Ei tule olemaan Djurgården-faneja AIK:n ja Djurgårdenin Derbyssä 2. Marraskuuta.
Ei tule olemaan Djurgården-faneja AIK:n ja Djurgårdenin Derbyssä 2. Marraskuuta.
Ellen ole aivan väärin käsittänyt niin futiksen derbyjen mellakoiden takia AIK on päättänyt ettei Djurgården-faneja oteta omaan päätyynsä derbyssä. AIK:n faniryhmien mielestä paikallismatsit tulisi pelata niin koti- kuin vierasfanien edessä ja siksi ovat päättäneet laittaa boikotin pystyyn.Mikä juttu täs oikee sitte on?
Boråsilla oli melkonen palkka-armeija kakkosessa viime vuonna, liksaa maksettiin ja joukkueessa oli useampi ammattilaispelaaja (yhteensä khl-pelejä 1657, del 456 ja shl 535). Ruotsin eteläosissa on jopa kolmosdivarissa yllättävän hyvä maksukyky.Ei ihan tähän kategoriaan me mutta tuli huomattua että Khl:ssä pitkään, ja vielä 2020-21 pelannut Konstantin Barulin pelaa Boråsissa. Viime kaudella Division2 ja tällä kaudella Division1. Vissii nuillaki tasoilla kykenee palkkaa maksamaan.
Ruotsin Cmore näyttänee.Mikä kanava Ruotsissa näyttää tänään derbyn ?
Jonkin aikaa seurasin peliä ja kylähän tuolla on aivan huikea meno päällä.Melkoinen meininki on Tukholman paikallispelissä näin kusisen nettistriiminkin välityksellä koettuna. AIK siirtyi juuri 1-0 johtoon, enkä usko että tuollaista meteliä on liigassakaan ollut missään ottelussa vuosikausiin.
Olin parisen viikkoa sitten katsomassa Djurgården-AIK futisottelua. Molempien kannattajoukkojen laulut ja huudot kaikuivat koko pelin ajan toistensa kanssa kilpaillen, pommit paukkuivat, soihdut paloivat ja savu oli välillä niin sakeaa, ettei kenttää kunnolla nähnyt.Jonkin aikaa seurasin peliä ja kylähän tuolla on aivan huikea meno päällä.
Itse menossa tuohon jälkimmäiseen otteluun paikalle. Tiistain pelin katselisi mieluusti telkkarista, mutta eipä taida taaskaan näkyä mistään?27.12 Dif-Aik ja 29.12 Aik-Dif
Paikallismatseja taas
Ruotsin Cmore taitaa näyttää Allsvenskan pelejä mutta ei suomen puolen Cmore. Tiistaina olin paikan päällä ja torstaina uudestaan Avicii ArenalleItse menossa tuohon jälkimmäiseen otteluun paikalle. Tiistain pelin katselisi mieluusti telkkarista, mutta eipä taida taaskaan näkyä mistään?
Ruotsin Cmore taitaa näyttää Allsvenskan pelejä mutta ei suomen puolen Cmore. Tiistaina olin paikan päällä ja torstaina uudestaan Avicii Arenalle
Ei mitään painihommia ainakaan tiistaina näkyny. Perus huutelua/uhoilua oli puolin ja toisin sekä keski-ikäiset miehet heilutteli keskaria AIK fanien suuntaan.Onko ollut mitään myllyjä tai muita lieveilmiöitä fanien välillä näissä parissa jo toteutuneessa derbyssa?
Kyllä. Tosin itse katson vähän muualta...Tuleeko toi Allsvenskan finaali muuten Cmorelta?