Anton Lundellin poikittainen maila Jere Innalaan

  • 50 300
  • 329

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Mitä vittua? Mikä jääkiekkoihmisiä vaivaa?

Rauhoitu nyt. Innala nousee alta puolen sekunnin ylös jatkamaan. Aina voi spekuloida että kaikesta voi sattua vaikka mitä, mutta en usko että tuossa oli ihan niin massiivisesti voimaa iskussa kun tähän verratussa Bertuzzin keississä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Rauhoitu nyt. Innala nousee alta puolen sekunnin ylös jatkamaan. Aina voi spekuloida että kaikesta voi sattua vaikka mitä, mutta en usko että tuossa oli ihan niin massiivisesti voimaa iskussa kun tähän verratussa Bertuzzin keississä.

Mitä sitten milloin Innala nousee? Tuo on aivan helvetin oksettava ja raukkamainen teko. Säälittää Lundellin puolesta, surkea tulevaisuus edessä jos henkinen kantti on tuota tasoa.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rauhoitu nyt. Innala nousee alta puolen sekunnin ylös jatkamaan. Aina voi spekuloida että kaikesta voi sattua vaikka mitä, mutta en usko että tuossa oli ihan niin massiivisesti voimaa iskussa kun tähän verratussa Bertuzzin keississä.
En silti ole ihan samaa mieltä kanssasi siitä, että Innala tilasi tuon iskun.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Säälittää Lundellin puolesta, surkea tulevaisuus edessä jos henkinen kantti on tuota tasoa.

Ei sinun tarvitse sitä sääliä. Tuleva NHL-pelaaja. Typerä teko, mutta tuommoiset eivät ole kuuluneet millään tavalla nuoren miehen repertuaariin ja uskon/toivon, että nuo jäävät Lundellin uralla vähiin.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
En silti ole ihan samaa mieltä kanssasi siitä, että Innala tilasi tuon iskun.
Se aina riippuu siitä miltä puolelta karsinaa katsoo. Kyllähän suurimpia Ben-Amorin puolustelijoiden argumentteja oli se että Peltonen on kaukaloiden pahin rotta ja ansaitsi kohtalonsa. Kuka tietää minkälainen pikkurotta Innalakin on? Näyttää tossa tilanteessa siltä että Lundell on antamassa kukkosmaista poikkaria olkapään seudulle mutta Innala kyyristyy ja se osuukin niskaan.
 

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
On se törkeä pelaaja. Tuossakin vastustaja melkein kuoli.
"Typerä teko, mutta tuommoiset eivät ole kuuluneet millään tavalla nuoren miehen repertuaariin ja uskon/toivon, että nuo jäävät Lundellin uralla vähiin." Luonnehtii käyttäjä Walkin. Jos tämä nyt jatkuu lisää tällä kaudella, onko hän oikeassa?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins


En muistanut tuota ja onhan tuokin rottamainen huitaisu toki, mutta noita näkee rapakonkin takana tämän tästä ja selkään tulevaan poikkariin tuossa vastataan. Tuossa on myös hyvin paha sanoa, että mihin Lundell huitaisunsa tähtää, kenties mailaan? Tuskin tarkoitus oli ranteeseen huitaista. Taas tuossa poikkarissa tähdätään niskan seutuville miksi itse pidän sitä vaarallisena temppuna ja todellisena aivopieruna. Tuo huitaisu ei omissa papereissani ole mitenkään kovin vakava, mutta rottailua toki.
 

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
En muistanut tuota ja onhan tuokin rottamainen huitaisu toki, mutta noita näkee rapakonkin takana tämän tästä ja selkään tulevaan poikkariin tuossa vastataan. Tuossa on myös hyvin paha sanoa, että mihin Lundell huitaisunsa tähtää, kenties mailaan? Tuskin tarkoitus oli ranteeseen huitaista. Taas tuossa poikkarissa tähdätään niskan seutuville miksi itse pidän sitä vaarallisena temppuna ja todellisena aivopieruna. Tuo huitaisu ei omissa papereissani ole mitenkään kovin vakava, mutta rottailua toki.
Ei sillä että se vakava olisi, mutta Lundell kyllä näyttää helposti pikkurottailevan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pitäisikö vai uskoa ettei hän pulmusena ikinä mitään tee?

Ehkä totuus on jossain välissä tässäkin? En minä häntä pulmuseksi väitä ja olen sitä mieltä, että itseä pitää osata kentällä puolustaa mitä maailman parhaatkin tekevät, mutta en minä nyt vielä tuomitsisi nuorta miestä rotaksi tms.
 

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
Ehkä totuus on jossain välissä tässäkin? En minä häntä pulmuseksi väitä ja olen sitä mieltä, että itseä pitää osata kentällä puolustaa mitä maailman parhaatkin tekevät, mutta en minä nyt vielä tuomitsisi nuorta miestä rotaksi tms.
Enemmän minä koitin väittää vastaan Salo70:elle, olet itse paljon paremmin asennoitunut tilanteeseen kuin hän mielestäni.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Käyttäjän tällaiset turhat viestit tässä ketjussa ovat johtaneet viikon pelikieltoon.
Enemmän minä koitin väittää vastaan Salo70:elle, olet itse paljon paremmin asennoitunut tilanteeseen kuin hän mielestäni.
Ikävää jos asenteeni ei miellytä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Eikös nykyään pitänyt rangaista teon mukaan, ei sen mukaan et loukkaantuko vastapuoli vai ei.

Kyllä. Oma mielipiteeni oli että pari peliä olisi voinut antaa. Tuo kommenttini liittyi Keisarin meuhkaamiseen, josta voi päätellä että on tapahtunut rikos ihmiskuntaa kohtaan.
 
Eikös nykyään pitänyt rangaista teon mukaan, ei sen mukaan et loukkaantuko vastapuoli vai ei.
Ehkä näin on ollut joskus tai joidenkin ihanteissa, mutta Liiga on tänään linjannut selkeästi, että rangaistavuus syntyy vasta, jos vahingoittaja tai kohde ei pysty jatkamaan peliä. Tsemppiä loppukauteen Liiga!

Ylläoleva on ehkä vähän provokatiivisesti sanottu, mutta mielestäni jatkon kannalta on erittäin tärkeää pohtia kuinka paljon jääkiekkoon halutaan näyttelykulttuuria. Jotenkin tuntuu, että kovat on halut tämän takana.
 

ilu

Jäsen
Onko tästä tilanteesta jotain järkevää materiaalia, josta näkisi mikä osuu mihinkin? Vai onko tässä nyt sivukaupalla provoiltu jostain kännykällä telkkarista kuvatusta Twitter-videosta?

HPK varmaan olisi tehnyt tutkintapyynnön, jos asiassa olisi tutkittavaa. Ja jos ei ole vaivautunut tekemään, niin tilanne on sillä loppuunkäsitelty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös