Allekirjoituskamaa

  • 23 010
  • 70

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
"Ässien kausi 2012-2013 säälittävimpiä liigan historiassa." - Nimim. Zauli 26.1.

Jos siis haluaa harrastaa jälkiviisastelua.

Tuo mainittu on itse asiassa yhdellä siguna. Laittaisin varmaan itsekin jos periaatteena ei olisi että toisten hölmöyksiä ei laiteta siguihin.

Ässät-osio itsessään on varsinainen sigu-hautomo.
 

Selostaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
"Jani Toivola ♥"
"surffaripoikia mä metsästän"
"en enää koskaan valita tuomareista tv. Steegil"

Ja paskansyöjille oma: 3- O:
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
"Tuomari antoi liikaa jäähyjä vastustajalle, ja peli meni sekaisin, kun piti jatkuvasti pelata ylivoimaa." Alpo Suhonen
 
Viimeksi muokattu:

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
"This game is rigged"

"Usko, toivo ja rokkaus, suurin niistä on rokkaus"

"Minä olen Jumalan valittu johtamaan Suomen kansaa" Paavo Väyrynen

"Siitä on lähdettävä, että tähän on tultu" Tapani Tölli
 
Viimeksi muokattu:

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
"Puolet meidän porukasta juoksee maratonia ja toinen puoli pakoon poliisia." Ben Zyskowicz
 
Viimeksi muokattu:

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Backhand, forehand, boomboomboom. -Juhani Tamminen-
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
"Venäjä on pelillisen hallinnan jälkeen tulleesta maalin tappiosta huolimatta parempi joukkue."

- The Original Jags -
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
"Niin, tämä 110 metrin aitajuoksu on siitä hankalampi matka verrattuna 100 metriin, että matkaa on 10 metriä enemmän ja radalle on asetettu 10 hieman yli metrin korkuista aitaa, jotka kilpailijan pitää ylittää." -Bubi-
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pari Bubia lisää:

"Kyllähän nämä tolppalaukaukset säväyttävät, mutta loppujen lopuksihan tulos on sama kun vetäisi pallon kymmenen metriä maalin ohi, sillä totuushan on se, että vain maalipuiden sisään menevät pallot voivat mennä maaliin."

"Maaleihinhan tämä ottelu ratkeaa tai sitten siihen, että niitä ei tehdä."

"Komeita maalit eivät ole olleet, mutta tärkeitä siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi."
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
"Anisimoville kun antaa kiekon, niin se on sama kun heittäis sen kaivoon" - P.Nurminen
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eilinen Ossi Väänäsen haastattelu ekalla erätauolla. En muista sanasta sanaan mutta meni jotenkin näin:
Ossi Väänänen, ensimmäisen erän jälkeen 3-0, mitäs sanot? Ja vastaus: Mitä sä haluut että mä sanon?

:D
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
"Ajattelimme, että joko tästä selvitään tai sitten käy huonosti". - Leila Kaleva
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"Toisissa tilanteissa on toimittava toisin kuin toisissa." - Ahti Karjalainen
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
"Venäjä on demokraattisempi maa kuin Suomi ja Venäjällä on enemmän sananvapautta kuin Suomessa." Johan Bäckman

"Regeringen är satanisk och elak, som inte höjer taket i A-kassan." Mona Sahlin ei innostunut Reinfeldtin ensimmäisestä hallituksesta.
 
Viimeksi muokattu:

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
"Vihreisiin on tullut nuoria lahjakkuuksia niin paljon, että se tuntuu välillä jopa epäisänmaalliselta tuhlaukselta. Me emme pysty järjestämään läheskään kaikille heidän kykyjensä mukaisia tehtäviä, kun taas kilpailijoilla on vaikea löytää päteviä toimijoita omiin mandaattipaikkoihinsa." Osmo Soininvaara

"Brysselistä kantautuu ääni, joka sanoo kokoomuksen joutuneen vihreiden apupuolueeksi" Ville Niinistö
 
Viimeksi muokattu:

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
"Fasismi on palingeneettisen myytin varaan rakentuvaa populistista ultranationalismia"

"Kepulaisuushan ei ole mikään aate vaan ammatti."

Aarno Laitinen

"Ei Kokoomus mikään puolue ole, vaan opettajainhuonehenkinen viihdeorganisaatio."

Kauko Juhantalo

"Jos ette pidä mielipiteistäni, minulla on toisiakin."

Groucho Marx
 
Viimeksi muokattu:

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
"No, sitä mitä Jumalalta ei ole saanut, sen norjalainen urheilulääkäri voi antaa"

Kari-Pekka Kyrö
 
Viimeksi muokattu:

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
"Kaikilla on menneisyys - mulla se on takana päin" -Jarna Leskelä/Lahdenvuo/Kristiina Kervinen; Lellu aka Woman's Mc perustaja, kunnallisvaaliehdokas, nykyinen Johanna Tukiaisen keikkamyyjä. Kaksplussan mammapalstalla nimin Princess83

Jos aihe ei ole (jostain käsittämättömästä syystä) tuttu, niin tässä lähdeviitteitä:
MURHA.INFO katso viestiketjua - Naisten perustama rikollisjengi

â€￾Perustimme naisten rikollisjärjestönâ€￾ – Alibi

Keskustan vaaliehdokas lehdess: Perustin rikollisjengin - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
"Tämä on Itä-Helsingin Jokerit"

Jere Karalahti Jokerien videopätkässä tänään.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tää heebo on kyllä mainio:

En kehtaa kertoa, mutta sanon silti. Hitto kerran panin sellaista aivan sairaalloisen ylipainoista naista. Siis se oli kuin suoraan niistä 4D-dokumenteista. Netistä tapasin ja muna pystyssä sen luokse matkasin. Jonkun kasvokuvan se oli vaan mulle lähettänyt, josta ei aivan koko totuus selvinnyt. Noh, ensin siinä jotain halpaa viiniä litkittiin ja ette usko miten paljon siihen upposi sitä lientä. Sitten se vähän lutkutteli mun munaa, mutta hitto meinasi juurineen päivineen sen imasta, joten pyysin kääntymään selälleen. Minuutin tai pari olin siinä sitä lykkinyt kun rupesin miettimään että hetkinen, nyt en välttämättä töki ihan oikeaan rakoon vaan johonkin läskimakkaroiden väliin, mutta kun kerta hyvältä tuntui niin miksi lopettaa? Sen naisen ilmekin oli sellainen että nyt on jotain pielessä, mutta jatkoin nylkyttämistä ja hoblaa! Joo ei sen jälkeen nähty.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
"Nostalgian kultahippuja sataa yllemme. Bum bum, olemme nuorallatanssija."

Joku voisi ottaa itselleen tuosta HCH:n viimeisimmän viestin tuotoksen. Ihan käsittämätöntä, mutta niin kai on tarkoituskin. Eeppistä suorastaan.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Nostalgian kultahippuja sataa yllemme. Bum bum, olemme nuorallatanssija."

Joku voisi ottaa itselleen tuosta HCH:n viimeisimmän viestin tuotoksen. Ihan käsittämätöntä, mutta niin kai on tarkoituskin. Eeppistä suorastaan.

Bongasin saman jo tuonne toiseen ketjuun ja kyllä, aivan huimaa sanailua. Jos joskus annettaisiin mahdollisuus yhdelle Jatkoajan kirjoittajalle toimia selostajana vaikka lätkän MM-kisoissa ja ko. kirjoittaja valittaisiin äänestyksellä, ei mun mielestä tarvittaisi kuin yksi ehdokas. Ja se en ole minä.

EDIT: Ehkä paras line ikinä missään koskaan ja ehdotonta potentiaalia allekirjoitukseksi on ilmestynyt aamupäivällä:

" Tässä viitekehys ja aika pysähtyy, maailmankaikkeus huokaa. Tuo taianomainen hetki, kun näet lähdön nousevan. Se kouraisee syvältä, se tivaa, se vaatii. "
 
Viimeksi muokattu:

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
"Dortmundin keskusta muistuttaa enemmän Tikkurilaa kuin vanhaa Raumaa"

Tapio Furuholm
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
"Uskon, että kaikki keksimisen arvoinen alkaa olla keksitty. Uusille innovaatioille on enää hyvin vähän tilaa."
- Julius Frontinus, arvostettu insinööri Roomassa 1. vuosisadalla jKr.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös