Anaheim & Teemu

  • 5 431
  • 58

Anaheim & Teemu?


  • Äänestäjiä
    423

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Häpeämättä voin tunnustaa, että kannatan sitä joukkuetta missä Teemu pelaa eli tällä hetkellä Ankkoja. Tämä ei tietenkään päde siinä lähinnä teoreettisessa tilanteessa, että Teemu pelaisi Suomessa jossain muussa joukkueessa kuin Jokereissa. Ja jos menisi jostain syystä Djurgårdeniin, niin fy fan.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Typerä äänestys, koska ei kukaan voi kannattaa jotakin jengiä jonkun yksittäisen pelaajan takia. Paitsi pikkutytöt, jotka sitten liimaavat huoneen täyteen idolinsa julisteita ja katsovat matseja, vaikka eivät lätkästä muuten olisi kiinnostuneita tai siitä mitään tajuaisi. Se on kokonaan oma ilmiönsä, mikä ei sinänsä minua juuri häiritse. Se tuli tosin yllätyksenä, että tällä palstalla on niin paljon (30%) tämän osaston edustajia, varsinkin kun olin kuvitellut esim. Pete-nimisten olevan yleensä miehiä/poikia.

Kyllä joukkue ajaa aina yksilöiden edelle, jos puhutaan oikeasta kannattamisesta. Wannabe-kannattajat, gloryhunterit ja pikkutytöt ovat aina asia erikseen ja näistä kahta ensin mainittua ryhmää en voi ymmärtää.

Sitten on vielä yksi ryhmä, eli kannattamisen lopettamisen yhden pelaajan takia. Tähän ryhmään kuuluu ainakin case-Tibbetts ja eräs kiekkokirjoittaja, joka ilmoitti lopettavansa IFK-fanina olemisen Billy the Kidin liityttyä jengiin. Tämäkin on käsittämätöntä toimintaa.

Itsekin toki sympatiseeraan Buffaloa pelkästään Tepon hienon uran takia, mutta en mä niitä kannata. Enkä edes toivo mestariksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
VT kirjoitti:
Sitten on vielä yksi ryhmä, eli kannattamisen lopettamisen yhden pelaajan takia. Tähän ryhmään kuuluu ainakin case-Tibbetts ja eräs kiekkokirjoittaja, joka ilmoitti lopettavansa IFK-fanina olemisen Billy the Kidin liityttyä jengiin. Tämäkin on käsittämätöntä toimintaa.
Tunnen kaverin, joka vihaa leppymättä jokaista jalkapallojoukkuetta missä David Beckham pelaa tai on pelannut - Englannin maajoukkue mukaan lukien. Ymmärrän häntä hyvin.
 

scholl

Jäsen
Evil kirjoitti:
Tunnen kaverin, joka vihaa leppymättä jokaista jalkapallojoukkuetta missä David Beckham pelaa tai on pelannut - Englannin maajoukkue mukaan lukien. Ymmärrän häntä hyvin.

No itsekin jouduin lopettamaan Ferrarin kannustamisen varmaan 25 vuoden jälkeen, kun tekivät kuljettajamarkkinoilla virheen hankkimalla pahimman mahdollisen speden, mitä olla ja saattaa. Nuorempana kannatin aika aktiivisesti Juventusta ja sekin kärsi kolauksen, kun sinne raijattiin neuvostoliittolaiskolmikko Zavarovin johdolla. Kyllä henkilötkin joskus vaikuttaa, vaikka täytyy kyllä myöntää, että seura on suurempi asia kuin yksittäinen toimija ja tuossa Case Ferrarissakin kyse on päällimmäisenä kuitenkin siitä, että Schumin lopetettua lajin seuraajakin voi hyvillä mielin poistua, kun on nähnyt ja kokenut kaiken. Ei sen jälkeen kolmosdivaria jaksa seurata, jos on champions liigaa saanut niin kauan katsoa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
VT kirjoitti:
Typerä äänestys, koska ei kukaan voi kannattaa jotakin jengiä jonkun yksittäisen pelaajan takia. Paitsi pikkutytöt, jotka sitten liimaavat huoneen täyteen idolinsa julisteita ja katsovat matseja, vaikka eivät lätkästä muuten olisi kiinnostuneita tai siitä mitään tajuaisi. Se on kokonaan oma ilmiönsä, mikä ei sinänsä minua juuri häiritse. Se tuli tosin yllätyksenä, että tällä palstalla on niin paljon (30%) tämän osaston edustajia, varsinkin kun olin kuvitellut esim. Pete-nimisten olevan yleensä miehiä/poikia.

Iiik. Väännetään sitten rautalangasta. Jos Pielaveden Tarmo pelaisi jääkiekkoa änärissä ja Teemu siinä, niin kannattaisin sitä, koska toivon Teemulle vihdoin Stanley Cupin voittoa. Itse joukkue (Anaheim tai Tarmo) eivät herätä sinänsä meikäläisessä mitään tunteita puolesta tai vastaan. Ei voi oikein sanoa niinkään, että toivoo Teemulle voittoa, mutta ei kannata hänen jengiään milläänlailla. Och samma på svenska.

Kannattamani jengit löytyvät tuolta vasemmalta enkä lisää sinne Anaheimia.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
PeteX kirjoitti:
Iiik. Väännetään sitten rautalangasta. Jos Pielaveden Tarmo pelaisi jääkiekkoa änärissä ja Teemu siinä, niin kannattaisin sitä, koska toivon Teemulle vihdoin Stanley Cupin voittoa. Itse joukkue (Anaheim tai Tarmo) eivät herätä sinänsä meikäläisessä mitään tunteita puolesta tai vastaan. Ei voi oikein sanoa niinkään, että toivoo Teemulle voittoa, mutta ei kannata hänen jengiään milläänlailla. Och samma på svenska.
Näinhän se seisoo.

Ei luulisi hc-fanikulttuurinkaan edustajille olevan vaikeuksia ymmärtää, että joku toivoo Anaheimin voittavan cupin, koska haluaa Teemun saavuttavan sormuksen. Ei siinä tarvi sen kummemmin yhden pelaajan vuoksi mitään seuraa "fanittaa", mutta ilman edustamansa seuran menestymistä ei yksikään joukkuelajin pelaaja voi käsittääkseni voittaa mitään.

En minäkään ole minkäänlainen Ducks-fani ollut missään vaiheessa, mutta kun mielelläni näkisin Teemun juhlivan kannu harteillaan kesäkuussa, tarkoittaa se varmaan sitä, että minun pitää samalla toivoa Ducksin mestaruutta. Muuten tuo yhtälö on vähän helvetin hankala ratkaista.
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En kannusta Anaheimia, enkä mitään muutakaan NHL-joukkuetta. Teemun takia kuitenkin sympatisoin Anaheimia ja toivon mestaruutta joukkueelle.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ducks-fani on oltu jo pitkään, Ewen ja Grimson olivat suosikkeja alussa ja Kariya-Selänne akselin huimat vuodet lujittivat faniutta. Uskoisin että olisin valmistunut korkeakoulusta vuoden nopeammin jos ei olisi tullut kuunneltua 2-4 kertaa viikossa nettiradiosta Ducksien matseja yöllä ja sitten seuraavana päivänä nukkunut luentojen ohi.

On hienoa että Teme on takaisin Ankka-paidassa mutta ensisijaisesti olen aina Ducks fani.
 

Juuso74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Ensisijaisesti Edmonton Oilers-fani Kurrin, Väinön, Coffeyn ja Messierin takia, mutta Anaheim tullut aina selkeänä kakkosena Kariya-Selänne-vuosista lähtien. Kyllähän Temelle tuon kannun soisin enemmän kuin mielellään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös