Antti Niemi Jokerimaalille

  • 80 529
  • 351

Beezer # 34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators (Suomalaiset maalivahdit)
Erehdyin tuon Nollapelin kohdalla yhden pelin liian aikaisin.
No joo, olihan se sarkasmilla heitetty viimeksi ja nyt oli helppo heittää tämä.
Loistava juttu ja kahta Maalivahtia tarvitaan näissä kinkereissä.
Okei, jengi pelasi tänään kyllä pirun hyvin Andyn edessä. Ja vaikka vaan 15 koppia tarvittiin tänään 0 peliin, niin Nolla on aina Nolla
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Aivan järjettömän hienoa. Perjantaina Andy maaliin, varsinkin jos on edes epäilys Jänön flunssasta. Su sitten jänis ja vikaan taas Andy.
Tästä on hyvä jatkaa.
 

Randalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Tuskin maltan odottaa "Vuoden sykähdyttävin urheiluhetki" -ehdokasvideoita tämän vuoden osalta!

"Antti Niemi torjuu nollapelin Moskovan Dynamoa vastaan kymmentuhatpäisen kotiyleisön edessä."

Leikki sikseen, tuli oikeasti todella hyvä fiilis. Ja olihan tuo peli muutenkin upea esitys. Toivottavasti Niemi saa vielä kolmannen ehjän startin ja kokonaisuudessaan kelpo pelin tähän putkeen.
 
Ajattelin tulla vielä itsekin onnittelemaan Antti Niemeä voitosta ja nollapelistä. Hieno ilta hänelle ja koko joukkueelle. Tämä ei ollut miehen uran viimeinen peli, mutta viimeinen voittopeli saattoi olla. Kotiyleisön edessä nollapeli ja hieno kunniakierros siihen päälle. Hieno hetki!
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Hienoa että viimein onnistui. Varmasti ainakin itseluottamus nousi monta pykälää tällaisen kauden jälkeen.

Ei muuta kun ensi peliin maaliin. Nyt jos koska on se vihoviimeinen mahdollisuus saada Antti takaisin paremmalle tasolleen.
 

Subrosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hienoa että viimein onnistui. Varmasti ainakin itseluottamus nousi monta pykälää tällaisen kauden jälkeen.

Ei muuta kun ensi peliin maaliin. Nyt jos koska on se vihoviimeinen mahdollisuus saada Antti takaisin paremmalle tasolleen.

On kaunis ajatus, että Niemen parempi taso olisi kiinni pelissä, kahdessa tai edes nyt uran koko ehtoopuolena esiin kuntoututtavista seikoista. Nollapeli oli hohdokas hetki ja tuntui mahtavalta, mutta eiköhän tässä ollut enemmän kyse symbolisesta kunnianpalautuksesta kuin mistään muusta. En jaksa uskoa ihmeellisiin ja kestäviin tasonnostoihin loppuun kulutetulla raudalla, oli apina sitten selässä tai vapaana pöpelikössä.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
On kaunis ajatus, että Niemen parempi taso olisi kiinni pelissä, kahdessa tai edes nyt uran koko ehtoopuolena esiin kuntoututtavista seikoista. Nollapeli oli hohdokas hetki ja tuntui mahtavalta, mutta eiköhän tässä ollut enemmän kyse symbolisesta kunnianpalautuksesta kuin mistään muusta. En jaksa uskoa ihmeellisiin ja kestäviin tasonnostoihin loppuun kulutetulla raudalla, oli apina sitten selässä tai vapaana pöpelikössä.

No lähinnä itsekin mietin että saataisiin Niemi edes KHL-tasolle nyt palautettua loppukaudeksi. En todellakaan usko että on enää ykkösvahdin tasolla, mutta että hänet nyt edes uskaltaa laittaa maaliin. Siksi saisi antaa jänikselle vähän lepoa ja pelata noita runkkarin loppupelejä.
 

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Mää oon sitä mieltä, että otetaan toi kolmossija, eli lput pelit ei oikeestaan merkkaa. Annetaan Latvialaisen parantua rauhassa. Niemi jos saa vielä tulevissakin peleissä kiekot kiinni, niin meillä on edes jonkinlainen kakkonen. Jos ei, niin ei.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jätkät, meillä on oikeasti tässä maalivahti! Jälleen hieno peli ja prosentit hipoo taivaita. Siis kahden edellisen ottelun. Selvästi Andy käyttää näytönpaikan edukseen ja ilmottautuu pelaamaan sunnuntaina.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hyvä Andy! Susta on tullut taas maalivahti, tästä on hyvä jatkaa.
 

Beezer # 34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators (Suomalaiset maalivahdit)
Aivan Loistava peli. Arvostan itse tätä peliä paljon enemmän kuin sitä Nollapeliä. Tässä oli kovia torjuntoja. Kiekot tarttuivat, eikä pomputtelua juurikaan.
Tekeminen oli muutenkin rauhallisempaa ja liikkuminen paremmalla tasolla.
Vaikkakin noi jäissä uiskentelut Rankkareissa oli aika kauheata katsottavaa.
Mutta loisto homma Antille tämä peli.
Äijä saanut itseluottamusta paremmalle tolalle, jota nämä onnistumiset kyllä ruokkivat paremmin kuin hyvin.
 
Viimeksi muokattu:

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä wittua täällä Andy tapahtuu??!! Sun ja Laten piti lähtee ekana ekan kierroksen jälkeen. Sekoitatteko te nyt pakkaa pelaamalla Joukkueen toiselle kierrokselle? Ollaanko tässä siis spekulpoitu koko saatanan kausi turhaan ja hukkaan? Wittu!
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Uskomatonta, että miten paljon voi itseluottamus vaikuttaa tekemiseen. Jos maanantaina Dynamoa vastaan nähtiin nollapelistä huolimatta ajoittaista sätkynukkeilua maalilla, niin tänään siitä ei ollut tietoakaan. Rankkareissa Shumakov meinasi päästä ihon alle, mutta lopulta Niemi veti tuostakin pidemmän korren. Hyvä Andy!
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miettikääpä jos Niemi johdattaisi Jokerit keväällä huippuotteilla pitkälle.

Siinä olisi Kurrilla miettimistä että mites jatkot?

Mä veikkaan itse, että pleijareissa Niemi tulee pelaamaan vikat pelit kun Kalnins jo menettänyt itseluottamuksen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Benn

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Anteeksi Niemi olen aliarvioinut sinut. En tiedä mitä on tapahtunut, mutta nyt jää kiekot kiinni.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Mä veikkaan itse, että pleijareissa Niemi tulee pelaamaan vikat pelit kun Kalnins jo menettänyt itseluottamuksen.
Veikkaan samaa. Nykyisessä tilanteessa on vaan se hyvä, että Niemi on päässyt jo kaksi kertaa voittamisen makuun väkevillä suorituksilla ennen playoffeja. Mikäli Kalnins olisi nyt terveenä, niin tällasta tilannetta tuskin olisi päässyt tapahtumaan. Potkii samalla toivottavasti Janistakin eteenpäin tämä Andyn hyvä vire.

Kaiken kaikkiaan rupeaa lukuisia positiivisia ongelmia pulpahtelemaan pintaan näin playoffien kynnyksellä, joka on todella epänormaalia Jokereiden tapauksessa....
 

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Nyt jos/kun Niemi on saanut pelaamalla itseluottamusta ja pelirytmiä takaisin, ihmettelen entistä enemmän minkä ihmeen takia Niemeä ei laitettu aiemmin Vantaalle hakemaan tuntumaa...?

Käsittämätöntä. Tai sitten valmennus on ollut niin saatanan nerokasta porukkaa, että ovat säästelleet Niemeä tärkeisiin peleihin.
 

gcz_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHC, NYI, Suomen NATO-jäsenyys
Tämä oli ensimmäinen ottelu Niemeltä, jossa Andy näytti KHL-tason maalivahdilta. Dynamo-pelissä oli vielä hermostuneisuutta havaittavissa ja ylipelaamista, mutta nyt oli varmaa tekemistä, erinomaista sijoittumista ja ennen kaikkea hyvää liikettä.
 
Mä heitän lusikkani nyt tähän soppaan ja sanon, että Antti Niemi on kaveri kenestä olisin vähiten huolissani Jokereiden kokoonpanossa. Hänen mittareillaan eletään nyt harjoituskautta (NHL-ura). Ei ole tosiaan vielä häikäissyt ja välillä takertelee, helppoja mennyt, mutta jos niitä joskus tarttee mennä, niin syksyllä.

Mä oon aika ilkee tuodessani huutelun syksyltä esiin. Ei Andy vieläkään se Jokereiden kaipaama ykkösmaalivahti ole, mutta voitto Avangardista oli Niemen YLIVOIMAISESTI paras peli tällä kaudella. Ei turhaa höntyilyä, teki itsestään ison, oli eleetön. Nyt on enää vaikea nähdä paluuta vanhaan. Ja jos se 2-0 hyökkäys ois maaliin päättynyt tolpan sijasta, niin sitäkään ei voi Niemen piikkiin laittaa.

Mikäli Jokerit vetää tällä kaudella pitkälle kevääseen, tulee Niemi ryöväämään ykkösen paikan Kalninsilta pudotuspelien edetessä, vaikka Janis aloittaneekin ensi sunnuntaina.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Andy sai näytönpaikan ja on pelannut kolme matsia 95.2% varmuudella. Minkähänlainen soppa vielä syntyy?

Just näin. Su Niemi maalissa SKA:ta vastaan ja siitä voitto eleettömällä pelillä niin vaikea on Marjamäellä nimetä maalivahti viikon päästä sunnuntaille. Uskomatonta miten nää suhdanteet voi vaihdella itseluottamuksen ja päivän kunnon mukaan.

Sätkii ja hötkyilee maalillaan edelleen, mutta jos omissa ei heilu niin ihan sama, torjuntatyyli vapaa! En ymmärrä veskareista juurikaan mitään ja meilläkin veskarikoutsit arvostavat tekniikkaa, päästetyistä maaleista viis. Mä arvostan kuitenki sitä, että torjuu kiekot. Pitkässä jouksussa toki ovat varmasti oikeammassa veskareiden suhteen.

Laittaisin siis Niemen su maalille kotipeliin kovaan paikkaan ja Kalninsin ti Nizhni Novgorodia vastaan. Siitä sitten valmennus miettimään, että kuka pelaa 1.3, kun vain voitolla on merkitystä.

Uskomatonta, että Niemi tuli vielä kerran pitkistä varjoista esiin. Mulle epävarma hötkyilijä edelleen ja Kalninsilla mennään, mutta en voi olla arvostamatta Niemen comebackiä valtavan paskamyrskyn ja lyttäämisen jälkeen, jossa itse olin yhtenä innokkaimmista loanheittäjistä mukana tällä palstalla.

Niemi on todella kova äijä! Vai oliko tää sittenkin vain suonenveto oikeassa paikassa? :)

Oli.
 

markrenton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NYI
Niemen kauden edesottamuksista on turha sanoa yhtään mitään kun otteet ja mielipide on ollut että kädet herran kohdalla työnnettiin syvälle paskaan.

Mutta jos tästä lopulta kehkeytyy jokin feenixlinnun tapainen nousutarina missä änärimestari lopulta kaivaa vanhoilla päivillään itsestään vielä maailmanluokan maalivahdin esiin ja johdattaa Jokerit edes eteenpäin niin onhan se omalla tavallaan hieno tarina. Ei ole helppoa päättää peluutuksesta Kalninsin kanssa tästä eteenpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös