Amputointi = Tattoo???

• 5 808
  • 29

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Sairasta, niin sairasta!

Jooh, piste olkoon noille sairaille amputoinneille ja muille kehon "muokkaamisille" tässä osoitteessa:

http://www.bme.freeq.com/

Sopii katsoa tuo viikon video, jos kykenee. Itse en pysty. :(

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Jaa, että näin tervettä touhua...

Noh, minä voisin poistattaa ensin alkuun päänuppini, koska muutenkin muija valittaa harva se viikko että "jopas oli herralla taas päätöntä menoa". Sitten voisin poistattaa kullini karvoineen... haluaisin että toimenpide tehdään samalla hyväksi koetulla tavalla kuin kitketään esim. rikkaruohoja... siis kunnon ote juuresta ja sitten reipas riuhtaisu. Sen jälkeen en varmasti enää herättäisi hämmenystä makuuhuoneessa... vai kasvaako se kulli takaisin entistä jylhempänä jos sitä ei saada ekalla kerralla riuhtaistua juurineen irti? Näin ainakin MUILLE rikkaruohoille tapahtuu...
Tarkemmin ajatellen voisin myös luopua oikean käden etusormesta, koska se on minun liipasinsormeni... ja minulle tuli jo armeijassa sanomista yliherkästä liipasinsormesta... se pyrki aina laukaisemaan kaikkea mahdollista sarjatulella... kauan ja kamalla metelillä...

Tai noh, tarkemmin ajatellen minulle riittää "Pelastakaa Pantterit"-tatska...

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
eihän tässä mitään nyt kovinkaan uutta ole -ainakaan kaikille. mun kämppikseltä on kieli halkaistu ja se on ihan coolin näköinen. kielen päät sellai surkastuu ja siitä tulee vähän sellai kärmeenkielen näköinen.

eihän tosta pienestä kosmeettisesta muuntelusta haittaa muille oo, ja kyllä sitä maailmassa tapahtuu paljon sairaampiakin juttuja, vieläpä sellaisia, joiden katsotaan olevan ihan yleisesti hyväksyttäviä juttuja.

JanJ

Jäsen
Tuosta linkistä löytyi yks sairaan kamala kuva.
Teksti on: "Seventh circumcision on an extreme circumcision fetishist"
Ja sen näkönen lerssi että sattuu 24h koko loppuiän.

No, kuitenkin tuottaa vain itselleen vahinkoa.
Joten antaa mennä vaan.

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laitoin tämän tähän, koska en ole tavallisia tatuointeja vastaan, vaikka minulla ei ole tatuointeja. Uusinta "muotia" on silmätatuoinnit.
http://www.nypost.com/seven/0731200...eye_tattoo_risks_health_dr__rock_positano.htm
Nykypäivänä saa piilarit vaikka minkälaisilla kuvioinneilla. Miksi pitää riskeerata näkökyky vain siksi, että se näyttää coolilta? Ajatus siitä, että joku tatuointitaitelija työntää ruiskun silmäpalloon ja ruiskuttaa jotain väriainetta sinne puistattaa minua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy