Mitkä ovat nämä saavutukset joilla Harkimo on paskahousun maineen ansainnut? :) Mietin vain että riittikö siihen yhden ehdotuksen ilmoille heittämiseks, jonka tarkoitus (toimivuudesta en sano mitään) on parantaa suomalaisen jääkiekkoilun tasoa, ja pelien yleistä laatua ja kiinnostavuutta.
Nämä vellihousujutut Harkimon kohdalla ovat tyhmiä varmasti hetken mielijohteesta heitettyjä. Ihmetyttää vaan Hänenkin ajatukset SM-liigasta. Haluaako oikeasti joku, että ilman muutamaa perinteikästä seuraa (esim. Ässät, SaiPa, TPS ja vaikka Tappara) liiga olisi parempi. Suomalainen seurajääkiekkoilu olisi sen jälkeen totaalisesti kuollut jos näin tapahtuisi. Mestikseen putoaminen kuitenkin olisi väistämättä monen hyvävaraisenkin seuran tuho.
Alpon tapa avautua jokaisen hävityn pelin jälkeen vähän ärsyttää, mutta pidän avautumista hyvänä asiana. Hän sentään uskaltaa ja haluaa nostaa asioita pöydälle, niin ja avautuuhan mm. Risto Peffakin välillä melko kärkkäästi. Jos kukaan ei puutu tuomariasioihin, ei ne myöskään muutu mihinkään. Liigassa pitäisi olla ammattituomarit. Jos joku taho rahoittaisi tuomaritoimintaa jatkuvalla koulutuksella ja paremmilla palkkioilla, kehittyisi tämäkin asia paremmaksi.
Ei Ape aina itke välttämättä Ässien valmentajana, vaan myös itsenään. Olen Ässien sarjasijoituksesta huolimatta erittäin yllättynyt Suhosen työhön Ässissä. En vielä viime keväänä ollut vakuuttunut Apen motiiveista valmentaa Ässiä. Nyt olen. Hänellä näyttää olevan palava halu luotsata Pataa, ja olla myös osana kehittämässä koko liigaa eteen päin. Kun hänen tietotaito ja antaumus yhdistyy, on Ässät niin kauan hyvissä käsissä, kun hän vetelee niitä suuria linjoja joukkueessa.
Ape on juuri sellainen turvallinen "ISUKKI" joukkueessa johon voi luottaa.
Apen ansiosta Ässissä on ymmärretty pistää valmennusasiat kerralla kuntoon. Mitä tästä kaudesta viela seuraisi jos ne odotutut pari huippupelaajaa oltaisiin saatu hankittua. Tulos olisi jotakuin samankaltainen kuin Kalpalla tällä hetkellä. Kyllä vanhakin dinosaurus voi oppia vielä uusia asioita, ja kuinka uusia ne nykykiekon lainalaisuudest sitten ovatkaan? Ehkä media (Sihvonen) vaan uudistaa kiekkoa nopeammin kuin itse laji uudistuu.