Miten haluaisimmekaan olla kärpäsenä katossa, kun näitä isoja päätöksiä tehdään organisaation sisällä. Mutta koska tämä ei ole mahdollista niin kerätäänpä tänne hieman virallisia ulostuloja viime aikoina.
JULKAISTU 14.10.2019 19:50: "
TPS-pomo lyö painetta päävalmentaja Kalle Kaskiselle: "Pelejä pitää ruveta voittamaan"
Niittymäki ottaa kantaa joukkueen nykyiseen tilanteeseen ja korostaa että
voittoja täytyy ruveta tulemaan. Niittymäki ei suoranaisesti sano haastattelussa että Kaskisen asema olisi uhattuna, mutta ei myöskään sulje pois tätä mahdollisuutta. "Kaikkien pitää parantaa – allekirjoittaneen, valmennuksen ja pelaajien – jotta tämä kääntyy."
JULKAISTU 17.10.2019:
Urheiluruudun TPS juttu
Kaskinen kumoaa täysin Niittymäen kommentit kertomalla että "sellainen sanapari kuin pakko ja pelko, niin simmoist ei voi olla.
Ei voi olla pakkovoittoa, ei voi olla pelkoa siitä et hävitään, vaan nyt täytyy olla sellainen tunne että mä pystyn ja mä haluun ja yhdessä mä tää ratkotaan". Kyseisessä haastattelussa ovat mukana Kaskinen sekä toimitusjohtaja Santtu Jokinen. Niittymäki loistaa poissaolollaan.
JULKAISTU 18.10.2019: "
Sarjajumbo TPS:ssä on viime päivinä keskusteltu joukkueen ahdistuksesta ja valettu uskoa nousuun – Kaskisen työpaikka ei ole uhattuna"
TPS:n organisaatiossa uskotaan, että tappioputki katkeaa päävalmentaja Kalle Kaskisen johdolla. Potku-uhkaa ei seurajohdon mukaan ole. Kaskinen itse kertoo keskustelevansa päivittäin seurajohdon eri henkilöiden kanssa. Juttelukumppaneihin lukeutuu Jokisen ohella esimerkiksi hallituksen jäsenet
Ilkka Paananen ja
Erkka Westerlund sekä urheilutoimenjohtaja
Antero Niittymäki.
JULKAISTU 20.10.2019: "
ANTERO NIITTYMÄKI JÄTTÄÄ TEHTÄVÄNSÄ HC TPS:N URHEILUTOIMENJOHTAJANA"
HC TPS:n urheilutoimenjohtaja Antero Niittymäki jää sivuun tehtävästään omasta päätöksestään.
– Tämä on raskas päätös, mutta koin, etten voi jatkaa tehtävässäni urheilutoimenjohtajana haluamallani tavalla, kommentoi Niittymäki.
Tuosta voi kaikki sitten vetää omat johtopäätökset...