Ei kyllä vetänyt, en tosin päässyt edes ykköskautta loppuun.
Nyt on kaikki kolme kautta katsottu ja sanon että olen ja en ole samaa mieltä kaikesta mitä sanoit.
Ekan kauden Celebrity whatever olikaan oli kyllä turha, se jossa julkkikset kuolivat tavalla tai toisella ennen studioon päästyään. Käsikirjoitus välillä paistaa läpi, niin kuin teki TG:ssäkin, juuri niinkuin mainitsit. En kyllä silti osannut siitä ärsyyntyä, saati lopettaa sarjaa kesken. Kuka silti luulee että nämä olisivat spontaanisti tehtyjä?
Ekan kauden jälkeen, paljolti tuon julkkisturhuuden loputtua, meno parani ja sarja tarjosi hauskoja hetkiä. Varsinkin kun Hammond ajoi sen vakavan kolarin ja siitä Clarkson ja May kuittailevat loputtomasti. Käsikirjoitettua, mutta toimii ainakin minulle.
Kolmannen kauden vikassa jaksossa tyypit kertoivat, että show tälläisenään loppuu ja jatkossa on ilmeisesti luvassa vaan niitä haastehommia, kun ovat maailmalla eri paikoissa kolmen auton kanssa. Toisaalta ne olivat paras osio sekä TG:ssä, että GT:ssä, mutta itse olisin kyllä halunut jatkoa niille studio-, rata- ja julkkisosuuksillekkin.
Varmasti katson, ei väliä missä muodossa sarja jatkuu.