Äkkiseltään sanottuna Kerho nyt voitti tässä vaihtokaupassa, hämmästyttävää kyllä.En ole Pihlströmin tekemisiä seurannut, mutta meniköhän tämä nyt ihan fiksusti kun Lundellin sopimuskin purettiin siinä samalla…
Ei.En ole Pihlströmin tekemisiä seurannut, mutta meniköhän tämä nyt ihan fiksusti kun Lundellin sopimuskin purettiin siinä samalla…
Ei purettu sentään, vekselillä pelaaEn ole Pihlströmin tekemisiä seurannut, mutta meniköhän tämä nyt ihan fiksusti kun Lundellin sopimuskin purettiin siinä samalla…
Ei purettu sentään, vekselillä pelaa
Niin olikin, just huomasin samanEikös tuossa lue että 2024-25 soppari purettu.
Äkkiseltään sanottuna Kerho nyt voitti tässä vaihtokaupassa, hämmästyttävää kyllä.
Ei tule.ja hei se Lundell tulee muutaman kk päästä takaisin.
Ei tule. Ensi kauden sopimus purettu samalla.Kumman laitat jäälle pleijareissa puolustamaan maalin johtoa viimeisille minuuteille: Pihlströmin vai K.Lundellin? ja hei se Lundell tulee muutaman kk päästä takaisin.
Ei tule. Ensi kauden sopimus purettu samalla.
Yhdellä sanalla: PaniikkiSiis mitä vittua mä just luin? IFK purki sopimuksen taas yhden oman junnun kanssa ja hankki tilalle Antti vitun Pihlströmin? Mitä helvettiä tälle seuralle on tapahtunut?!
Siis mitä vittua mä just luin? IFK purki sopimuksen taas yhden oman junnun kanssa ja hankki tilalle Antti vitun Pihlströmin? Mitä helvettiä tälle seuralle on tapahtunut?!
Voidaan ottaa takasin, jos ei kelpaa!Siis mitä vittua mä just luin? IFK purki sopimuksen taas yhden oman junnun kanssa ja hankki tilalle Antti vitun Pihlströmin? Mitä helvettiä tälle seuralle on tapahtunut?!
Vaihtuuko Lundelliin? Ymmärretään toki ettei Lundellin kaltainen timantti ilmaiseksi liiku, joten saatte 25 000€ Pillun lisäksi.Voidaan ottaa takasin, jos ei kelpaa!
Voidaan ottaa takasin, jos ei kelpaa!