Aluevaalit 2022

  • 101 987
  • 1 479

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Juvalta menee yksi läpi mutta ei juvalainen kansanedustaja. Piti tämäkin päivä nähdä.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Ihan mielenkiintoista nähdä, miten sitten käytännössä nämä rahoituskuviot tulevat hoitumaan. Vaikka jokin Kainuun sote-alue on ikääntynyt ja huonosti työllistynyt, eikä pysty tuottamaan itse lähellekään kaikkea erityissairaanhoitoaan vaan joutuu sitten ostamaan noita kalliita palveluita muilta alueilta. Ja samanlaisia pieniä ja taantuvia alueita on monta.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Eli 47,7%, joten vaalien tulos voidaan mitätöidä.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Omalla alueellani tulokset hyvin odotetut ja Kimmo Behm on entisenä kunnanjohtajana ääniharava. Antti Rinne jäi hyvin vaatimattomaan äänimäärään mielestäni ja saa tehdä töitä eduskuntavaaleissa läpimenoon, tosin nuo äänet siihen riittäisivät varmaan. Omakin ehdokkaani menee läpi ja ääni läksi puolueelle ja toissijaisesti alansa vahvalle ammattilaiselle, tällä kertaa naisehdokkaalle.
 

molari

Jäsen
Ihan mielenkiintoista nähdä, miten sitten käytännössä nämä rahoituskuviot tulevat hoitumaan. Vaikka jokin Kainuun sote-alue on ikääntynyt ja huonosti työllistynyt, eikä pysty tuottamaan itse lähellekään kaikkea erityissairaanhoitoaan vaan joutuu sitten ostamaan noita kalliita palveluita muilta alueilta. Ja samanlaisia pieniä ja taantuvia alueita on monta.
Itse asiassa Kainuun työllisyystilanne on hyvä, esim. ero Stadiin on n. 1-2 %, puhutaan jopa työvoimapulasta.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hallituspuolueilla yli 60% kannatus, eli liittoumaa vaan valtuustoissa ja kohta kuuluu itkua kokoomuksen puolelta.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
VKK kirii nyt ihan tosissaan. 7 paikkaa tulossa jo. Mitä täällä tapahtuu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös