Hetken tätä asiaa sulateltuani olen tullut varsin yksinkertaiseen johtopäätökseen, ja se on seuraavanlainen:
Juuso Riksman on pelannut kaikki alkukauden pelit, ja Jokerit on voittanut suurimman osan niistä peleistä. Muutos viime kauteen on valtava, eikä pienin osasyyllinen ole varmaa peruspeliä pelaava maalivahti. Kuitenkaan ei voi sanoa että Jokerit olisi voittanut koska maalivahtipeli olisi ollut jäätävää niinkuin esim. Tim Thomasin aikoina, jolloin otteluita suorastaan varastettiin. Pikemminkin sanoisin että hyökkääjät ovat ylittäneet itsensä ja maalivahti on pelannut aikalailla hyvän luokan peruspeliä, imaisten myös välillä aika helppoja vetoja. Vain parissa ottelussa (esim HPK-vierailu) voi sanoa että maalivahti olisi pelannut Jokereille pisteet. Juuso Riksman ei myöskään omaa minkäänlaista Jokeri-taustaa, jonka takia meidän tarvitsisi häntä sen enempää puolustaa muutakuin hyvänä aijänä noin yleensä.
Näinollen totean että mikäli Andy Chiodo-niminen heppu pelaa joukkueelle pisteitä sillä välin kun Riksman on poissa meidän kuuluu tarjota hänelle kaikki mahdollinen tuki ja vähän enemmänkin. Kuultuani taustat (muiden vahtien loukkaantumiset) pidän hankintaa hyväksyttävänä. Tämän n.s. paikkausvaiheen jälkeen meidän tulisi suoda Chiodolle kunnon paikka näyttää josko hän olisi se vahti, joka todella VOITTAA pelejä Jokereille. Eli siis voittaa pelejä, joissa laukaukset ovat vastustajalle 48-13 ja joissa oma joukkue on täysin jyrän alla 60 minuuttia, mutta vie pisteet ansaitsematta, mieluiten vieraskentällä. Tällaiset maalivahdit nimittäin vievät joukkueensa usein pitkälle (esim. Kari Lehtonen ja Tim Thomas). Jos Andy Chiodo on tällainen maalivahti niin minua ei Juuso Riksmanin jääminen taustalle harmittaisi yhtään yllämainituista syistä.
Eli parempi mies voittakoon! Jos kilpailu päättyy siihen että molemman pitävät nollan vuoronperään niin tilanteen voi hyväksyä. Jos Chiodo on Suckallin tasoinen kaveri niin ajan vaikka itse hänet lentokentälle.