Antaudumme

  • 2 431
  • 33

Rooster

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS (pesiksessä KPL)
Toivottavasti tämä Make-veijari on moderaattorien tarkan seurannan alaisena, sillä hänen viesteissään ei ole kovin paljon asiasisältöä ollut.
 

laatokka

Jäsen
Make veti herneen palkoineen sieraimeensa, kuten vähän aavistelinkin. Eli aika oikeaan taisin kuitenkin osua. En nyt ihan sen takia kirjoittanut, että olisit ihan palstan merkkihenkilöitä, herättelin vaan hieman ajatusta vilpittömään itsearviointiin (varmaan joskus me kaikki sitä tarvitsemme). Myönnät kai, että viestisi eivät ole sieltä rakentavammasta päästä. Sitä paitsi en sanonut, että Jukureita vihataan yksipuolisten riimiesi takia, vaan että niiden takia joukkueesta ei oikein pidetäkään, ei sille mitään mahda. Suurempi yleisöhän todennäköisesti käy SM-liigan ja Maajoukkueen keskusteluosioissa, joten puhe on etupäässä tästä Mestiksen keskustelukunnasta. Olen itsekin joutunut muuttamaan kantojani ja suhtatumistani aina joskus. Mutta sinulle Make on AINA sama ääniraita päällä. Tarkoitus ei ole moittia ketään, herättelinpä vain sinua, että voisit joskus ajatella asioita muultakin kantilta ja ottaa nokkiisi ottamisen sijasta vinkiksi. Jukurit on hieno porukka ja siellä on nyt meininkiä, mutta jostain kumman syystä kannatan toisia porukoita.
 

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Ja vielä:

Maken soisi myös pohtivan sellaista vaihtoehtoa, että joku ihan oikeasti välittää siitä, minkälaista keskustelua tällä palstalla käydään. Nythän Maken ensimmäinen reaktio häntä kritisoiviin viesteihin on aina, että se ja se nimimerkki ottaa jääkiekon liian vakavasti. Johtopäätös ei välttämättä ole oikea. Itse en ainakaan ota kiekkoa kovin vakavasti, mutta tämän keskustelupalstan otan siinä määrin vakavasti, etten toivoisi täällä näkeväni tällaisia provokatiivisia keskustelunavauksia.

Maken kohdalla tilanne on siinäkin mielessä kiusallinen, että ao. nimimerkillä vaikuttaisi olevan kykyjä ihan oikeaankin kiekkokeskusteluun - toisin kuin muutamilla kiroiluun ja tsättäilyyn erikoistuneilla hahmoilla.
 
Viimeksi muokattu:

Make

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kiitos Viikate

En voi sille mitään mutta pidin viimeisestä lauseestasi. Olisikohan takin kääntö paikallaan. ;)

Muistutan vielä, että moderaattorit ovat juuri sitä varten, että poistavat asiattomuudet. Ei ole vielä koskaan kielletty kirjoittamasta mihinkään, joten en kai ole alittanut rimaa. Heidän ohjeitaan noudatan ilman muuta.

Voin valaista asiaa hieman:
Olen todellakin ihminen joka harvoin on vakavana (mitä kukaan ei näytä uskovan). Vaikka ikääkin on jo kertynyt hieman en oikein tahdo päästä irti leikinlaskustani. Olen kyllä usein huomannut sen ärsyttävän monia jääkiekon ystäviä, joihin itsekin kuulun. Myönnän, että ehkä innostun liikaa kun näen niin monien ottavan tsoukkini vakavasti. Uskokaa tai älkää, olen monta kertaa ajatellut pysyä asialinjalla mutta veitikkamaisuus on vienyt voiton. Tarkoitukseni ei todellakaan ole olla ilkeä, olen vain halunnut hieman herkistää teitä ystävät.
Yhden asian tahtoisin tietää kun puhutaan riimittelystä. Ärsyttääkö teitä jo riimittely sinänsä vai niiden sisältö, niin tietäisin vastaisuudessa olla varovaisempi.

Hyvää mestiskauden odotusta kaikille.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos minäkin lusikkani tähän soppaan pistäisin, ja yrittäisin vastata Maken kysymykseen. Minua ei henk.koht. häiritse suuremmin riimittelysi tai mielipiteesi, onhan ne (ainakin yleensä :D ) kirjoitettu ihan asiallisesti. Mutta voisit miettiä auttaakko ne millään lailla rakentavan keskustelun syntymisessä? Selaapa tämä ketju läpi, ja mieti keskustelun ansioita; itse epäilen, että ainoat mahdolliset reaktiot tästä ketjusta ovat mahdollisesti pahoitetut mielet... Huumoria ja sanataiteilua voi käyttää monin tavoin.
 

Make

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Everton

Kiitos asiallisesta viestistäsi. Ihmettelen kuitenkin sitä, että olenkohan jotenkin erikoinen, kun minun mieltäni ei tällaisella foorumilla olevat kirjoittelut voi pahoittaa olivatpa ne kuinka henkilökohtaisia hyvänsä. Ja tämä on TOTUUS. :D
Yritän kuitenkin ymmärtää teitä muita, ymärtäkää tekin meikäläistä.
 

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
Make

No olen kanssasi joskus myös runoillut Sportin forumilla - jos muistat!
Mielestäni jotkut ehkä liian kärkkäästi lähtivät tuomitsemaan Maken runoilua. En itse näe siinä mitään vikaa.
 

laatokka

Jäsen
Kukaan ei pahoita mieltään sinun riimeistästi Make , mutta ne yksipuolisuudessaan voivat ärsyttää joitakin, onhan niissä usein piiloivallinen sävy ja se on aivan tarkoituksellista, vaikka miten siinä pyhimystelisit. Jos koet pienet kriittiset lauseet henkilösi arvosteluksi, se ei ole tarkoitus, kuten hyvin tiedät. Kyllä huumoriakin niissä riimeissä on joskus, se on hyvä, pitäähän palstalla väriä olla. Nyt lopetan tämän Make-aiheen, liika on liikaa ja odottelen sarjojen käynnistymistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös