kk päästä takaisin.
Mahorkalta tuoksuva vanha Pillu. En uskaltanut edes toivoa mutta asiat johtivat toiseen..Tottahan sitä vanhaa Pillua on jengiin kaipailtu.
Lundell 2026 soppari Kerhoon.Kumman laitat jäälle pleijareissa puolustamaan maalin johtoa viimeisille minuuteille: Pihlströmin vai K.Lundellin? ja hei se Lundell tulee muutaman kk päästä takaisin.
On. Ja onnistunut sellainen. Tää oli mulle ainakin viimeinen naula. En lepy Salmelaisen tai Peltosen suuntaan enää.Onko tämä joku sabotaasiyritys?
Aika mielenkiintonen veto kyllä. Aika lujaa itse alkanut miettimään tuleeko Leksastakaan mitään tekijää enää ja siihen viereen Pillu, aikas jännä.
Kyllä se pakkinakin tällä kaudella on loukkaantumisten takia pari peliä operoinut.En tykkää.
Osaako Pillu puolustaa? Jos ottaa Pakarisen puolustustontin niin sitten. Kyllä mä Kasperin olisin pitänyt.
-6 liigan statsien mukaan HPK:n kakkosessa. Samaan aikaan paljon parjatulla Muulilla on +3. Meillä ei tähän saakka edes ollut moisilla miinuksilla olevaa pelaajaa.En tykkää.
Osaako Pillu puolustaa? Jos ottaa Pakarisen puolustustontin niin sitten. Kyllä mä Kasperin olisin pitänyt.
Lundellin soppari Kerhossa kevääseen 2026. Tack, Tobbe!Kumman laitat jäälle pleijareissa puolustamaan maalin johtoa viimeisille minuuteille: Pihlströmin vai K.Lundellin? ja hei se Lundell tulee muutaman kk päästä takaisin.