Ja sitten he pohtivat, mutta lopulta tuskin siinä kiireessä saavat kummemmin irti. Mut sit on käsitelty Antin toimesta.
Kimmo: "Joo, muistan hyvin tuon Torinon turnauksen kun olin siinä joukkueessa mukana. Musta tää on hyvä kysymys, niinku se et millä tavalla me pelattiin. Ja tavallaan se iso syy miksi se meidän pelitapa toimi on se et meillä oli tosi hyvä henki siinä porukassa, tunnettiin toisemme, ja haluttiin pelata niinku logolle."
Antti: "Mmm."
Kimmo: "Ja olihan se varmaan yks parhaista joukkueista missä oon ikinä saanu olla mukana ja meillä oli hyvät johtavat pelaajat. Oli Sakua ja Teemua ja Jereä."
Antti: "Nyt kuin näistä pelitavoista ja taktisista asioista päästiin puhumaan niin nehän on oikeesti aika kuttaperkkaa jos siinä joukkueessa ei oo sitä TUNNETTA. [
asiaan liittymätön anekdootti siitä kuinka hänen valmentamassaan junnujoukkueessa tai hänen "junnu-maajoukkue" leireillä ei puhuttu noppavitosista kun Ika Lehkonen ei siitä tykkää]"
Kimmo: "Joo mulla ei ole kyllä sitä noppavitosta ikävä kjehräh"
Antti: "Mieluumminhan me mennään ennemmin sinne Torinoon sitten kahden vuoden päästä syömään pitsaa ja nauttimaan punaviiniä vai mitä Kimmo?!"
Kimmo: "Onko noin, hahhahahha, no empä ollut ajatellutkaan. Niihän se varmaan pitää, heh he"
Antti: "Aijai. Olipa kiva puhua äksistä ja oista välillä."