Tosta on kuitenkin pitkä matka siihen että oikeasti olisi myrkyttänyt pukukoppia yms. Setästäkin haukuttiin ja toivottiin potkuja (palstalla) kun oli kännissä heittänyt pientä huulta, mutta ilmeisesti yksi pidetyin kaveri pukukopissa. Se että vähän joutuu nuorisoa palauttelemaan maanpinnalle tai sakkokassa kertyy, on vielä vähäistä.Nää jutut kanssa ainakin osaksi selittää, miksi Jonne ei jatkanut Lukossa. Mun puolestani olis mahtunut hyvin rosteriin.
Miten mulla on semmonen muistikuva jostain että Tammelan tyttöystävä opiskelee Turussa?Olisko Jonne itse halunnut muualle? Luulisin.
Ei, eikä Tammela edes silloin tuulettanut tekemäänsä maalia.Kun TPS kävi Raumalla 17.12. niin eihän silloin ollut mitään suurempaa huutelua Jonnelle?
Tuo voi hyvinkin pitää paikkansa mutta tässä toki pitää muistaa että tuollainen vastaus Tammelalta on hyvinkin diplomaattinen vastaus.Tammela itse sanoi suurimman syyn Turkuun lähdölle olleen sen, että Ahokas meni sinne valmentajaksi.
Voi olla että kertoja on useampiakin mutta Pelicansissa pelatessaan myllytti silloin Tepsissä pelanneen Markus Kojon kanssa. Ja tämä mylly tapahtui Pitsiturnauksen avausmatsissa.Uskallan muuten arvella että eilinen oli ensimmäinen kerta kun Hakulinen tiputtaa hanskat. Siitähän tulee täkäläisen käytännön mukaan heti puoli vuotta istumista eikä Hakulisella aiemmilta kausilta ole kuin 30 minuuttia jäähyjä KooKoon kaudeltaan, nyt niitä on tällä kaudella jo 41.
Sama koskee tietysti myös ulosajoja ylipäätänsäkin.
Nyt varmaan Tammelaan harmittaa, kun on vaihtanut voittavasta joukkueesta rämpivään. Ja jos Tupsin saamat 9 ilmaispistettä Lukon syysmestaruuskrapulan aikaan olisivat meillä, Liukuletti-Ahokkaan puvunhousujen takaosassa olisi jo kengän kuva.Tammela itse sanoi suurimman syyn Turkuun lähdölle olleen sen, että Ahokas meni sinne valmentajaksi.
Kyllähän nyt harmittaa, syksyllä olisi vituttanut kahta kauheammin, koska Lukko rämpi playoff paikan ulkopuolella. Onneksi kaudessa pelataan 60 peliä (toivottavasti) ja kevään pelit on ne jotka ratkaisee.Nyt varmaan Tammelaan harmittaa, kun on vaihtanut voittavasta joukkueesta rämpivään. Ja jos Tupsin saamat 9 ilmaispistettä Lukon syysmestaruuskrapulan aikaan olisivat meillä, Liukuletti-Ahokkaan puvunhousujen takaosassa olisi jo kengän kuva.
Parasta Hakulista Lukossa. Ihan huikea kapteeni.
Suojaa myös kiekkoa erinomaisesti. Tuntuu jotenkin eri mieheltä kuin aikaisempina Lukko-kausina, vaikka ei silloinkaan huono ollut.
Huomasin vasta äsken, että Hakulinen nousi Liigan pistepörssin kärkeen.Kapteeni johtaa joukkoja edestä nyt isosti. Hyviä ratkaisuita ja ollut tehokas.