Taito-Ojanen kirjoitti:Miltäpä muuten olisivat kuulostaneet nimet Anaheim Condors tai Bears, joita jutun mukaan myös harkittiin? Ei olisi vaikea arvata, mikä haukkumanimi tuosta Condorsista olisi kehitetty.
Öö... Anaheim Prophylactics?
Taito-Ojanen kirjoitti:Miltäpä muuten olisivat kuulostaneet nimet Anaheim Condors tai Bears, joita jutun mukaan myös harkittiin? Ei olisi vaikea arvata, mikä haukkumanimi tuosta Condorsista olisi kehitetty.
Itse taas en ole oikein ikinä sisäistänyt tätä "markkinointia lapsille" -logoa ja nimeä.vilperi kirjoitti:Itse olen aina pitänyt Mighty Ducks of Anaheim- nimestä ja joukkueen logosta, vähän surullista että nyt vaihtavat uusiin...
Olisivat kyllä sitten minun puolestani voineet vaihtaa koko nimen, nythän siihen jäi vielä toi Ducks joka selvästi viittaa Disneyhyn.
ozo kirjoitti:Tämän päivän uutisen mukaan, Sandisin kuntoutusohjelma päihde- ja käytösongelmaisille on ohi ja mies on aloittanut harjoittelun.
Way to go, Sandis! :)
Niin, ja jos joku ei vielä tiedä, niin Sandisilla oli alkoholiongelmia.
Lähde: Latvian päävalmentajan haastattelu.
Arttu#29 kirjoitti:Nashville-Anaheim: 3-6 pelissä Selänne kirjasi hurjat tehopisteet (2+2). On se vain hienoa nähdä että Selänne on löytänyt uuden vaihteen uraansa.
miskaa78 kirjoitti:Odotan hatullista kyllä tästä pelistä :)
spegulaattori kirjoitti:Tuntuu, että teukka on kehittynyt ennekaikkea kokonaisuutena paremmaksi pelaajaksi. Taklaa, puolustaa hyvin (minkä osoittaa hyvä +/- saldo), järjestelee paikkoja ketjukavereilleen ja tekee tietenkin maaleja. Todella tärkeä pelaaja Anaheimille. Jo kokemuksensakin puolesta.
Enpä minä nyt teemua mihinkään Jere Lehtiseen olekaan vertaamassa. Totesin vain miehen kehittyneen (iän myötä?) monipuolisemmaksi pelaajaksi. Eihän ne teemun suurimmat vahvuudet tietenkään ole puolustuspäässä, muttei hän nyt kuitenkaan mikään Jesse Niinimäki-tasolla puolustava pelaaja olekaan. Sen nyt voi lukea jo +/- saldosta.iiron_troikka kirjoitti:No, ei edelleenkään Teemun vahvuus ole taklauspelissä tai puolustamisessa- vaikkei olekaan fyysisesti mitenkään heikko tai vastustajan siniviivalla syöttöä odotteleva surffari.
iiron_troikka kirjoitti:No, ei edelleenkään Teemun vahvuus ole taklauspelissä tai puolustamisessa- vaikkei olekaan fyysisesti mitenkään heikko tai vastustajan siniviivalla syöttöä odotteleva surffari.