Typerä äänestys, koska ei kukaan voi kannattaa jotakin jengiä jonkun yksittäisen pelaajan takia. Paitsi pikkutytöt, jotka sitten liimaavat huoneen täyteen idolinsa julisteita ja katsovat matseja, vaikka eivät lätkästä muuten olisi kiinnostuneita tai siitä mitään tajuaisi. Se on kokonaan oma ilmiönsä, mikä ei sinänsä minua juuri häiritse. Se tuli tosin yllätyksenä, että tällä palstalla on niin paljon (30%) tämän osaston edustajia, varsinkin kun olin kuvitellut esim. Pete-nimisten olevan yleensä miehiä/poikia.
Kyllä joukkue ajaa aina yksilöiden edelle, jos puhutaan oikeasta kannattamisesta. Wannabe-kannattajat, gloryhunterit ja pikkutytöt ovat aina asia erikseen ja näistä kahta ensin mainittua ryhmää en voi ymmärtää.
Sitten on vielä yksi ryhmä, eli kannattamisen lopettamisen yhden pelaajan takia. Tähän ryhmään kuuluu ainakin case-Tibbetts ja eräs kiekkokirjoittaja, joka ilmoitti lopettavansa IFK-fanina olemisen Billy the Kidin liityttyä jengiin. Tämäkin on käsittämätöntä toimintaa.
Itsekin toki sympatiseeraan Buffaloa pelkästään Tepon hienon uran takia, mutta en mä niitä kannata. Enkä edes toivo mestariksi.