Itse törmäsin tuohon videoon FBssä. Oli äänet säädetty tasolle pikku oravat. Kuolin.Nyt lahti sivukin. Olin jo katsomassa kannykasta, mutta ajattelin venata etta paasen tietokoneelle katsoon. Oli joku 6 minuutinen, leikataanko sielta jotain Pendon paljastuksia, mita ei olisi siis saanut paljastaa?
"Leading in front of the men". Tosta pitää kyllä antaa peukkua, omasta mielestä hyvä tapa ehdottomasti!Erikoinen valmennustapa tällä Pennasella, kun itse näyttää ja ohjeistaa mitä tehdään jääreeneissä. Eikä vain huuda pää punaisena.
Hyvältä näyttää, nyt lounaan kautta koivumetsälle.
Todella mukava saada tällaista tietoa.Erikoinen valmennustapa tällä Pennasella, kun itse näyttää ja ohjeistaa mitä tehdään jääreeneissä. Eikä vain huuda pää punaisena.
Hyvältä näyttää, nyt lounaan kautta koivumetsälle.
Ja tähän pakko tarttua vielä, etteihän Pennanen siellä itse se ainoa ole joka esimerkkiä osaa näyttää kerran Miettinen on remmissä ja Lehtolakin luonnostaan maalivahti touhuissa varmasti näyttää mallia. Eikös Turunenkin omannut pelaajataustaa?Todella mukava saada tällaista tietoa.
Mitä olen Pennasen haastatteluja lukenut ja katsellut, niin hyvä valinta on tehty. Ajattelee jatkuvasti sitä peliä / pelaamista ja miten sitä voidaan kehittää eli paljon on samaa kuin J. Jalosessa.
Omasta mielestäni se jonkinlainen menestys(vähintään sääliplayoffsit) ekalla kaudella on edellytys siihen, että sitä menestystä voidaan saada enemmän toisella kaudella, koska rahallisesti tulovirrat ovat suuremmat, kun on edes jonkinlaista menestystä kuin että ei minkäänlaista. Tämä johtuu pääasissa siitä, että pelejä on enemmän, kun pelataan playoffseissa ja täten myös tuloja on enemmän. Tämä taas takaa sen, että uskalletaan seuraavalla kaudella panostaa joukkueeseen enemmän rahallisesti, kun voidaan olettaa lähtökohtaisesti, että saadaan paremmalla joukkueella tulovirtoihin vähintään sama määrä playoffs-pelejä kuin viime kaudella ja sponsoreitakin voidaan saada enemmän.Hyvä haastattelu tosiaan se pitää sanoa, mutta itse jäin miettimään, että kuinkahan kärsivällinen on perus hämeenlinnalainen kiekkokatsoja. Pendo on oikeassa, että se todellinen tavoite on siellä kolmen vuoden päässä, mutta en ainakaan itse usko, että suurin osa hämeenlinnalaisista sitä ajattelee niin. Ja suurin syy tälle asialle on ne edellisen johdon tekemät huonot valmentajaratkaisut yms. Ja nyt ollaan sitten siinä pisteessä, että HooPeeKoolaiset haluavat edes jonkinlaista menestystä heti.
Näinhän se tuppaa nyt olemaan.Se mikä itseäni pistää silmään on sellaisen tietynlaisen negatiivisen fiiliksen poissaolo. Arvosen aikana oli kokoajan vaisu ja hiukan mitäänsanomaton fiilis. Niin kentällä kuin mediassa. Tämä on erittäin tärkeää "tuotteen myynnin kannalta" että saadaan positiivista ilmapiiriä ja yhdessä tekemisen asennetta.
Ihmetyttää vaan, että tällä hetkellä kun HPK tekee jotain - oli se mitä tahansa, se on hienoa ja oikein tehty. Hyvänä esimerkkinä tuo maalivahtitilanne: Jos viime kaudella ykkösmaalivahdiksi hankittu ulkomaalainen istuisi luukkua avaamassa, se olisi ollut skandaali ja kaikkien aikojen moka. Nyt sekin on pelkkää neroutta.
Tiedä sitten mistä johtuu.
Se johtuu siitä, että siellä se toinen veskari on pelannut aivan helvetin hyvin.
Niin luuletko, että jos Larmilla ei koppi tarttuisi ja Lawson on seula, ettei täällä haukuttaisi tätä hankintaa? Kyllä hakuttaisiin ja syystä. Nyt Lawsonin tason on edelleen mysteeri ja Larmi pelaa aivan huikeasti. Tällöin ei ole mitään syytä vielä alkaa huolestumaan, sitten voi alkaa kun se Lawsonin taso selviää ja silloin sitä palautetta voi antaa ihan syystä. Toistaiseksi on vähän turhaa alkaa haukkumaan ketään, mistään, kun peli kulkee ja Lawsonin tasosta ei ole mitään tietoa.Ihmetyttää vaan, että tällä hetkellä kun HPK tekee jotain - oli se mitä tahansa, se on hienoa ja oikein tehty. Hyvänä esimerkkinä tuo maalivahtitilanne: Jos viime kaudella ykkösmaalivahdiksi hankittu ulkomaalainen istuisi luukkua avaamassa, se olisi ollut skandaali ja kaikkien aikojen moka. Nyt sekin on pelkkää neroutta.