Antti Laaksonen, työsulku ja HPK

  • 9 858
  • 5

Daemon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Juventus, FC Slayer
Piti tuonne Roster-ketjuun laittaa, mutta olikin jo suljettu. Laitettakoon siis vaikka tähän.

Huhuareenan sivuilla Antti Laaksonen Kerhoon yhdellä tähdellä.

Veikkaan, että täysin tuulesta temmattu juttu, missä painaa ainoastaan se tosiseikka, että Laaksonen ehti ennen rapakon taakse lähtöään pukea muutamaan peliin ritarisotisovan harteidensa peitoksi.

Kukahan noita juttuja jaksaa päästään keksiä?

Eipä siinä mitään, tervetuloa vaan, jos siltä tuntuu. Tuskin estelemme, kunhan ensin julkistetaan se Holdenin lappu : )
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Eikö tuossa vähän aiemmin ollut puhetta Laaksosen menosta Lukkoon työsulun ajaksi? Näin ainakin muistelisin ja olihan Laaksosella jo diili sinne joskus 90-luvulla, mutta lähti sitten takaisin Pohjois-Amerikkaan.
 

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Mulla on sellainen kutina että Laaksonen menis FPS,HIFK,Lukko akselille tää on ihan pers tuntumalla mutta mun mielestä ei ole tulossa kerhoon. Mikäs siinä jos tulee kyllä mulle kelpaa niin meillähän on kohta sitten kakkos joukkuekkin pystyssä HPK-Lakko ja HPK ED.. Olipas hauska .. oikeen melkein itseekin naurattaa..
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Teki Coloradon kanssa 2+1 vuotisen sopimuksen, joten vakuutusmaksut ovat ilmeisesti sitä luokkaa, ettei Suomeen ole asiaa? Vai miten nuo vakuutusjutut nyt menevät?
 
F

Flonaldo

Eiköhän Andy ole jo sen verran etääntynyt Suomesta, että ei SM-liigaan halua, vaan jää rapakon taakse. Suomen passista huolimatta Laaksonen on jo aika pitkälti kuitenkin jenkki.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olisihan Antti Laaksonen ihan hyvä vahvistus. Sitten meillä olisi Laakkonen ja Laaksonen. Ellei Antti sitten halua kasvattajaseuraansa FPS:iin. Mutta luulen että Antti pelaa ensi kauden Coloradon farmijoukkueessa Hersheyssä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös