Uskomaton viimeinen kierros Mäkäräiseltä! Tässähän oli bergermäistä yritystä!
Yurlova oli vielä muutamisen vuotta sitten kovakin nimi, nyt sitten omaa erittäin hyvän yllätyssauman. Vaikeaa on viime vuosina tällä naisella ollut.Ja joku venäläinen nobody vetää kahden paikan jälkeen nollat taulussa.
Yritin epäsuorasti viitata Tapolan ja Punkkisen JATKUVAAN Berger-hehkutukseen, joka kiteytyi legendaariseen fraasiin; "Bergerin kova viimeinen kierros"Ennemminkin neunermaista, joka oli vielä aika eri luokkaa kuin turska. MM-viestissä 2011 aivan sairas kiri.
Huikea suoritus.
Ennemminkin neunermaista, joka oli vielä aika eri luokkaa kuin turska. MM-viestissä 2011 aivan sairas kiri.
Huikea suoritus.
Yritin epäsuorasti viitata Tapolan ja Punkkisen JATKUVAAN Berger-hehkutukseen, joka kiteytyi legendaariseen fraasiin; "Bergerin kova viimeinen kierros"
Seuraatko sä edes tätä kisaa? Soukalova ei voita, jos venakko ampuu puhtaat viimeiseltä paikalta.Itse kyllä liputan Soukalovan puolesta. Aika paljon kovemmat näytöt arvokisoista voittajana, kuin Kaisalta.
Itse kyllä liputan Soukalovan puolesta. Aika paljon kovemmat näytöt arvokisoista voittajana, kuin Kaisalta.
Kuka tää sekopää kommentaattori muija on? "Kaisa näytti että pää kestää ja hoisi homman". Hah. Tämä "maailman paras ampumahiihtäjä" on ottanut toistaiseksi vain yhden hopean kolmesta kisasta. On todellakin "hoitanut hommat" tuon tittelin mukaan. Nyt tätä yhtä hopeaa juhlitaan kuin kultaa, ja esitetään että kisat menneet nappiin.
Itse kyllä liputan Soukalovan puolesta. Aika paljon kovemmat näytöt arvokisoista voittajana, kuin Kaisalta.
Yurlova hyytyy pahasti. Kaksi lenkkiä hiihti hyvin, mutta nyt alkaa sulaa.