Anaheim & Teemu

  • 5 431
  • 58

Anaheim & Teemu?


  • Äänestäjiä
    423

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Playoffien käynnistyessä on Anaheimin bandwagoniin hypännyt melkoinen määrä uusia ihmisiä. Nyt on paikka kartoittaa, että ketkä kannattavat Anaheimia Teemun takia ja ketkä muista syistä.

Itse olen kannattanut Anaheimia enemmän tai vähemmän aktiivisesti jo vuodesta -98 ja suurin syypää tähän ei itse asiassa ollut Teemu, vaan Stu "The Grim Reaper" Grimson omaperäisellä tyylillään. Anaheimin surkeina aikoinakin jaksoi elää usko, että kyllä sitä menestystä vielä joskus tulee ja nyt tuntuu todella hienolta seurata joukkueen menoa ja viihdyttävää pelityyliä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Samoin kun Sabresille toivon menestystä Tepon vuoksi. Toivon Ducksille menestystä nimenomaan Teemun takia. En mitenkään erityisesti kannata Anaheimia.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En kannata minäkään Anaheimia mutta toki toivon menestystä kuten myös Buffalolle. Stanley Cupin voittaja toivelista:

1. Buffalo
2. Anaheim
3. Calgary tai Ottawa
 

axe

Jäsen
Terry Yake, Anatoli Semenov, Troy Loney, Lonnie Loach, Steven King, Bob Corkum, Tim Sweeney, Robin Bawa, Stu Grimson, Alexei Kasatonov, Bill Houlder, Randy Ladouceur, Sean Hill, David Williams, Dennis Vial, Bobby Dollas, Guy Hebert, Ron Tugnutt since 1994 4eva man.
 

TML

Jäsen
Olen vuosia "sympatisoinut" Duckseja ja heidän puolellaan olin etenkin finaaleissa 03. Nyt joukkue on kuin elokuvassa konsanaan ja osaa voittaa. Tyyli on fyysinen josta pidän. En niinkään fanita Duckseja mutta ei tuolta parempaakaan vaihtoehtoa löytynyt.
Teemu on ihan yks hailee.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En kannusta Anaheimia, mutta olisihan se hienoa jos Teemu saisi nimensä kupin kylkeen.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Anaheim & Parrosin viikset. Näihä se menee. Teemu siinä mukana.
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itselleni joukkue NHL:ssä on aina ollut Edmonton (paitsi n. 4v. kun systeri toi mulle Montrealin paidan), mutta kyllä haluaisin Teemun nimen piirtyvän kannuun ehdottomasti.
 

M10

Jäsen
Toivon, että Anaheim putoaa mahdollisimman pian pudotuspeleissä. Ei mitään sympatioita, vaikka Selänne kieltämättä suomalaisen kiekon legenda onkin.

Jos jollekin suomalaiselle toivoisin kannua, niin Teppo Nummiselle.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Nämä koko Suomen joukkueet, Liverpool ja Ducks etunenässä, saisivat tippua aina ja kaikkialla mahdollisimman nopeasti. Ei minkäänlaista sympatiaa, vaikka Teme ja Hyypiä ovatkin tärkeitä henkilöitä suomalaiselle urheilulle.
 

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Ei se Teemu ole kuin yksi, vaikkakin tärkeä, osanen Anaheimia. Vuodesta -95 asti olen joukkuetta seurannut, eikä siellä silloin vielä Selänne pelannut vasta kuin loppukaudesta. Paul Kariya ja Guy Hebert pelasivat, ja olihan silloin Karpallakin asiaa.

Jos vastassa olisi Anaheim ja Selänteen edustama joukkue, Teemun tappiota toivoisin. Nyt ovat samassa veneessä, joten ei muuta kuin Ducks ja Selänne lentoon!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Anaheim ei sytytä sen kummemmin, mutta Selänteelle soisin Cupin. Ei mulla ole nykyään oikeastaan yhtään varsinaista suosikkijoukuetta NHL:ssä tai edes Sm-Liigassa. No, kotoisessa liigassa menee Ilvekselle vahvat sympatiat, mutta mistään fanittamisesta ei ole kyse. Yzermanin johdosta tuli seurattua Detroitia 90-luvulla jonkin verran, ja ehkä puhtaasti joukkueista se saa vielä nykyäänkin jonkinlaisen mielenkiinnon. Enemmänkin mua kiinnostaa nykyään hyvä lätkä, oli joukkueet mitkä tahansa.

Ainoa kunnon tunteita herättävä porukka on Leijonat isoissa kisoissa.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Teemu Selänne NHL pelaajana on vanhempi käsite kuin NHL seura Anaheim Ducks tai Mighty Ducks. Ei voi olla parempaa syytä olla ankkojen bandwagonissa kuin Teme. Eli on tässä bandwagonissa istuttu aikaisemminkin, aina kun Teme siellä on pelannut.

Reilu 20v enemmän tai vähemmän(usein tätä, koska Euroopassa valtaosin ollaan) aktviisesti olen änäriä seurannut, mutta en ole ikinä kannattanut mitään NHL seuraa itsessään, koska ei ole mitään erityisiä tunnesiteitä sikäläisiin kaupunkeihin. Aina on siis keväinen suosikki valittu pelaajien, tai joskus pelityylin, mukaan. Oikeastaan vähän huvittavia nämä suomalaiset "HC-fanit"(usein monella ulkomaisella suosikkijoukkueella), jotka puhuvat NHL-seurojenkin kohdalla ihan onnessaan "meistä" ja "teistä".

Anaheimin bandwagonissa on tietysti siitäkin mukava istua, koska Supertemen Stanley Cup-unelman lisäksi jengi on hyvin ja tyylikkäästi kasattu Brian Burken toimesta. Omalta kohdltani tässä kärryssä ollaan kyllä sen verta tunteella messissä, että osaan kyllä vilpittömästi iloita muidenkin Duckspelaajien(ja koutsien puolesta) kuin Temen, jos syytä siihen tulee.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Heti Nummisen Tepin jälkeen on Teemu Ankka se suomalainen aktiivipelaaja, jolle SC:n soisi. Toivotaan, että jompi kumpi tänäkeväänä saa tuota pokaalia ylpeänä nostella.
 

Viljuri

Jäsen
En ole kannattanut Jetsien/Ducksien organisaatiota näiden WHA-debyytistä lähtien useista Avco-trophyistä huolimatta tai ainakin siitä lähtien, kun organisaatio sai paikan NHL:stä.

Teemulle tosin voisi pytyn suoda, mutta muutaman maalinkin mies voisi iskeä. Calgary kuitenkin viimeistään tiputtaa Ducksit ennen SCF pelejä.
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Teemu on upea pelaaja, eräs kaikkien aikojen parhaista, mutta kaikenlainen lammasmainen, miespuolinen ihq-lässytys, sokea huuma vs. muut suomalaistähdet, menee kyllä yhtenään yli. Eräänlaista (nykyajan) pienimuotoista MM95-huumaa josta pahimpia ylilyöntejä lienee läjä Iltapäivälehtien "Teemu, Sundin ja Forsberg samaan ketjuun?"-tyyliset jutut. Toisekseen, tuulitakki suhisi myös kun mies kamppaili vaivojensa kanssa menneinä vuosina.

Vastauksena ketjun kysymykseen, toivon eniten Tepolle mestaruutta, mutta en pahoita mieltäni jos Teme sen voittaa, kyllä hänkin on upea iltatyön kiekkoliigassa tehnyt.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Golden AWe kirjoitti:
Teemu on upea pelaaja, eräs kaikkien aikojen parhaista, mutta kaikenlainen lammasmainen, miespuolinen ihq-lässytys, sokea huuma vs. muut suomalaistähdet, menee kyllä yhtenään yli.

Selänne on ylivoimainen ykköstähti suomalaispelaajista ja siksi häntä hehkutetaan mainstream mediassa enemmän kuin muita. Ymmärrän toisaalta ällö-reaktion, jos pelaajista muodostaa käsityksen iltapäivälehtien ja naistenlehtien kautta.

Kaikkein äämmämäisintä oli Temen puukotus hänen vammojensa aikana. Teki mieli ampua niille sijoilleen mokomat vittupäät ja nettirunkkarit, mutta eipä olisi ollut sen arvoista.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viljuri kirjoitti:
En ole kannattanut Jetsien/Ducksien organisaatiota näiden WHL-debyytistä lähtien useista Avco-trophyistä huolimatta tai ainakin siitä lähtien, kun organisaatio sai paikan NHL:stä.

Teemulle tosin voisi pytyn suoda, mutta muutaman maalinkin mies voisi iskeä. Calgary kuitenkin viimeistään tiputtaa Ducksit ennen SCF pelejä.
Jets/Ducks-organisaatio?

Eikös se ole Jets/Coyotes ja Ducks sitten seurana ihan erikseen, vai menikö minulta jotain ohi tuosta kirjoituksestasi? Eihän Teemun sinänsä merkittävä siirtyminen Winnipegistä Anaheimiin näitä kahta organisaatiota sentään mitenkään yhteen sitonut.

Itse kuuluin Temun hiljaisen jakson aikana tiukasti puolustusrintamaan, ja tuntuu ennen kaikkea pelaajan itsensä kannalta mahtavalta nähdä, että kaikki Jaymond Flurryt Pepsi-tölkkeineen ja suomalaiskiekon häpeäpilkkuineen olivat odotetusti täysin hakoteillä Teemun uraa paketoidessan ja miestä joka saumassa lyttäämällä.

Torinon kiekkofinaalin päättyessä kävi Nummista ja Selännettä eniten sääliksi, nyt olisikin molempien osalta mainio sauma päästä nostelemaan kannua uran ehtoovuosina. Joten Teemun kannalta toivon Ducksin voittoa ja loistavan NHL-tähden uran kruunausta cupilla, muuten ei ole voittajajengillä kauheasti väliä, kunhan kaukalossa nähdään raivoisat finaalit ja vitusti verta ja maaleja.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
En toivo en. Siis mestaruutta Anaheimille. Enkä sitä näin suo Temellekään. Loistava pelaaja kyllä, mutta ei mulla mitään erityisiä sympatioita kaveria kohtaan ole. Anaheim on jotenkin aina ollut sellainen inhokkijengi minulle vaikka nykyään hemmetin viihdyttävää kiekkoa pelaakin. Calgaryn puolesta liputetaan täällä ja toivon todella että viime vuoden kohtaaminen toistuu.
 

Viljuri

Jäsen
Iker kirjoitti:
Jets/Ducks-organisaatio?

Eikös se ole Jets/Coyotes ja Ducks sitten seurana ihan erikseen, vai menikö minulta jotain ohi tuosta kirjoituksestasi? Eihän Teemun sinänsä merkittävä siirtyminen Winnipegistä Anaheimiin näitä kahta organisaatiota sentään mitenkään yhteen sitonut.

Äh, viisastelu osui omaan nilkaan, olet luonnollisesti oikeassa. Mighty Ducks/Ducks on ihan oma organisaationsa, eikä luonnollisesti Teemu sido niitä millään tavalla sinällään yhteen, muutenkuin mielessäni väärän assosiaation muodossa.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Kaikki kannattaa tiettya joukkuetta aina jonkun takia. Se syy on sitten aivan yhdentekeva.

Turha aanestys. Suljetaan.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Jos Buffalo ei kannua tänä vuonna saa, niin menkööt se sitten vaikka Teemulle. sinänsä on ihan sama, jos Buffalo ei voita, että kuka sen sitten vie. Toivottavasti kuitenkin joku suomalainen sen sitten tänä vuonna saa. Eihän suomalaisia kannun kantajia kuitenkaan ikinä ole liikaa ollut.
Sami Salo olisi muuten hyvä ehdokas kannun voittajaksi, mutta Nuckseissa pelaa ihan älyttömästi liikaa noita ruotsalaisia. Niille ei toivo minkään näköistä menestystä.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Teemun arvostus laskenut, jätkä laittaa 2000-luvusta leijonaosan loukkaantumisten piikkiin. Varmasti on vammojakin ollut, mutta Teemu päätti pistää kaikki huonot otteensa vammojen piikkiin. En vaan usko, että NHL joukkueet olisivat niin tyhmiä että yli 6 miljoonaa maksaisivat polvi paskana olevasta maalintekijästä. Jotenkin jäänyt vaan mieleen ne sanonnat "olen parempi kuin kolmoskentän pelaaja tjsp".

Lisäksi ei ole koskaan ollut mikään Sakic/Foppa tasoinen ratkaisija kovissa peleissä. Toki hyviäkin pelejä Suomi Ruotsi 2003 ja Nagano on mukana, mutta kumminkin. Miksi ne spurtit ja harhautukset eivät poffeissa tehoa yhtä hyvin?

Juu mutta NHL:n parhaimpia snipereitä ja ne jalat, bröm bröm ja Chara jää. Muistan kyllä hypen maitopojan ympärillä, kyllähän mies on mukana ollut monessa Leijona-paidassakin.

Minulle on ihan sama kuka voittaa kannun, ihan mukavahan se olisi jos vaikka Teemu sen nappaisi. Eipä tuo haittaa, hyvä vaan että suomalaisista Jere, Teme ja Kipper esimerkiksi taistelevat isoissa rooleissa pytystä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös